Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Skal du begynne å rygge til jobb, bør du kaste blår i øynene på folk slik at det ser ut for dem som bilen går framover.

 

Alle urfolk baserer seg på sjamanisme? Som går ut på at medisinmannen/sjamanen tar noe narko og danser seg til en tilstand der han/hun får kontakt med åndene. Til tromming av sjamantrommer. 

 

Svaret på hvordan en medisinsk prosess kan startes utenfor legekontoret, er i dag at ungdommen får tak i hormoner over internett. Men også tidligere kunne folk påvirke sitt utseende ved å spise visse deler av dyrene (indianerne brukte "all parts of the animal"). Urinen til svangre hopper er en kjent måte å få tak i østrogen. 

 

Indianerne hadde two spirit individuals, og disse var transkjønnede. Det er bilder av noen i videoen "French exploration of transgender America".  Dette har jeg ikke visst om tidligere. 

I India har de noe som heter "hijaras", også de transkjønnede. Og de blir sett som som en slags gudinner eller prester. Og dette er bare begynnelsen for den som vil forske videre i andre kulturer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge noe går ut på å kalle fram ånder, spiller det ingen rolle om de kaller det sjamanisme, spiritisme eller satanisme. 

 

Bruke klærne til det motsatte kjønn og ta hormoner - det vil ikke gjøre at en skifter kjønn, men det vil iallfall gjøre at en framstår mer som et intetkjønn. Har en i tillegg fått fjernet genitalia før puberteten, kan en se svært overbevisende ut som det motsatte kjønn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitatet mitt over var rett under din henvisning til noe som så ut som en dårlig internett-kopi-ordbok - ikke ordboken til Norsk Språkråd. Du kan selv gå tilbake og lese originalen her. Så nå har du muligheten til å beklage sitatfusket ditt selv etter at jeg påpekte det i forrige innlegg, eller du kan fortsette å vise at du ikke bryr deg om fakta.

 

 

 

Ja, man må kunne forvente seg en del kritikk når man gjør seg til talsmann for dette:

 

1. En vanvittig konspirasjonsteori som om den hadde vært sann, ville involvert 90% av jordas befolkning

2. At selv indianere i Amazonas benytter teknologi som er helt ukjent i verden

3. At 90% av jordas befolkning er djeveldyrkere som har funnet ut at å bytte kjønn på barna sine er rett måte å tilbe djevelen på.

4. At man setter trange rammer for hvordan andre mennesker skal kunne se ut, og dømmer andre ut fra dette

5. Alt uten den minste flik av bevis eller indikasjoner.

 

selv tror jeg en god del stemmer og at vi etterhvert får bekreftet realitet i etterpåklokskapens lys.

 

Hvor kverulant er det mulig å bli?

Ditt språk og dine argumenter er bare billige blåkopier av toth & fokkeslasken. 

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

Skal du begynne å rygge til jobb, bør du kaste blår i øynene på folk slik at det ser ut for dem som bilen går framover.

 

Alle urfolk baserer seg på sjamanisme? Som går ut på at medisinmannen/sjamanen tar noe narko og danser seg til en tilstand der han/hun får kontakt med åndene. Til tromming av sjamantrommer. 

 

Svaret på hvordan en medisinsk prosess kan startes utenfor legekontoret, er i dag at ungdommen får tak i hormoner over internett. Men også tidligere kunne folk påvirke sitt utseende ved å spise visse deler av dyrene (indianerne brukte "all parts of the animal"). Urinen til svangre hopper er en kjent måte å få tak i østrogen. 

 

Indianerne hadde two spirit individuals, og disse var transkjønnede. Det er bilder av noen i videoen "French exploration of transgender America".  Dette har jeg ikke visst om tidligere. 

I India har de noe som heter "hijaras", også de transkjønnede. Og de blir sett som som en slags gudinner eller prester. Og dette er bare begynnelsen for den som vil forske videre i andre kulturer.

Jeg aner ikke hva dette har med temaet å gjøre.

 

Så lenge noe går ut på å kalle fram ånder, spiller det ingen rolle om de kaller det sjamanisme, spiritisme eller satanisme.

Så du bryr deg ikke nevneverdig om at hva de enn gjør så er det relatert til kristendom og dermed også satanisme?

Bare de gjør noe du ikke liker så teller det som anti kristendom?

 

Jeg lurer helt seriøst på om du vet hva satanisme er.

 

Bruke klærne til det motsatte kjønn og ta hormoner - det vil ikke gjøre at en skifter kjønn, men det vil iallfall gjøre at en framstår mer som et intetkjønn.

Vil det?

 

Har en i tillegg fått fjernet genitalia før puberteten, kan en se svært overbevisende ut som det motsatte kjønn.

Vil man?

 

Du virker til å ta en del ting for gitt som du ikke har noe belegg for å si.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, fatter du ikke bedre, hvor kverulant er det egentlig mulig å bli?

Dere er bare blåkopier av hverandre, Du kan kverulere så mye du vil for å forsøke å "vinne" diskusjonen.

Vel... Jeg fatter hvordan du har fått ørten spørsmål du ikke svarer på, og når vi ber om svar så kaller du det kverulering.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du virker til å ta en del ting for gitt som du ikke har noe belegg for å si.

 

I utgangspunktet visste jeg ikke noe om det, men i dag er det massevis av dokumentasjon på hva hormoner gjør med de såkalte åpne transgenders. 

Før var det ikke åpne transgenders, men nå florerer det av dem på internett. Disse får puberty blockers så de skal se bedre ut, osv.

 

Så vil si det er helt åpenbart at de som tar puberty blockers eller fjernet deler av genitalia ved begynnelsen av puberteten, vil få et mer troverdig resultat som transkjønnede.

 

En har også dokumentasjon på at de filippinske "ladyboys" lenge har tatt p-piller for å forbedre sitt utseende. Og ligne kvinner mer. 

 

Noen nevnte også de mentale virkningene av ikke å gå gjennom sin normale pubertet. Og da begynte jeg å se at en del voksne mennesker i realiteten er barn, fordi de aldri har gått gjennom sin normale pubertet. 

 

Billie:

du har rett, men jeg tror dessverre ikke det vil få disse til å endre seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I utgangspunktet visste jeg ikke noe om det, men i dag er det massevis av dokumentasjon på hva hormoner gjør med de såkalte åpne transgenders.

Og likevel har du feilet i å fremvise dette så langt.

 

Før var det ikke åpne transgenders, men nå florerer det av dem på internett. Disse får puberty blockers så de skal se bedre ut, osv.

Igjen - du feiler i å fremvise beviser på dette. Kun påstand at dette gjør at "de ser bedre ut".

 

Så vil si det er helt åpenbart at de som tar puberty blockers eller fjernet deler av genitalia ved begynnelsen av puberteten, vil få et mer troverdig resultat som transkjønnede.

Og her feiler du i å vise til at dette gjør en mer troverdig (i det tidsrommet du snakker om).

 

En har også dokumentasjon på at de filippinske "ladyboys" lenge har tatt p-piller for å forbedre sitt utseende. Og ligne kvinner mer.

Ok... Nytt tema, men det er jo ikke noe nytt fra deg.

 

Noen nevnte også de mentale virkningene av ikke å gå gjennom sin normale pubertet. Og da begynte jeg å se at en del voksne mennesker i realiteten er barn, fordi de aldri har gått gjennom sin normale pubertet.

Og du vet det er derfor, fordi...

 

-----

Dette kan virke kranglete, men nå dreide det seg om at du tar ting for gitt som du ikke har grunnlag for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel... Jeg fatter hvordan du har fått ørten spørsmål du ikke svarer på, og når vi ber om svar så kaller du det kverulering.

 

Spørsmålene er bare kverulering fra din side, (og toth & the nice one), samme klassiske teknikk.

Samme språk og samme argumentasjon. Det forundrer meg ikke om dere er en og samme person.

Lenke til kommentar

I utgangspunktet visste jeg ikke noe om det, men i dag er det massevis av dokumentasjon på hva hormoner gjør med de såkalte åpne transgenders. 

Før var det ikke åpne transgenders, men nå florerer det av dem på internett. Disse får puberty blockers så de skal se bedre ut, osv.

 

Så vil si det er helt åpenbart at de som tar puberty blockers eller fjernet deler av genitalia ved begynnelsen av puberteten, vil få et mer troverdig resultat som transkjønnede.

 

En har også dokumentasjon på at de filippinske "ladyboys" lenge har tatt p-piller for å forbedre sitt utseende. Og ligne kvinner mer. 

 

Noen nevnte også de mentale virkningene av ikke å gå gjennom sin normale pubertet. Og da begynte jeg å se at en del voksne mennesker i realiteten er barn, fordi de aldri har gått gjennom sin normale pubertet. 

 

Billie:

du har rett, men jeg tror dessverre ikke det vil få disse til å endre seg. 

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

-----

Dette kan virke kranglete, men nå dreide det seg om at du tar ting for gitt som du ikke har grunnlag for.

 

Det virker litt kranglete når det tar deg 5 sek å slå opp puberty blockers, og lese: 

 

 

 

are a group of medications used to inhibit puberty. They were originally used to treat children with precocious puberty or other such early onset of puberty. Puberty blockers are commonly used for the transgender community.[1][2][3] In this community, puberty blockers are used to provide transgender youth with time to further explore their identity,[4] while halting the development of their predisposed sex characteristics caused by the onset of puberty.

 

...de stopper utviklingen av deres medfødte kjønnslige kjennetegn. Og er i dag i vanlig bruk av de transkjønnede. Du kan også søke opp plastiske operasjoner og transkjønnede, som viser hvor opptatt de er av å passere som sitt "nye tilegnede kjønn". 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Puberty_blocker

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spørsmålene er bare kverulering fra din side, (og toth & the nice one), samme klassiske teknikk.

Samme språk og samme argumentasjon. Det forundrer meg ikke om dere er en og samme person.

Sagt på en annen måte: For mange er enige i hvor feil du tar (og hvorfor), så derfor må det være et samlet forsøk på å trolle deg.

Det kan jo være at du også tar feil. Nei, hva er det jeg sier. Du kan jo ikke ta feil.

 

Det virker litt kranglete når det tar deg 5 sek å slå opp puberty blockers, og lese:

Poenget er altså ikke om konseptet finnes, men om det passer der du sier det passer.

 

Altså... bare tar du noe som finnes og slenger det på noe du vil det skal passe på? Du vet... Litt som flat jord gjør med absolutt alt påstått.

Der ligger vel svaret egentlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 Spørsmålene er bare kverulering fra din side, (og toth & the nice one), samme klassiske teknikk.

 Samme språk og samme argumentasjon. Det forundrer meg ikke om dere er en og samme person.

Sagt på en annen måte: For mange er enige i hvor feil du tar (og hvorfor), så derfor må det være et samlet forsøk på å trolle deg.
Det kan jo være at du også tar feil. Nei, hva er det jeg sier. Du kan jo ikke ta feil.
 
Poenget er altså ikke om konseptet finnes, men om det passer der du sier det passer.

Der ligger vel svaret egentlig.

 

Altså er ikke spørsmålet om trollet finnes, men hvor mange hoder styggelset har.

 

post-522615-0-25006900-1562104500_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke nødt til å fortsette å kverulere. Men jeg velger å vise til denne videoen, som viser en talent-deltaker som har sett seg nødt til å gå konstant med en caps som er bak-fram. 

(Har ikke sagt jeg skulle slutte å vise bilder av navngitte utlendinger, det er fokkeslasken som mener jeg har sagt det.) Altså, dette er en som har levd som mann siden fødselen, men det ser ut som vedkommende fortsatt har null testosteron i legemet. Så han må fortsette å gå med denne capsen bak-fram, siden det er det eneste som kan få ham til å se litt tøff ut. 

 

Så har du The Voice-dommeren Delta, som jeg først tenkte var super-pen. Men oppstilt mot denne lave og tykkfalne mannen, ser du den lange halsen og lemmene. Og jeg ser en tydelig kjønnsforskjell på disse to. Dette er ment vitenskapelig, for å vise hvor kjønnsreverserte de ser ut.

 

https://www.youtube.com/watch?v=feGH29SQ4pc

 

https://cdn.newsapi.com.au/image/v1/f601a464db54614be6c8301a7a270ae0

  • Liker 1
Lenke til kommentar

(Har ikke sagt jeg skulle slutte å vise bilder av navngitte utlendinger, det er fokkeslasken som mener jeg har sagt det.)

Nei. Da jeg snakket om meg selv og mine barn ville du ikke peke på enkeltpersoner. Noe du helt klart ikke har et problem med å gjøre.

Jeg har ikke sagt ett eneste ord om navngitte utlendinger.

 

Men om du ser en forskjell om folk er fra andre land så må du jo gjerne få syntes det gjør alt mye bedre.

Endret av fokkeslasken
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sitatet mitt over var rett under din henvisning til noe som så ut som en dårlig internett-kopi-ordbok - ikke ordboken til Norsk Språkråd. Du kan selv gå tilbake og lese originalen her. Så nå har du muligheten til å beklage sitatfusket ditt selv etter at jeg påpekte det i forrige innlegg, eller du kan fortsette å vise at du ikke bryr deg om fakta.

Hvor kverulant er det mulig å bli?

 

Hvis det plager deg å bli tatt for sitatfusk, kan du jo vurdere å slutte med sitatfusk i stedet for å bli sur.

 

 

 

Ja, man må kunne forvente seg en del kritikk når man gjør seg til talsmann for dette:

 

1. En vanvittig konspirasjonsteori som om den hadde vært sann, ville involvert 90% av jordas befolkning

2. At selv indianere i Amazonas benytter teknologi som er helt ukjent i verden

3. At 90% av jordas befolkning er djeveldyrkere som har funnet ut at å bytte kjønn på barna sine er rett måte å tilbe djevelen på.

4. At man setter trange rammer for hvordan andre mennesker skal kunne se ut, og dømmer andre ut fra dette

5. Alt uten den minste flik av bevis eller indikasjoner.

Ditt språk og dine argumenter er bare billige blåkopier av toth & fokkeslasken.

 

Uff da. Du syntes at barnslig personangrep var den beste måten du kunne forsvare deg mot konkrete motargumenter? Det viser jo tydelig hvor "faktabasert" transvestigation-ideene deres er.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men om du ser en forskjell om folk er fra andre land så må du jo gjerne få syntes det gjør alt mye bedre.

 

Som sagt, den setningen gjaldt å navngi brukere på forumet som en mistenkte kunne være betalte agenter. Det gjaldt ikke å vise bilder av kjendiser. 

Det er ikke nødvendigvis bedre å vise bilder av utlendinger, men diskusjonen kan hetes opp av å vise bilder av nordmenn. Da forholdene er små i Norge, og det plutselig er noen som blir fornærmet fordi jeg undersøker utseendet til deres slektning eller nabo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...