Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Så levende personer har ikke kjønns-kjennetegn, som stort/lite kranium, store/små hender, osv.? Hmm.

Joda, levende mennesker har kjønns-kjennetegn. De fleste av oss vil klare lett å gjette rett kjønn på personer basert på et bilde, med godt over 90% treffrate.

 

Problemet er at du og en del andre har funnet på en hel masse rigide og absolutte kjønns-kjennetegn som ikke er reelle, og klassifiserer kjønn ut fra det, og dermed endre opp med en treffrate på 10%. Og i motsetning til normale personer som skjønner at de tok feil, hevder du at det er verden som er feil i 90% av tilfellene.

 

Hvis jeg plutselig ser et adamseple og "greier" på halsen til en kvinne, på et gammelt bilde der jeg ikke har sett det før... Da er det en forandring som har skjedd hos meg. Bildet har ikke blitt forandret i mellomtida.

Ja, forandringen er at du har funnet på mange rigide og absolutte kjønnskjennetegn det ikke finnes dekning for, og så legger du merke til disse. Endret av theNiceOne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Så levende personer har ikke kjønns-kjennetegn, som stort/lite kranium, store/små hender, osv.? Hmm.

 

Joda, man kan ha indikatorer. Men ingenting som er synlig på et vanlig foto er i nærheten av konklusivt nok til at du som inkompetent kan konkludere noe som helst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, man kan ha indikatorer. Men ingenting som er synlig på et vanlig foto er i nærheten av konklusivt nok til at du som inkompetent kan konkludere noe som helst.

 

Uenig.. men for å følge logikken din, så er det større muligheter ut fra en uvanlig foto (i motsetning til et vanlig foto), eller fra å se på folk i det virkelige liv?

Lenke til kommentar

Jeg er nok litt dust ja, som håpet på en diskusjon om sak uten personangrep, med deg.

 

Med andre ord så har du ikke noe konkret som støtter ditt forvridde transvestigation-syn om trange rammer for anatomi-forskjellene mellom kvinner og menn. Hele poenget er jo at du og Budeia er talsmenn for et syn som IKKE støttes av leger eller anatomibøker.

 

 

Du er imponerende flink til å poste mye uten substans, så jeg skal innrømme at det er vanskelig å få tak i hva du egentlig mener. Men du har da skrevet at du tror på transvestigation-ideen. Hvis du mener de fem punktene jeg listet opp ikke har noe med hva du mener, så må det jo bety at du ikke tror på transvestigation-konspirasjonen allikevel, eller hva?

 

Jeg kjenner da til det grunnleggende når det gjelder den generelle historien om transkjønn, men jeg aner ikke hva det skal ha med transvestigation-konspirasjonsteorien å gjøre, noe mer enn historien til Wright-brødrene har med chemtrails-konspirasjonen å gjøre.

 

 

Så bra, det må bety at de har enda bedre argumenter. Hva om du prøver å svare på noen av dem?

 

Med teskje: 

Transvestigation og transsexualism er ikke noen konspirasjonsteori, det er et fakta, ikke en teori, det er noe som har eksistert, eksisterer og vil eksistere  i fremtiden.

Ingen av delene er teorier. Jeg mener at det er ille at spesielt samfunnstopper og forbilder for barn og ungdom er transer fordi og at det blir mer og mer utbredt. 

 

Chemtrail, (spraying) har ikke noe i denne tråden å gjøre, men det er strengt tatt ikke noen konspirasjonsteori heller, fordi det er  også bevist at forekommer og er også et faktum.

 

Jeg mener at en må til David Icke, Pizzagateskandalen  og New World order m.m. for å finne noe som kan kalles konspirasjonsteorier, teoriene er ikke bevist, det er fremdeles bare teorier, og det ikke finnes belegg for at det er fakta. 

 

Transvestigation & transgenderism har overhodet ikke noe som helst med teorier å gjøre, det finnes, kan knyttes til virkeligheten, og er fakta.

 

Ser du forskjell mellom teori og fakta?  

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

Nå handler ikke tråden her om menn som kler seg ut som damer på fritiden og motsatt.

Men om at ett par i tråden her mener at store deler av verdens befolkning har skiftet kjønn. Høyst sannsynlig vil Budeia påstå du har skiftet kjønn om du poster bilde av deg selv, for malen er knallhard. Det minste avvik fra en eller annen mal Budeia har satt(som merkelig nok tilsynelatende Budeia passer 100% perfekt i) betyr at du er født ett annet kjønn.

 

Virker som om du kanskje diskutere noe helt annet enn alle andre her..

 

F.eks faller Serena Williams i kategorien "født mann" i følge Budeia, fordi hun har trent litt.

2155500_062717-kgo-serena-vanity-fair-im

Endret av aklla
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja det stemmer i forbindelse med Bruce/Caitlyn Jenner inlegget.

 

Det skal ikke være nødvendig å gjenta seg selv om og om igjen.

Jeg har ikke skrevet noe om noen konspirasjonsteori, og fatter ikke hvorfor du/dere kommer slepende med konspirasjonsteori om og om igjen.

Fordi det er hva tråden handler om.

 

Med teskje:

Transvestigation og transsexualism er ikke noen konspirasjonsteori, det er et fakta, ikke en teori, det er noe som har eksistert, eksisterer og vil eksistere i fremtiden.

Har du kilder som sier noe annet så må du nesten komme med dem:

"The transvestigation is a conspiracy theory that children are being forced to be trans from birth and that these children are then made into celebrities, to force the transgender agenda down our throats against our will. The investigation part of the transvestigation is that they are going through all the photos of celebrities to spot tell tale signs that someone is trans. From anything like an adam’s apple on a woman, or short arms on a man, there is always a tell tale sign to show you who is and isn’t trans, apparently

Lenke til kommentar

Fordi det er hva tråden handler om.

 

Har du kilder som sier noe annet så må du nesten komme med dem:

"The transvestigation is a conspiracy theory t

 

Det betyr at du personlig ikke ser forskjell på teori og fakta. Transvestigation er en ting som eksisterer, konspirasjonsteori en annet.

I ordets rette forstand er en teori like fullt en teori i min verden.

 

Selv tror jeg ikke blindt på alt jeg blir servert i media og på internet, foretrekker å tenke litt selv.

Lenke til kommentar

Det betyr at du personlig ikke ser forskjell på teori og fakta. Transvestigation er en ting som eksisterer, konspirasjonsteori en annet.

I ordets rette forstand er en teori like fullt en teori i min verden.

 

Selv tror jeg ikke blindt på alt jeg blir servert i media og på internet, foretrekker å tenke litt selv.

Les litt lengre. Du kan sågar ta ut det ordet du virket til å slite med å lese forbi.

The transvestigation is a conspiracy theory that children are being forced to be trans from birth and that these children are then made into celebrities, to force the transgender agenda down our throats against our will.

 

Så når du sier transvestigation er fakta, da forventer jeg at du enten har bevis på denne ulovlige fremferden, eller så har du noe som kan fortelle oss at transvestigation er noe helt annet.

 

Dette postulatet om tvang mot barn for å skape kjendiser "eliten" vil vi skal ha er hva som er en konspirasjonsteori, og det er hva transvestigation omhandler.

Har du andre kilder som sier transvestigation er noe annet så vær redelig nok til å komme med dem slik at vi kan bli enige om hva vi snakker om.

Endret av fokkeslasken
Lenke til kommentar

Nå handler ikke tråden her om menn som kler seg ut som damer på fritiden og motsatt.

Men om at ett par i tråden her mener at store deler av verdens befolkning har skiftet kjønn. Høyst sannsynlig vil Budeia påstå du har skiftet kjønn om du poster bilde av deg selv, for malen er knallhard. Det minste avvik fra en eller annen mal Budeia har satt(som merkelig nok tilsynelatende Budeia passer 100% perfekt i) betyr at du er født ett annet kjønn.

 

Virker som om du kanskje diskutere noe helt annet enn alle andre her..

 

F.eks faller Serena Williams i kategorien "født mann" i følge Budeia, fordi hun har trent litt.

2155500_062717-kgo-serena-vanity-fair-im

 

Et fint eksempel, det ser troverdig ut?

 

Disse menneskene er eksperter på å bedra, det finnes noe som heter fake pregancy.

En variant er å benytte noe som kalles moonbump. 

Moonbump har blitt en grei industri, en kjøpe en pakke med ulike størrelser, for eksempel 3, 5, 7 og 9-månders bellybump,

(med evt. tilleggspakker ink. adopsjon / surrogati!)

 

Det ser veldig troverdig ut men når alt kommer til alt er det fake & bedrag.

 

https://moonbump.com

 

post-522615-0-67372800-1562259776_thumb.jpgpost-522615-0-82100800-1562259867_thumb.jpg

 

Et annet eksempel: Beyoncé, eller en ka si boy once?

 

post-522615-0-78779900-1562261269_thumb.jpg

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

Les litt lengre. Du kan sågar ta ut det ordet du virket til å slite med å lese forbi.

The transvestigation is a conspiracy theory that children are being forced to be trans from birth and that these children are then made into celebrities, to force the transgender agenda down our throats against our will.

 

Så når du sier transvestigation er fakta, da forventer jeg at du enten har bevis på denne ulovlige fremferden, eller så har du noe som kan fortelle oss at transvestigation er noe helt annet.

 

Dette postulatet om tvang mot barn for å skape kjendiser "eliten" vil vi skal ha er hva som er en konspirasjonsteori, og det er hva transvestigation omhandler.

Har du andre kilder som sier transvestigation er noe annet så vær redelig nok til å komme med dem slik at vi kan bli enige om hva vi snakker om.

 

Transvestigation er en ting som eksisterer, konspirasjonsteori en annet.

I ordets rette forstand er en teori like fullt en teori i min verden.

 

Det er mulig å utføre kjønnskifte før fødselen. 

 

Selv tror jeg ikke blindt på alt jeg blir servert i media og på internet, foretrekker å tenke litt selv.

 

Du kan finne svar på hva som helst på internet, til og med at verdens ledere og eliten er reptiler fra verdensrommet, da kan snakke om teori.

https://no.wikipedia.org/wiki/David_Icke

https://www.davidicke.com

 

Enkelte politiske grupperinger finner på å påstå at både bibelen og koranen er skrevet av jøder, kun med ett formål: å skape splittelser og strid mellom menneskegrupper.

Skal jeg tro på noe slikt sludder, bare for at jeg har lest på internet? Nei!

Vil du tro på det om jeg sender deg en link om konspirasjonsteorien?

 

"The transvestigation is a conspiracy "

Jeg bestrider både deg & journalisten som har skrevet det han har skrevet, fordi jeg mener at det er oppspinn.

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

Det er en del som er overbeviste om at broren Rob Kardashian er den som føder barna i Kardashian-familien. For "søstrene" også...

 

Han kan se slik ut under en eventuell graviditet, men du tenker ikke på det fordi alle tror det er en mann. Til venstre i en yngre utgave.

 

maxresdefault.jpg

Lenke til kommentar

"The transvestigation is a conspiracy "

Jeg bestrider både deg & journalisten som har skrevet det han har skrevet, fordi jeg mener at det er oppspinn.

Så du tror ikke på det bare fordi, og du mener det da har å gjøre med at folk "bare" har skiftet kjønn?

Det må du jo få tro hva du vil om.

Men om du ikke har noe å bygge det opp med har du intet mer enn at du tror det er slik.

Og om du gidder søke finner du at denne holdninger er beskrevet flere steder. Det du omtaler har jeg ikke funnet.

Og om du tror folk i tråden betviler at kjønnsskifte skjer så er dette absolutt feilaktig. Men for all del - fortsett gjerne å sloss mot det om du føler det er enklere.

Lenke til kommentar

Greit å få avklart at du støtter konspirasjonsteorien om at alt og alle har skiftet kjønn "på gøy" :)

Hvor tenker du/dere barn kommer fra nært alle damer er menn og man aldri ser menn er gravide?

 

Avklarer med dette at jeg ikke tror på det du påstår at jeg gjør, du må lese hva jeg skriver, eller er du ordblind?
 
post-522615-0-01104800-1562262757_thumb.jpg  post-522615-0-06857900-1562262820.jpg
 
Siden du er moderator:
Det er ikke første gang noen blir kverulert ut av tråden på grunn av "kverulerende erting"
 
post-522615-0-65683700-1562263029_thumb.jpg
Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

Du skriver da absolutt som at du støtter den konspirasjonsteorien, utenom de gangene du skriver konkret at du ikke tror det..

Dumt å argumentere for noe, så si man ikke mener det man argumenterer for i neste post, så antagelig fortsette å argumentere for det samme igjen etterpå.

 

Hva med å skrive litt klarer hva du vil frem til og mener?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du tror ikke på det bare fordi, og du mener det da har å gjøre med at folk "bare" har skiftet kjønn?

Det må du jo få tro hva du vil om.

Men om du ikke har noe å bygge det opp med har du intet mer enn at du tror det er slik.

Og om du gidder søke finner du at denne holdninger er beskrevet flere steder. Det du omtaler har jeg ikke funnet.

Og om du tror folk i tråden betviler at kjønnsskifte skjer så er dette absolutt feilaktig. Men for all del - fortsett gjerne å sloss mot det om du føler det er enklere.

 

Kan du ikke norsk?  Har aldri betvilt at andre har andre oppfatninger. 

 

Du må lese hva jeg skriver, det er dustete av deg å trekke forhastede konklusjoner.

I følge det offisielle Norske språket er å mene & tro er to ulike begreper, å mene betyr bl. a. å

 

å framheve et faktum:

ja, det skulle jeg mene! ja, virkelig

 

https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=tro&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge

 

https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=mene&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge

 

Link til deg som trenger språkhjelp:  https://www.sprakradet.no

 

post-522615-0-39789900-1562263724_thumb.jpg

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...