Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaller deg å teste det ut :)

Du trenger ikke gå på leir for å bli slank, man får det helt fint til hjemme, men jeg tror du gir deg før du kommer så langt når du innser at om du går ned mer så blir du mann..

 

 

Kanskje du lærer noe om hvordan kroppen ser ut ved forskjellig fettprosent, husk å ta bilder underveis som bevis til deg selv. Ellers er det ikke sikkert du tror på det selv.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg hadde thigh gap på ungdomsskolen heller. 

 

Om det bildet jeg la ut tidligere av jenta i bikini, jeg ble nok rett og slett lurt. 

Og det var ikke et bilde av Em Clarkson, dattera til Jeremy Clarkson. Nei, det var enda verre. Em Clarkson la ut bildet av Dianas niese, fordi hun ble "fat shamed" av flere etter å ha gått i denne lille, røde bikinien på stranda. 

Det er Lady Kitty Spencer på bildet, som er eller var modell for Dolce & Gabbana! Datter av Dianas bror. 

 

Hun sies å bruke lip fillers, og ha tatt neseoperasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er ganske godt sagt, selv om jeg ikke har til hensikt å dømme.

For all del lages det mye fin musikk og filmer, men vi kommer ikke bort i fra at infuencere og celebriteter er idoler og trendsettere, de dyrkes, og tilbes.

Gjennom produktplasseringer, livsstil og annet, påvirker det mange av oss til å ta beslutninger, uten egentlig å vite hvorfor.

Kan du ikke bare slette Instagram og se-og-hør-abonnementet da, så slipper du å bli påvirket og eventuelle transer kan gjøre som de vil?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan du ikke bare slette Instagram og se-og-hør-abonnementet da, så slipper du å bli påvirket og eventuelle transer kan gjøre som de vil?

 

Du tar feil, At jeg har instagram- og se&hør -abonnement, er synsing og gjetting som du tar rett ut av løse luften.

Har du registrert mange transexuelle på de web-sidene siden du nevner det?

 

eller prøver du bare være morosam?

 

post-522615-0-57704700-1561576498_thumb.jpg

 

post-522615-0-73236700-1561576507_thumb.jpg

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

Du må prøve å forstå, prøv igjen med å lese litt saktere, det skal ikke være nødvendig å forklare alt med teskje:

Sant nok, men du må relatere det til noe.

 

Du unngår fremdeles å svare på om diskriminering & ekskludering er ok eller ei. eller som du skriver: "Frem til det er det intet å kommentere".

Som jeg sa til å begynne med så var dette noe du sa til meg uten å relatere det til noe jeg skrev. Ergo står det som en separat kommentar du ikke har relatert til noe jeg har skrevet, og dermed vanskelig for meg å forsvare eller kommentere.

 

Hva du vil jeg skal si til dette i hvilken kontekst står som helt ukjent for meg.

 

Det er mye en skal høre før ørene faller av! Men faktisk... dette har en tendens til å gli over i pinligheter, men testiklene er en ganske stor greie, en stor pose. Og det er ikke utenkelig at de vil etterlate seg et anatomisk tomrom der de skulle ha vært.

 

Hørte nylig Conspiracies by Hans 4, si det samme. Og jeg hadde tenkt på det samme selv, til og med før han nevnte det.

Så alle som ikke har et tomrom mellom bena? Som sagt - les en anatomibok om du ikke har tilgang på en mann.

Som en liten primer kan nevnes at testiklene befinner seg foran bena. Ikke mellom.

 

Kanskje ikke før i graven... Dere kan sende meg på en slankeleir i seks måneder, så får vi se.

Ellr du kan begynne å spise fornuftig. Overraskelser er da i vente.

 

Selvsagt, men det å gå drastisk ned i vekt fra den vekten man hadde på ungdomsskolen, vil for de fleste si en svært lav vekt.

Hvorfor det? Min datter har definitivt feite klasseveninder på barneskolen. Skal de plutselig ikke kunne slanke seg til normalen når de blir eldre?
Lenke til kommentar

 Hvorfor det? Min datter har definitivt feite klasseveninder på barneskolen. Skal de plutselig ikke kunne slanke seg til normalen når de blir eldre?

 

Jeg var ikke overvektig på barneskolen, og da blir det veldig slankt å slanke seg tilbake til barneskolevekten.

 

Her et bilde av Michael McIntyre, som er utenlandsk komiker men enkelte ganger sendes på nrk. Oppfører seg på en veldig kul måte, og gjennomfører det på en troverdig måte. Er bl.a. kjent for "The Man Drawer", eller manneskuffen med manneting i. Men utseendet henger ikke helt med. Jeg synes ikke lenger at McIntyre er troverdig som mann, helt enkelt. Dama til venstre har en enorm hodeskalle hvis McIntyre er en mann. Her ser det ut som de to burde ha byttet klær, hårfasonger og navn. 

 

image2jpeg.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var ikke overvektig på barneskolen, og da blir det veldig slankt å slanke seg tilbake til barneskolevekten.

Siden man på barneskolen, alt ettersom hvilken alder, man kanskje veier 30kg så er vel det litt i underkant for en voksen person.

 

Her et bilde av Michael McIntyre, som er utenlandsk komiker men enkelte ganger sendes på nrk. Oppfører seg på en veldig kul måte, og gjennomfører det på en troverdig måte. Er bl.a. kjent for "The Man Drawer", eller manneskuffen med manneting i. Men utseendet henger ikke helt med. Jeg synes ikke lenger at McIntyre er troverdig som mann, helt enkelt. Dama til venstre har en enorm hodeskalle hvis McIntyre er en mann. Her ser det ut som de to burde ha byttet klær, hårfasonger og navn. 

 

image2jpeg.jpg

Du har alt for mye fritid.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du tar feil, At jeg har instagram- og se&hør -abonnement, er synsing og gjetting som du tar rett ut av løse luften.

Har du registrert mange transexuelle på de web-sidene siden du nevner det?

 

 

Nei, jeg tenkte du skulle slippe å se disse fæle menneskene/forbildene - problem løst. Spiller ingen rolle om du ser dem i se&hør eller på nyhetsspeilet, bare slutt å lese de mediene som viser deg disse forferdelige tingene. Endret av toth
Lenke til kommentar

Nei, jeg tenkte du skulle slippe å se disse fæle menneskene/forbildene - problem løst. Spiller ingen rolle om du ser dem i se&hør eller på nyhetsspeilet, bare slutt å lese de mediene som viser deg disse forferdelige tingene.

 

Hvem er det egentlig som har bragt "fæle mennesker", "problem" og "forferdelige ting" inn i diskusjonen?

Å finne noe interessant er ikke det samme som problem. Såpass begriper du?

 

post-522615-0-11022000-1561664085_thumb.jpg post-522615-0-26716900-1561664094_thumb.jpg post-522615-0-97465600-1561664103_thumb.jpg

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

Om det du finner interessant er problematisk... Da er det vel et problem, er det ikke?

Du tar feil i dette tilfellet, temaet i tråden, men du kløyver bare ord?

 

Det er ikke nødvendigvis noen direkte sammenheng mellom interesse og problematikk, kan stemme i andre sammenhenger en i denne tråden.

 

For all del, jeg kan lese om Nazisme, Fascisme og rasehat, fordi jeg synes det er interessant og fordi det er et samfunnsproblem.

 

post-522615-0-41219900-1561664640_thumb.jpg

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

Jeg tar feil fordi...

 

Du tar feil i dette tilfellet, temaet i tråden, men du kløyver bare ord?

 

Det er ikke nødvendigvis noen direkte sammenheng mellom interesse og problematikk, kan stemme i andre sammenhenger en i denne tråden.

 

For all del, jeg kan lese om Nazisme, Fascisme og rasehat, fordi jeg synes det er interessant og fordi det er et samfunnsproblem.

Lenke til kommentar

Du tar feil i dette tilfellet, temaet i tråden, men du kløyver bare ord?

 

Det er ikke nødvendigvis noen direkte sammenheng mellom interesse og problematikk, kan stemme i andre sammenhenger en i denne tråden.

 

For all del, jeg kan lese om Nazisme, Fascisme og rasehat, fordi jeg synes det er interessant og fordi det er et samfunnsproblem.

Men om du snakker om det som en positiv ting så blir det jo plutseligt noe annet.

 

EDIT:

Og der har vi vel denne tråden i et nøtteskall.

Endret av fokkeslasken
Lenke til kommentar

Men om du snakker om det som en positiv ting så blir det jo plutseligt noe annet.

 

EDIT:

Og der har vi vel denne tråden i et nøtteskall.

 

Du har spora helt ut med din kvasi-kverulering. Du er ikke saklig og det er ikke lett å begripe seg på deg, hva er det du egentlig mener?

 

Hvem er det egentlig som har bragt "fæle mennesker", "problem" og "forferdelige ting" inn i diskusjonen?

 

Jeg synes transvestigation er interessant. du finner helt sikkert andre nøtteskall rundt forbi i andre tråder om det er nøtteskall du har som mål for øyet.

post-522615-0-17775200-1561668442.jpg

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

Du har spora helt ut med din kvasi-kverulering. Du er ikke saklig og det er ikke lett å begripe seg på deg, hva er det du egentlig mener?

Ok. Når folk mobber andre for deres utseende finner jeg det usmakelig.

 

Hvem er det egentlig som har bragt "fæle mennesker", "problem" og "forferdelige ting" inn i diskusjonen?

Dere har bragt det inn. Jeg bare påpekte det.

 

Jeg synes transvestigation er interessant. du finner helt sikkert andre nøtteskall rundt forbi i andre tråder om det er nøtteskall du har som mål for øyet.

Kanskje en ordbok er å foretrekke.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...