Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er det egentlig som har bragt "fæle mennesker", "problem" og "forferdelige ting" inn i diskusjonen?

Å finne noe interessant er ikke det samme som problem. Såpass begriper du?

 

169d9f09-3204-4518-8981-b0b46f5427cd.jpg de957c40-621a-4cdd-af93-ee6665f62589.jpg

Esben_Esther_Pirelli_Benestad_01.jpg

Prøver du å påstå at denne angivelige transekonspirasjonen ikke er problematisert i denne posten? Du har selv nevnt flere problemer, og førstepost er klinkende klart på at dette er noe uønsket.

 

Otto Jespersen er interessant han, pirelli ligeså - men ingen av dem prøver å skjule hvem de er, så ser ikke relevansen i bildene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Du overdriver, jeg kan ikke svare for andre, men å finne noe interessant er ikke det samme som problem. 

 

Hysteriske beskyldninger og uttrykk som "definisjons-rett", "dømmende", "trange rammer" og "opphav til ondskap", "fæle mennesker", "problem" og "forferdelige ting" får jeg finne meg i leve med.

 

 

post-522615-0-01008900-1561735874_thumb.jpg
Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

 

Du overdriver, jeg kan ikke svare for andre, men å finne noe interessant er ikke det samme som problem.

 

Hysteriske beskyldninger og uttrykk som "definisjons-rett", "dømmende", "trange rammer" og "opphav til ondskap", "fæle mennesker", "problem" og "forferdelige ting" får jeg finne meg i leve med.

Ja, og et redelig menneske ville unngå å oppføre seg på den måten, i stedet for å finne seg i å leve med det.

 

Men siden vi diskuterer dine merkelapper: Hva med din konstante forakt for diskusjonsforumet ved at du hele tiden poster bilder uten noen begrunnelse og argumentasjon?

Tror du at du gir noen glupe hint? På meg gir du bare inntrykk av at du mangler argumenter og ikke er i stand til å diskutere saken, men bare poste dumme bilder i stedet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter at jeg begynte med Big Farm Good games, glemmer jeg noen ganger å besøke diskusjon.no. Noe flere av dere sikkert syns er like greit... 

 

Mange av tingene til LGBT er direkte rettet mot barn eller mindreårige. Som at det arrangeres lesestunder med drag queens (i utlandet arrangeres det at drag queens leser høyt for barna på noen bibliotek). 

 

Popmusikere med et androgynt image. I det nye programmet "All Together Now" virker det som de har bestemt at hvert land skal ha minst en drag queen blant dommerne. 

 

Barnehagebarn skal lese bøker om LGBT-temaer. Osv.

 

Det rapporteres at et stort antall unge jenter ønsker å skifte kjønn, og de kommer langt med prosessen før de besøker legekontoret. Hvorfor skal alt dette innrettes mot mindreårige?

 

Når mennesker jeg møter glor på armene mine for å se om de er lange nok til å tilhøre en drag queen, må jeg få lov til å skrive på internett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når mennesker jeg møter glor på armene mine for å se om de er lange nok til å tilhøre en drag queen, må jeg få lov til å skrive på internett. 

 

Paranoid personlighetsforstyrrelse, personlighetsforstyrrelsekjennetegnet ved uvanlig sterk mistenksomhet, overdreven følsomhet for krenkelser, manglende evne til å tilgi fornærmelser og tilbøyelighet til å oppfatte andres nøytrale eller vennlige handlinger som fiendtlige eller hånlige. Tilbakevendende ubegrunnede mistanker angående ektefellens eller partnerens seksuelle troskap og en kamppreget og innbitt holdning til personlige rettigheter er vanlig. Overdreven følelse av egen betydningsfullhet, og overdreven selvhenføring forekommer ofte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Etter at jeg begynte med Big Farm Good games, glemmer jeg noen ganger å besøke diskusjon.no. Noe flere av dere sikkert syns er like greit...

 

Mange av tingene til LGBT er direkte rettet mot barn eller mindreårige. Som at det arrangeres lesestunder med drag queens (i utlandet arrangeres det at drag queens leser høyt for barna på noen bibliotek).

 

Popmusikere med et androgynt image. I det nye programmet "All Together Now" virker det som de har bestemt at hvert land skal ha minst en drag queen blant dommerne.

 

Barnehagebarn skal lese bøker om LGBT-temaer. Osv.

 

Det rapporteres at et stort antall unge jenter ønsker å skifte kjønn, og de kommer langt med prosessen før de besøker legekontoret. Hvorfor skal alt dette innrettes mot mindreårige?

 

Når mennesker jeg møter glor på armene mine for å se om de er lange nok til å tilhøre en drag queen, må jeg få lov til å skrive på internett.

Hvorfor er det annerledes at en i drag leser historier enn en i piratkostyme, en prest, lærer, kvinne eller mann?

 

Androgyne popstjerner, snekkere, butikkarbeidere osv har vi hatt i "evig" tid, hva er problemet med disse?

 

Hvorfor er det et problem at barn lærer om den virkelige verden? Lesber, homofile, transer etc er en del av verden, så selvsagt skal barn lære om dem. En form for normalisering er også svært viktig for å unngå mobbing, depresjon o.l. blant barna som evt kjenner på slike følelser. Eller benekter du at det overhodet finnes noen som på ordentlig føler seg født i feil kropp/kjønn/legning?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, og et redelig menneske ville unngå å oppføre seg på den måten, i stedet for å finne seg i å leve med det.

 

Men siden vi diskuterer dine merkelapper: Hva med din konstante forakt for diskusjonsforumet ved at du hele tiden poster bilder uten noen begrunnelse og argumentasjon?

Tror du at du gir noen glupe hint? På meg gir du bare inntrykk av at du mangler argumenter og ikke er i stand til å diskutere saken, men bare poste dumme bilder i stedet.

 

Redelig menneske og konstant forakt for forumet?

 

Jeg kan gi deg et hint:

Du må tåle at andre mener noe annet enn deg, og at du tar feil i blant. Menn og kvinner er faktisk anatomisk ulike, bilder kan fortelle mer enn 1000 ord.

Det blir for dumt, og du trekker det for langt, når du tidligere i tråden mener at norske ordbøker, bl. a. det norske språkrådets ordbok, må skrives om bare fordi de dementerer dine oppfatninger.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det annerledes at en i drag leser historier enn en i piratkostyme, en prest, lærer, kvinne eller mann?

 

Androgyne popstjerner, snekkere, butikkarbeidere osv har vi hatt i "evig" tid, hva er problemet med disse?

 

Hvorfor er det et problem at barn lærer om den virkelige verden? Lesber, homofile, transer etc er en del av verden, så selvsagt skal barn lære om dem. En form for normalisering er også svært viktig for å unngå mobbing, depresjon o.l. blant barna som evt kjenner på slike følelser. Eller benekter du at det overhodet finnes noen som på ordentlig føler seg født i feil kropp/kjønn/legning?

 

Det finnes mange eksempler på at mennesker føler seg født med feil kjønn, det kalles for kjønnsdysfori.

Kjønnsdysfori beskrives også som en kjønnsidentitets-forstyrrelse som er en diagnose.  

 

post-522615-0-92939400-1561812652_thumb.jpg

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Kjønnsidentitetsforstyrrelser

Lenke til kommentar

Redelig menneske og konstant forakt for forumet?

I ditt tilfelle, Nei på det første og Ja på det andre.

 

Jeg kan gi deg et hint:

Du må tåle at andre mener noe annet enn deg, og at du tar feil i blant.

Jeg skal gi deg et hint også: Det at du får mot-argumenter av meg og andre betyr ikke at vi ikke tåler at andre mener noe annet.

 

Jeg tåler helt fint at mennesker mener andre ting enn meg, og de fleste andre meninger respekterer jeg da fullt ut. Men denne typen fordømming av andre mennesker bare pga utseendet deres er noe tull du og Budeia fortjener all motstand dere får.

 

Det at jeg påpeker hvor feil du tar med hensyn på transvestigation, og at du kaster bort din egen og andres tid på å poste masse bilder helt uten kommentar, betyr ikke på noen måte at jeg ikke tåler at du mener noe annet enn meg, bare at jeg påpeker hvor dumt, og potensielt ondt, det er.

 

 

Menn og kvinner er faktisk anatomisk ulike, bilder kan fortelle mer enn 1000 ord.

Jeg aner ikke hva du tror du sier med bildene dine, og det tror jeg ikke du vet selv heller. Generelle uttalelser om at menn og kvinner har forskjellig anatomi er da alle enige i. Det er bare slutningene du og Budeia trekker om at de er transer, alle som faller utenfor de altfor snevre rammene dere har funnet på, som er tullete.

 

Og alle bildene du poster er da ikke på noen måte noe argument for transvestigation-konspirasjonen.

 

 

Det blir for dumt, og du trekker det for langt, når du tidligere i tråden mener at norske ordbøker, bl. a. det norske språkrådets ordbok, må skrives om bare fordi de dementerer dine oppfatninger.

Hvis dette hadde vært sant, så ville det vært for dumt. Men det er betegnende for din uredelighet at du finner på en tullete stråmannversjon av mine argumenter og later som om det var dette jeg hevdet.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er de menn og kvinner fordi de er anatomisk ulike, eller er de anatomisk ulike fordi de er kvinner og menn?

 

Det du skriver går vel litt ut på det samme. Ordene er bare stokket litt forskjellig.

 

Selv mener jeg at en blir tildelt kjønn allerede før fødselen.

Om enkelte føler seg født i feil kropp og ønsker å utgi seg som det motsatte kjønn oppfatter jeg det som en identitets-forstyrrelse som i sin tur er definert som en diagnose. 

 

 

post-522615-0-65384000-1561813767_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det jeg skriver går slettes ikke det ut på det samme. Er det kjønn som gir oss denne anatomien, eller er det denne anatomien som gir oss kjønn? "Transvestigators" har en tendens til å bedømme kjønn ut fra anatomien på tross av at mange av dem mener at kromosomer er det som avgjør kjønnet. Hvis det er kromosomene som avgjør, hvordan kan man plassere noen i båsene uten å ha kikket på kromosomene og hva er hensikten med å gjøre dette?

 

Siden kromosomer er en relativt ny oppdagelse er det ikke automatisk gitt at dette skal definere kjønn. Dess flere kriterier man setter for å havne innenfor et dualistisk syn på kjønn, dess flere transer får man som føler at de ikke passer inn i disse kriteriene. Det er ikke en identitets-forstyrrelse, men en måte å beskytte sin identitet mot de som forsøker å sette dem i en av to stadig trangere identitetsbåser. Både "Transvestigators" og LGBT trekker i samme retning for å få flest mulig til å ikke føle at de ikke passer inn som enten kvinner eller menn og  det får meg til spekulere på om "transvestigators" egentlig er en en konspirasjon fra LGBT(OMGWTFBBQ+)-bevegelsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"At du er paranoid, betyr ikke at de ikke er etter deg", som noen sa. 

 

Hvis noen lanserte en skummel beskyldning om kjønnsreverserte familier, og folk fant ut at den ikke stemte, så ville den ikke fått noen tilhengere. 

 

Hvis kona er 15 cm høyere enn mannen, kan det forklares med at kona kom fra en annen familie. Men hvis datteren deres igjen også er 15 cm høyere enn faren, må det være noe galt et sted. 

 

En måte som en kan teste seg fram til det, kan være hvis datteren har et svært lavt nivå av testosteron. Men "mora" har et høyt nivå av testosteron fordi det skilles ut mer med alderen. På samme måte kan en sjekke om "faren" får et høyt nivå av østrogen på sine eldre dager. Og det vil være mistenkelig.

 

Men så lenge alle som jobber på laboratoriene er av samme slaget, kan en ikke stole på deres resultater. 

 

Den okkulte forfatteren Madame Blavatsky, skal ha beskrevet metoder for å kalle fram demoniske makter, og kontrollere dem. Og kjønnsreversering som en del av opplegget. 

 

Dette vil også forklare hvorfor de rike brukte en tohodet ørn som symbol, - for å vise at idealet var å ha to identiteter i samme person. En dobbeltørn (lol). https://en.wikipedia.org/wiki/Double-headed_eagle

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er å foretrekke, skaff deg noen ordbøker.

 

attachicon.gif07-drag-queens-rank-lede.w1100.h733.jpg

 

Ok. Når du beskylder meg for kverulering virker det kanskje imot sin hensikt å hoppe over absolutt alt jeg skrev bortsett fra den ene setningen som ikke var et svar til det du skrev. Det var denne bjelken og øyet og slikt da.

 

Det var kanskje jeg som siktet for høyt, men til mitt forsvar trodde jeg absolutt alle som snakker norsk hadde hørt uttrykket "i et nøtteskall". Beklager om jeg satte deg i en vanskelig posisjon med det.

 

Du overdriver, jeg kan ikke svare for andre, men å finne noe interessant er ikke det samme som problem.

Hvordan du behandler noe du finner interessant kan være problematisk.

 

Men siden vi diskuterer dine merkelapper: Hva med din konstante forakt for diskusjonsforumet ved at du hele tiden poster bilder uten noen begrunnelse og argumentasjon?

Tror du at du gir noen glupe hint? På meg gir du bare inntrykk av at du mangler argumenter og ikke er i stand til å diskutere saken, men bare poste dumme bilder i stedet.

Og det jeg har lurt på er hva slags nettaktivitet man har når man har slike mengder av bilder av transer. Man må jo begynne å lure.

 

Det rapporteres at et stort antall unge jenter ønsker å skifte kjønn, og de kommer langt med prosessen før de besøker legekontoret. Hvorfor skal alt dette innrettes mot mindreårige?

Hvordan kommer man langt i en medisinsk prosess uten å besøke et legekontor?

 

Når mennesker jeg møter glor på armene mine for å se om de er lange nok til å tilhøre en drag queen, må jeg få lov til å skrive på internett.

Den eneste historien jeg husker om glaning sånn i farten er da du hadde glanet på en mann på butikken og så skrev du om det.

 

Hvordan vet du at noen har glanet på armene dine for å se om de tilhører en dragqueen?

 

Paranoid personlighetsforstyrrelse, (...)

Her har man jo beskrevet store deler av konspirasjonmiljøet.

 

Hvorfor er det annerledes at en i drag leser historier enn en i piratkostyme, en prest, lærer, kvinne eller mann?

Har tenkt denne tanken selv mange ganger. Altså, hva er så forbannet normalt ved at en fyr i lang kjortel skal fortelle meg om magi og forvente at jeg tror på det? Men neida. Det må man lære om på skolen.

 

Androgyne popstjerner, snekkere, butikkarbeidere osv har vi hatt i "evig" tid, hva er problemet med disse?

Ikke glem at du snakker med noen som tror eliten kirurgisk endrer kjønn på sine barn for ... en eller annen grunn jeg er litt usikker på. Er man da ikke mannlig/kvinnelig nok er man naturlig nok en av disse barna.

 

Hvorfor er det et problem at barn lærer om den virkelige verden? Lesber, homofile, transer etc er en del av verden, så selvsagt skal barn lære om dem. En form for normalisering er også svært viktig for å unngå mobbing, depresjon o.l. blant barna som evt kjenner på slike følelser. Eller benekter du at det overhodet finnes noen som på ordentlig føler seg født i feil kropp/kjønn/legning?

Du har en andel av befolkningen som tror mennesket er en svamp helt uten filtermuligheter eller medfødte egenskaper. Dersom de får høre om noe så mener de det er en sjans for at de blir slik.

Merkelig nok er religiøse i stpr grad de som ser mennesket slik. Kanskje fordi det er slik de selv holder kvelertak på sine egne undersåtter.

 

"At du er paranoid, betyr ikke at de ikke er etter deg", som noen sa.

Det betyr heller ikke at noen er etter deg.

 

Hvis noen lanserte en skummel beskyldning om kjønnsreverserte familier, og folk fant ut at den ikke stemte, så ville den ikke fått noen tilhengere.

Så fordi den har tilhengere så må den stemme? La oss håpe du aldri blir del av noen jury.

 

Hvis kona er 15 cm høyere enn mannen, kan det forklares med at kona kom fra en annen familie. Men hvis datteren deres igjen også er 15 cm høyere enn faren, må det være noe galt et sted.

Så man kan ikke ha arvet høyden fra en besteforelder eller oldeforelder? Jeg har sagt det mange ganger og jeg sier det igjen; Les en biologibok!

 

En måte som en kan teste seg fram til det, kan være hvis datteren har et svært lavt nivå av testosteron. Men "mora" har et høyt nivå av testosteron fordi det skilles ut mer med alderen. På samme måte kan en sjekke om "faren" får et høyt nivå av østrogen på sine eldre dager. Og det vil være mistenkelig.

Dere er jo så glade i bilder. Hva med et gammelt familiebilde hvor den eldre garde er med?

Eller blir det for enkelt?

 

Men så lenge alle som jobber på laboratoriene er av samme slaget, kan en ikke stole på deres resultater.

 

Den okkulte forfatteren Madame Blavatsky, skal ha beskrevet metoder for å kalle fram demoniske makter, og kontrollere dem. Og kjønnsreversering som en del av opplegget.

 

Dette vil også forklare hvorfor de rike brukte en tohodet ørn som symbol, - for å vise at idealet var å ha to identiteter i samme person. En dobbeltørn (lol). https://en.wikipedia.org/wiki/Double-headed_eagle

Og der forsvant du ut dit igjen ja.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ut dit?

Ut i den paranoide galskapen...

 

Bare et raskt svar: Har sett en som var helsesøster forutsi høyden som et barn kom til å få, på centimeteren, basert på høyden til mora og faren. Helsesøsteren var ikke det minste interessert i høyden til barnets besteforeldre.

 

Jeg antar enkel genetikk er mindre spennende for deg en okkulte konspirasjonsteorier, men allikevel. I forenklet form har mora og faren to høydegener hver, ett fra hvert av sine foreldre. Hvis moren har to «høye» gener mens mannen har ett «høyt» og ett «lavt», så vil datteren ende opp med ett høyt og ett lavt, eller to høye. Så hvis datteren også blir høy, er det ikke noe rarere enn at hun også har to «høye» gener.

 

Men det er jo klart, slik genetikk som har vært kjent i noen hundre år er jo mindre spennende enn absurde konspirasjonsteorier...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg antar enkel genetikk er mindre spennende for deg en okkulte konspirasjonsteorier, men allikevel. I forenklet form har mora og faren to høydegener hver, ett fra hvert av sine foreldre. Hvis moren har to «høye» gener mens mannen har ett «høyt» og ett «lavt», så vil datteren ende opp med ett høyt og ett lavt, eller to høye. Så hvis datteren også blir høy, er det ikke noe rarere enn at hun også har to «høye» gener.

 

Men det er jo klart, slik genetikk som har vært kjent i noen hundre år er jo mindre spennende enn absurde konspirasjonsteorier...

 

Det var en sterk forenkling https://forskning.no/dna/sjeldne-gener-gjor-folk-hoyere/367635

Lenke til kommentar

Bare et raskt svar: Har sett en som var helsesøster forutsi høyden som et barn kom til å få, på centimeteren, basert på høyden til mora og faren. Helsesøsteren var ikke det minste interessert i høyden til barnets besteforeldre.

Ingen barn er høyere enn begge foreldrene?

Jeg er høyere enn både moren og faren min, samt det eneste fornuftige min bestemor sa da hun var dement, en eneste gang, var "det er som å se [navn på bestefar]" da hun så meg.

Men, klart, man får ingenting fra besteforeldre fordi du har hørt om noe en sykesøster sa en gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...