Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Vent litt... Tok han akkurat av bakdekselet på S8? Trodde ikke det var mulig jeg. Er det mulig på S6 og S7 også? Har det noen funksjon egentlig i så fall?
Det er nok en gammel Galaxy S(1) han gjør det med.

Om du ser mot slutten har han fjernet dekselet bak på begge, da følgelig med korrekt utstyr. Men det har jo lite for seg i og med at det ikke er lagt opp til at dette skal kunne gjøres på forbrukernivå. Det var nok med for sammenlig og videoene skyld.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Må sjekke om Collect store hos Elkjøp leverer ut en sort S8+ i morgen.... det står ingenting om at det ikke er mulig.

Hos Lefdal og Expert er det notert at det ikke er mulig før 20.4.

Har bestilt - og betalt  - en S8+ hos Expert, der fikk en også med en ladeplate. Så ser jeg nå at Elkjøp har åpnet opp for collect@store på S8. Bestilte derfor en på Kleppe og en på Megastore Forus, da den på Kleppe så noe suspekt ut ift bestillingen, og jeg regner muligens med at de ikke har den på lager, derfor garderte jeg meg. Så nå får jeg se om dette stemmer, i så fall er jeg en lykkelig eier av en sort S8+ i dag ...

 

Siden jeg uansett skal bestille en DeX Station, som også fungere som en trådløs lader om jeg har forstått dette riktig, så trenger jeg uansett ikke den ladeplaten jeg får med fra Expert, og min kone som og har en S7 kan få min Samsung ladeplate når jeg får dockingen ... 

 

 

EDIT: Ser at dockingen kobles opp mot telefonen via c-porten, og ikke trådløst som jeg trodde, det  var en liten "downer" ...

Endret av Svein Arild Søyland
Lenke til kommentar

 

Må sjekke om Collect store hos Elkjøp leverer ut en sort S8+ i morgen.... det står ingenting om at det ikke er mulig.

Hos Lefdal og Expert er det notert at det ikke er mulig før 20.4.

Har bestilt - og betalt  - en S8+ hos Expert, der fikk en også med en ladeplate. Så ser jeg nå at Elkjøp har åpnet opp for collect@store på S8. Bestilte derfor en på Kleppe og en på Megastore Forus, da den på Kleppe så noe suspekt ut ift bestillingen, og jeg regner muligens med at de ikke har den på lager, derfor garderte jeg meg. Så nå får jeg se om dette stemmer, i så fall er jeg en lykkelig eier av en sort S8+ i dag ...

 

Siden jeg uansett skal bestille en DeX Station, som også fungere som en trådløs lader om jeg har forstått dette riktig, så trenger jeg uansett ikke den ladeplaten jeg får med fra Expert, og min kone som og har en S7 kan få min Samsung ladeplate når jeg får dockingen ... 

 

 

EDIT: Ser at dockingen kobles opp mot telefonen via c-porten, og ikke trådløst som jeg trodde, det  var en liten "downer" ...

 

 

 

Hei Svein Arild. Har også bestilt hos Expert. Betalte, men beløpet er ikke trukket fra kontoen enda. Om Elkjøp skulle ha telefonen til salgs i dag, kan jeg da bestille der og avbestille hos Expert? Hvordan er reglene egentlig rundt dette?

Lenke til kommentar

 

 

Må sjekke om Collect store hos Elkjøp leverer ut en sort S8+ i morgen.... det står ingenting om at det ikke er mulig.

Hos Lefdal og Expert er det notert at det ikke er mulig før 20.4.

Har bestilt - og betalt  - en S8+ hos Expert, der fikk en også med en ladeplate. Så ser jeg nå at Elkjøp har åpnet opp for collect@store på S8. Bestilte derfor en på Kleppe og en på Megastore Forus, da den på Kleppe så noe suspekt ut ift bestillingen, og jeg regner muligens med at de ikke har den på lager, derfor garderte jeg meg. Så nå får jeg se om dette stemmer, i så fall er jeg en lykkelig eier av en sort S8+ i dag ...

 

Siden jeg uansett skal bestille en DeX Station, som også fungere som en trådløs lader om jeg har forstått dette riktig, så trenger jeg uansett ikke den ladeplaten jeg får med fra Expert, og min kone som og har en S7 kan få min Samsung ladeplate når jeg får dockingen ... 

 

 

EDIT: Ser at dockingen kobles opp mot telefonen via c-porten, og ikke trådløst som jeg trodde, det  var en liten "downer" ...

 

 

 

Hei Svein Arild. Har også bestilt hos Expert. Betalte, men beløpet er ikke trukket fra kontoen enda. Om Elkjøp skulle ha telefonen til salgs i dag, kan jeg da bestille der og avbestille hos Expert? Hvordan er reglene egentlig rundt dette?

 

Jeg ringte kundesrvice hos dem rett før påske og spurte om dette. De sa dette ikke var noe som helst problem, enten kunne jeg bare si fra i butikken den blir sendt til, som er min lokale Expert-butikk, så ordnet de med pengene tilbake mm, eller jeg kunne ringe dem så skulle de kansellere bestillingen og refundere beløpet.

 

(Og ladeplata til 399,- skal jeg heller klare meg uten hvis jeg allerede i dag får kjæle med S8+'n ...)

Endret av Svein Arild Søyland
Lenke til kommentar

 

 

 

Må sjekke om Collect store hos Elkjøp leverer ut en sort S8+ i morgen.... det står ingenting om at det ikke er mulig.

Hos Lefdal og Expert er det notert at det ikke er mulig før 20.4.

Har bestilt - og betalt  - en S8+ hos Expert, der fikk en også med en ladeplate. Så ser jeg nå at Elkjøp har åpnet opp for collect@store på S8. Bestilte derfor en på Kleppe og en på Megastore Forus, da den på Kleppe så noe suspekt ut ift bestillingen, og jeg regner muligens med at de ikke har den på lager, derfor garderte jeg meg. Så nå får jeg se om dette stemmer, i så fall er jeg en lykkelig eier av en sort S8+ i dag ...

 

Siden jeg uansett skal bestille en DeX Station, som også fungere som en trådløs lader om jeg har forstått dette riktig, så trenger jeg uansett ikke den ladeplaten jeg får med fra Expert, og min kone som og har en S7 kan få min Samsung ladeplate når jeg får dockingen ... 

 

 

EDIT: Ser at dockingen kobles opp mot telefonen via c-porten, og ikke trådløst som jeg trodde, det  var en liten "downer" ...

 

 

 

Hei Svein Arild. Har også bestilt hos Expert. Betalte, men beløpet er ikke trukket fra kontoen enda. Om Elkjøp skulle ha telefonen til salgs i dag, kan jeg da bestille der og avbestille hos Expert? Hvordan er reglene egentlig rundt dette?

 

Jeg ringte kundesrvice hos dem rett før påske og spurte om dette. De sa dette ikke var noe som helst problem, enten kunne jeg bare si fra i butikken den blir sendt til, som er min lokale Expert-butikk, så ordnet de med pengene tilbake mm, eller jeg kunne ringe dem så skulle de kansellere bestillingen og refundere beløpet.

 

(Og ladeplata til 399,- skal jeg heller klare meg uten hvis jeg allerede i dag får kjæle med S8+'n ...)

 

Oppdatering: Snakka med kundersvice hos Elkjøp på telefon nå nettopp - de sa det IKKE var rett at den kunne hentes i dag, den kunne IKKE selges fra butikk før den 20. Så da så ...

 

OG - snakka med de på Expert nå om når jeg fikk den i butikk. De sender den fra hovedlager den 20, og da sendes den til de som har forhåndsbestilt - mao og uansett så får en den før hos Elkjøp via collect@store enn hos Expert.

Endret av Svein Arild Søyland
Lenke til kommentar

Jaja, neivel, Lefdal Ski storsenter har den utstilt, rett og slett en herlig sak.

Reserverte en grå S8+ hos Elkjøp phonehouse som jeg betaler og henter torsdag 20.4 kl 1005.

Er mest spent på om batteriet er bedre enn på min iPhone 7 plus.

Samsung S7 Edge kan ikke måle seg med iPhone min med samme bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...