Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom Elkjøp i dag for å forhøre meg. De hadde ingen telefon på utstilling, og hadde heller ingen telefon til salgs. De fikk ikke lov å åpne telefonene selv en gang av Samsung. Samsung skulle selv komme til Elkjøp for å sette opp utstillingen. Så jeg tviler på det går noe raskere hos Elkjøp enn andre steder.

 

Jeg beholder bestillingen min hos Expert, selv om den ikke har kommet noe lenger enn "Overført til ekspedering". 

Lenke til kommentar

Var innom Elkjøp i dag for å forhøre meg. De hadde ingen telefon på utstilling, og hadde heller ingen telefon til salgs. De fikk ikke lov å åpne telefonene selv en gang av Samsung. Samsung skulle selv komme til Elkjøp for å sette opp utstillingen. Så jeg tviler på det går noe raskere hos Elkjøp enn andre steder.

 

Jeg beholder bestillingen min hos Expert, selv om den ikke har kommet noe lenger enn "Overført til ekspedering".

 

Hvis du går inn på Elkjøp.no og reserver på collect store i din nærmeste butikk får du den 20. April.

Jeg gjorde det selv for en kamerat igår og Elkjøp phonehouse i Kristiansand bekreftet idag at den blir levert da

Lenke til kommentar

 

Var innom Elkjøp i dag for å forhøre meg. De hadde ingen telefon på utstilling, og hadde heller ingen telefon til salgs. De fikk ikke lov å åpne telefonene selv en gang av Samsung. Samsung skulle selv komme til Elkjøp for å sette opp utstillingen. Så jeg tviler på det går noe raskere hos Elkjøp enn andre steder.

 

Jeg beholder bestillingen min hos Expert, selv om den ikke har kommet noe lenger enn "Overført til ekspedering".

Hvis du går inn på Elkjøp.no og reserver på collect store i din nærmeste butikk får du den 20. April.

Jeg gjorde det selv for en kamerat igår og Elkjøp phonehouse i Kristiansand bekreftet idag at den blir levert da

 

 

Måtte vel vært gjort før 19.04, i tillegg til at man ikke får reservert til C@S heller :(

Endret av Tage_InnleggNO
Lenke til kommentar

 

 

Var innom Elkjøp i dag for å forhøre meg. De hadde ingen telefon på utstilling, og hadde heller ingen telefon til salgs. De fikk ikke lov å åpne telefonene selv en gang av Samsung. Samsung skulle selv komme til Elkjøp for å sette opp utstillingen. Så jeg tviler på det går noe raskere hos Elkjøp enn andre steder.

 

Jeg beholder bestillingen min hos Expert, selv om den ikke har kommet noe lenger enn "Overført til ekspedering".

 

Hvis du går inn på Elkjøp.no og reserver på collect store i din nærmeste butikk får du den 20. April.

Jeg gjorde det selv for en kamerat igår og Elkjøp phonehouse i Kristiansand bekreftet idag at den blir levert da

 

Måtte vel vært gjort før 19.04

Nei,,, du kan bare bestille og du vil få en bekreftelse hvis de har inne. Koster ikke noe å Ev trekke deg fra bestilling

Lenke til kommentar

Jaja, neivel, Lefdal Ski storsenter har den utstilt, rett og slett en herlig sak.

Reserverte en grå S8+ hos Elkjøp phonehouse som jeg betaler og henter torsdag 20.4 kl 1005.

Er mest spent på om batteriet er bedre enn på min iPhone 7 plus.

Samsung S7 Edge kan ikke måle seg med iPhone min med samme bruk.

Jeg har enda ikke hatt en telefon som har vært bedre på batteri enn iPhone 7pluss

Største batteri var på 4000mah på en Huawei mate 9pro

Tviler sterkt på at 8+ kommer til å være i nærheten også

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Hadde tidenes runde nå etter maczip sitt Elkjøptips... 1t30m til butikken stengte. Peiste ned på Phonehouse i Fredrikstad, som bekreftet at de kunne levere telefonen 21.04 om jeg forhåndsbestilte der i dag. Men de hadde kun grå... No go... Jeg skal ha sort. Han kunne bekrefte at de hadde sort på Megastore her i Fredrikstad, men han kunne ikke garantere at ikke telefonen ble kjøpt før jeg kom meg dit. Jeg tok sjansen...

 

Satte bilen i gir og freste oppover. Kom inn på Megastore og møtte en tilsynelatende uvitende selger. Jeg begynte selvsagt med

 

"Jeg har skjønt at hvis jeg bestiller Galaxy S8 her så får jeg den 21.04?".

 

Han skjønte ikke noe, for han hadde jo akkurat sett telefonen på bakrommet.

 

"Å, det visste jeg ikke. Hadde du ikke sagt det hadde du fått telefonen"

 

:wallbash:

 

Uansett, så hadde de sort S8 på lager, og jeg bestilte den. I bestillingen kom det opp beskjed på skjermen at telefonen ikke kunne leveres før 20.04, så jeg hadde aldri fått den telefonen i dag uansett. Lite plaster på såret. 

 

Dermed, ved hjelp av maczip, venter en sprett ny S8 på meg, garantert i mine hender om to dager. WOO!

 

Holder akkurat nå på med avbestilling hos Expert...

Lenke til kommentar

Hadde tidenes runde nå etter maczip sitt Elkjøptips... 1t30m til butikken stengte. Peiste ned på Phonehouse i Fredrikstad, som bekreftet at de kunne levere telefonen 21.04 om jeg forhåndsbestilte der i dag. Men de hadde kun grå... No go... Jeg skal ha sort. Han kunne bekrefte at de hadde sort på Megastore her i Fredrikstad, men han kunne ikke garantere at ikke telefonen ble kjøpt før jeg kom meg dit. Jeg tok sjansen...

 

Satte bilen i gir og freste oppover. Kom inn på Megastore og møtte en tilsynelatende uvitende selger. Jeg begynte selvsagt med

 

"Jeg har skjønt at hvis jeg bestiller Galaxy S8 her så får jeg den 21.04?".

 

Han skjønte ikke noe, for han hadde jo akkurat sett telefonen på bakrommet.

 

"Å, det visste jeg ikke. Hadde du ikke sagt det hadde du fått telefonen"

 

:wallbash:

 

Uansett, så hadde de sort S8 på lager, og jeg bestilte den. I bestillingen kom det opp beskjed på skjermen at telefonen ikke kunne leveres før 20.04, så jeg hadde aldri fått den telefonen i dag uansett. Lite plaster på såret.

 

Dermed, ved hjelp av maczip, venter en sprett ny S8 på meg, garantert i mine hender om to dager. WOO!

 

Holder akkurat nå på med avbestilling hos Expert...

Konge, Gratulerer:))) Endret av maczip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...