Gå til innhold

Søkefunksjonen fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Det fungerer ikke å søke i forumet. Prøver å finne noe om dykking, så jeg søker på "dykking" og "dykketråden". Null treff. Det slår meg som omtrent helt umulig at ikke noen har brukt ordet "dykking" et eneste sted i forumet. Eller gjør jeg noe feil her?

Jeg bruker søkte forøvrig ikke i trådtitler.

 

Edit: Når jeg søker på "styrketrening" og "styrke" i kategorien "Trening og kosthold" får jeg også null treff. Den søkefunksjonen kan umulig virke.

Endret av Nedward
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nytt innhold-problemet ditt ser ut som en brukerfeil .Virker som du har endret på innstillingene i filteret, der du har huket av for å bare vise tråder du deltar i eller følger.

Lenke til kommentar

Nytt innhold-problemet ditt ser ut som en brukerfeil .Virker som du har endret på innstillingene i filteret, der du har huket av for å bare vise tråder du deltar i eller følger.

Takk for svar.

Nei det er ikke ]bruker feil , har bare test endret filter etter at feilen oppsto ( feilen oppdaget på mobil uten noen endringer har vært gjort fra min side). Har prøvd flere varianter i filter og «nye inlegg» tar ikke lengre «alle forum» og viser kun egne (safari eller chrome på ipad) eller mobilversjon på iphone.

 

Fått det til å virke . Funker kun med periode 24timer og ikke med «nytt siden forrige besøk» eller «innhold jeg ikke har lest»

post-35394-0-01376800-1547983652_thumb.jpeg

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...