Red Frostraven Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 Problemet er at dette er i samme gate som kreasjonisme vs. normal virkelighetsforståelse. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 Og der har du venstresiden i et nøtteskall.Er det greit eller galt å mobbe de som mobber Det er alltid galt å mobbe, punktum. Meningsfellene dine deler forøvrig din logikk Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 Forøvrig veldig morsomt at bare fordi man ikke støtter en komplett idiot som Donald, så har man plutselig blitt plassert helt i ytterste ekstreme venstrefløy Jeg skal ta det til meg og bruke det mot de skøyerne som kaller meg for et høyrevridd svin 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 Det er alltid galt å mobbe, punktum.Så hvorfor mobber du?? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 (endret) Meningene dine i denne tråden plasserer deg der, og det er alt jeg har å gå etter da jeg ikke kjenner deg. Du har jo allerede plassert meg i alt-right, så du er ikke noe bedre selv. Det er alltid galt å mobbe, punktum.Så hvorfor mobber du?? Når, og hvem har jeg mobbet? Endret 17. desember 2017 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 Og der har du venstresiden i et nøtteskall. Slike generaliseringer viser ignoranse og fortjener lite respekt og fører ikke til en saklig diskusjon. Jeg antar en saklig diskusjon ikke er det du ønsker. 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 Når, og hvem har jeg mobbet?Det er derfor jeg gråter. Dumskap og ondskap som dere selv ikke engang skjønner. 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 Forøvrig, takker deg, Tåkefyrste, som fortsatt er med i tråden Vi snakkes gjennom julen Lenke til kommentar
xRun Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 Og der har du venstresiden i et nøtteskall.Er det greit eller galt å mobbe de som mobber “For the most part,” he said, “you can’t respect people because most people aren’t worthy of respect.” (Donald Trump, nåværende president, høyresiden) www.nytimes.com/2016/10/26/us/politics/donald-trump-interviews.html 3 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 Det er alltid galt å mobbe, punktum. Du tar med andre ord sterk avstand fra Trump? 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 Da er vi jo igjen tilbake til sirkelidioti Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 (endret) Det er alltid galt å mobbe, punktum. Du tar med andre ord sterk avstand fra Trump? Nei jeg tar ikke avstand fra Trump over én ufin episode. Vil heller ikke kalle det mobbing, men mer å gjøre narr av, selv om det var ufint. Hva jeg derimot tar avstand fra er folk som prøver å tilegne meg meninger jeg ikke har. Endret 17. desember 2017 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 https://www.reddit.com/r/The_Donald/comments/7k6gw1/how_trump_turned_obamas_faltering_economy_around/?sort=new Sticky - på første post! Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 (endret) Det er alltid galt å mobbe, punktum. Du tar med andre ord sterk avstand fra Trump? Nei jeg tar ikke avstand fra Trump over én ufin episode.Vil heller ikke kalle det mobbing, men mer å gjøre narr av, selv om det var ufint. Hva jeg derimot tar avstand fra er folk som prøver å tilegne meg meninger jeg ikke har. Hvilken ene episode er det? Hvis ikke du har fått det med deg er det utallige episoder. Din støtte til Trump minner om kreasjonisme; Det er 95% fornektelse av fakta, og 5% klamring til halmstrå. Når, på noe tidspunkt, har mannen sagt noe som du mener er fornuftig, utenom når han sa det er fine folk blant KKK og nynazister..? Jeg har prøvd, flere ganger, å forstå støtten - men jeg forstår ikke holdepunktene. Noe som tyder på at alternativ virkelighetsoppfattelse er grunnen til støtten til Trump. Endret 17. desember 2017 av Red Frostraven 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 utenom når han sa det er fine folk blant KKK og nynazister..? Hvis du mener han har sagt det så har du så blåst oppfatning av realiteten at vi ikke har noe som helst å diskutere. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 Det er alltid galt å mobbe, punktum. Du tar med andre ord sterk avstand fra Trump? Nei jeg tar ikke avstand fra Trump over én ufin episode.Vil heller ikke kalle det mobbing, men mer å gjøre narr av, selv om det var ufint. Hva jeg derimot tar avstand fra er folk som prøver å tilegne meg meninger jeg ikke har. Hva er det verste Trump har gjort eller sagt hittil? Hva mener du han har gjort som er bra? 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 utenom når han sa det er fine folk blant KKK og nynazister..?Hvis du mener han har sagt det så har du så blåst oppfatning av realiteten at vi ikke har noe som helst å diskutere.Hva mener du han sa om folket som var tilstede i Charlottesville? Om de fleste ulovlige meksikanske innvandrere , de fleste er rapists og murderers, ikke sannt?(selv om det er beviselig feil) 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 (endret) Hva mener du han sa om folket som var tilstede i Charlottesville? At det var flotte folk blant nasjonalistene, og på begge sider? Man kan være nasjonalist og være et godt menneske. Nasjonalist ≠ white supremacy. At folk velger å vri det til at alle i charlottesville var KKK og white supremacists, og at Trump sa disse var flotte mennesker, det får de ta på sin egen kappe. Men da har de allerede bestemt seg for å drite i sannheten. Om de fleste ulovlige meksikanske innvandrere , de fleste er rapists og murderers, ikke sannt?(selv om det er beviselig feil) Beviselig feil at det kommer voldtektsmenn og mordere ulovlig over grensa? Jeg synes det er flott at han bruker sterke ord mot noe så ufyselig som ulovlig innvandring, selv om det ikke stemmer 100%. Du glemte å nevne at han sa at noen av dem er flotte mennesker også, men det er vel ikke så viktig i svertekampanjen. Endret 17. desember 2017 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 At det var flotte folk blant nasjonalistene, og på begge sider? Man kan være nasjonalist og være et godt menneske. Nasjonalist ≠ white supremacy. At folk velger å vri det til at alle i charlottesville var KKK og white supremacists, og at Trump sa disse var flotte mennesker, det får de ta på sin egen kappe. Men da har de allerede bestemt seg for å drite i sannheten. Hvordan vet du at det fantes noen som ikke var supremacists. Hvis så, hvorfor ble de med en gruppe de er imot? Beviselig feil at det kommer voldtektsmenn og mordere ulovlig over grensa? Jeg synes det er flott at han bruker sterke ord mot noe så ufyselig som ulovlig innvandring, selv om det ikke stemmer 100%.Det er beviselig feil at de fleste ikke er voldtektsmenn og mordere. Slike løgn er «flotte» å bruke mot folk du ikke liker, ifølge deg, selv om det promoterer rasisme og frykt mot en hel etnisk gruppe som er statsborgere. Hvorfor ble han ikke ansvarlig og ærlig og fortalte oss sannheten(en bitteliten del er kriminelle og bør stanses) istedenfor å promotere rasisme?Du glemte å nevne at han sa at noen av dem er flotte mennesker også, men det er vel ikke så viktig i svertekampanjen. Han gjettet at noen av dem var flotte. Problemet er at dette er også beviselig feil. Synes du det blir greit å påstå at Tåkefyrste er en idiot, men av og til sier han noe intelligent? 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2017 Marsjerer du med de som skriker "blood and soil" er du en nazist enkelt og greit. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg