Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

j9mjillmms9y.jpg

 

Bare førsteinntrykk er bedre med Switch, 10x bedre.

 

Ser jevla bra di Joy-Con daicon_drooling-5.gif

post-281153-0-68286700-1484504964_thumb.jpg

 

Enig! Gamepaden så virkelig stor og klumpete ut der!

 

Litt lyst på den med fargede joycons :)

Her du, løp å kjøpe deg. :tease:

 

Mulig det er linket til noen artikler tidligere, så dere får bare unnskylde meg min latskap. Er det sagt noe om det evt blir mulig å overføre WiiU-spill man eier digitalt?

Dessverre trur jeg ikke det går ann, ps jeg kan ta feil, jeg er veldig usikker der, expertene ja fanboyen i nintendo delen av forumet vet det bedre, di kan mye om nintendo da. :)  :thumbup:

Lenke til kommentar

 

Etter hypen har lagt seg har jeg avbestilt.

 

Det er finnes ikke en eneste grunn til å forhåndsbestille..!

 

Dårlig lineup, Det er bare zelda og en haug med indiespill som vi har hatt tilgang til over lang tid.

Utestet tech.

Ikke en gang Nintendo har troa på switch, da hadde de gitt seg med 3ds nå. I stedet sier de at de skal leve side om side bare i tilfelle switchen flopper.

Prisene er sinnsyke..! Jeg vil gjerne betale i bøtter og spann, men når selve konsollen står for 100 USD av prisen og resten er accesories, da er noe feil.

Online koster penger, og fortsetter å rettferdigjgøre prisen med gamle NES spill, spar meg.

 

 

Beklager Nintendo, jeg kjøper ikke konsollen deres denne gang heller. Kom tilbake når dere forstår dere på dagens marked.

 

Fant bilde av deg på nettet, er det deg? :p

 

https://uploads.disquscdn.com/images/920e0d57aa30dafbbd2f40fe4d5f688295606f2d7ac99359e87b93b40d4615e0.png

 

Typisk blodfan uten kritiske sanser som må prøve å latterligjøre andre fordi de ikke har andre argumenter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Farger og slikt ser jo dypere og mer naturlig ut i Wii U utgaven stort sett? Ser jo helt krise ut på Switch. Noen steder ser farger og slikt bedre ut på Switch, men jevnt over liker jeg ikke hvordan det ser ut i trailere og gameplay klipp.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Etter hypen har lagt seg har jeg avbestilt.

 

Det er finnes ikke en eneste grunn til å forhåndsbestille..!

 

Dårlig lineup, Det er bare zelda og en haug med indiespill som vi har hatt tilgang til over lang tid.

Utestet tech.

Ikke en gang Nintendo har troa på switch, da hadde de gitt seg med 3ds nå. I stedet sier de at de skal leve side om side bare i tilfelle switchen flopper.

Prisene er sinnsyke..! Jeg vil gjerne betale i bøtter og spann, men når selve konsollen står for 100 USD av prisen og resten er accesories, da er noe feil.

Online koster penger, og fortsetter å rettferdigjgøre prisen med gamle NES spill, spar meg.

 

 

Beklager Nintendo, jeg kjøper ikke konsollen deres denne gang heller. Kom tilbake når dere forstår dere på dagens marked.

 

Fant bilde av deg på nettet, er det deg? :p

 

https://uploads.disquscdn.com/images/920e0d57aa30dafbbd2f40fe4d5f688295606f2d7ac99359e87b93b40d4615e0.png

 

Typisk blodfan uten kritiske sanser som må prøve å latterligjøre andre fordi de ikke har andre argumenter.

 

 

Blodfan ja, føler meg verdtsatt for øyeblikket  :rofl:

 

Dårlig lineup, Det er bare zelda og en haug med indiespill som vi har hatt tilgang til over lang tid.

https://i.reddituplo...821ed01ff25c74a

 

Greit nok at Nintendo ikke gir alle sine spill samtidig, det er ren taktikk. ALLE vet at hvis Nintendo pusher sine beste spill ut på release day så vil ikke 3rd party spill selge noe som helst... slik har det alltid vært og slik er det. Open your eyes! 

 

Ikke en gang Nintendo har troa på switch, da hadde de gitt seg med 3ds nå. I stedet sier de at de skal leve side om side bare i tilfelle switchen flopper.

 

Hvor har du dette fra? usikker om  du er helt seriøs eller bare helt dum.

 

Prisene er sinnsyke..! Jeg vil gjerne betale i bøtter og spann, men når selve konsollen står for 100 USD av prisen og resten er accesories, da er noe feil.

 

Skal si meg enig på en ting, prisen på spillene var litt drøyt.  :realmad:

Om 3000,- blir realitet på maskinen så er det innen rekkevidde, ekstra utstyr er valgfritt.

 

Online koster penger, og fortsetter å rettferdigjgøre prisen med gamle NES spill, spar meg.

 

This shit again? alle husker X1 og PS4 når de pratet om dette, folk gikk bananas, hvordan er det idag? normalt.  :lol:

 

Beklager Nintendo, jeg kjøper ikke konsollen deres denne gang heller. Kom tilbake når dere forstår dere på dagens marked.

 

Siden du forstår market, hva bør de satse på? 

Satse på kraftig hardware? finnes ingen gode statestikk som støtter deg der dessverre.

 

Nei, du får gå tilbake til din mentor Gabe Newell og spille alle de gode spill som kommer på Steam hverdag  :cool:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...