Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så praktisk å ha ladekabelen i bunnen av konsollen da... kan man jo ikke ja den i tabletop mode mens man lader...

serr? :rofl:

Så på pressekonferansen og der ser det ut som at USB-C kabelen går inn i bunn av konsollen. Da vil den jo bli i veien tabletop modus. Kanskje den modusen jeg vil bruke mest på hytta sammen med flere :-p

 

Håper jeg tar feil da :-p men se på bildene under. Ser ikke lovende ut....

 

vlcsnap_2017_01_13_08h53m42s596.png

 

switch_usb_c.jpg

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

 

 

Så praktisk å ha ladekabelen i bunnen av konsollen da... kan man jo ikke ja den i tabletop mode mens man lader...

serr? :rofl:

Så på pressekonferansen og der ser det ut som at USB-C kabelen går inn i bunn av konsollen. Da vil den jo bli i veien tabletop modus. Kanskje den modusen jeg vil bruke mest på hytta sammen med flere :-p

 

Håper jeg tar feil da :-p men se på bildene under. Ser ikke lovende ut....

 

vlcsnap_2017_01_13_08h53m42s596.png

 

switch_usb_c.jpg

 

 Kan jo hende man kan gjøre som på en tablet; snu den rundt. Hvis ikke er det jo helt høl i huet. 

Lenke til kommentar

Kan jo hende man kan gjøre som på en tablet; snu den rundt. Hvis ikke er det jo helt høl i huet.

Ja, men da er man avhengig av å ha støtten som man trekker ut på hodet av konsollen. Ser ikke sånn ut fra videoene.

 

Men skal vel la seg gjøres å lage en lade dock som gjør at man setter konsollen i slik at man kan bruke den samtidig. Unødvendig da...

Lenke til kommentar

Er ikke overrasket over at Nintendo-aksjen har falt. Inntrykket mitt av konferansen var alt annet enn bra, foruten det de viste av Mario-gameplay. Det virker ikke som Nintendo har lært noen verdens ting av Wii U-fiaskoen. Hvor er spillene? Bare en haug med dritt, og de reklamene altså, de var helt syke i negativ forstand, fikk jo frysninger av å se på dem. Jeg har hvertfall lært leksa mi etter å ha kastet bort tusener på en Wii U.

Lenke til kommentar

 

 

Så praktisk å ha ladekabelen i bunnen av konsollen da... kan man jo ikke ja den i tabletop mode mens man lader...

serr? :rofl:

Så på pressekonferansen og der ser det ut som at USB-C kabelen går inn i bunn av konsollen. Da vil den jo bli i veien tabletop modus. Kanskje den modusen jeg vil bruke mest på hytta sammen med flere :-p

 

Håper jeg tar feil da :-p men se på bildene under. Ser ikke lovende ut....

 

 

switch_usb_c.jpg

 

 

Helt enig med deg, når du sier dette.

Nu kom alle de moments jeg hadde med Sony tab'n da jeg reiste mye. Fy hvor irriterende i lengden.

 

>>

 

Nu mangler det bare å få nVidia på banen, kom med specs, nu vet vi ssåpass mye  :thumbup:

Lenke til kommentar

Sto ikke opp tidlig for å se presentasjonen, og nå som jeg har sett den angrer jeg ikke på at jeg prioriterte noen timer ekstra søvn. :p Det var selvfølgelig mye som var greit å vite sikkert, og en grei presentasjon, men litt lite konkret, spesielt med tanke på spill. Det meste virket å være i early development.

 

En god del 3DS franchiser som kommer over til Switch, som jeg forventet, og det er bra. Håper å se mer konkret fra noen av dem før Mars kommer. Nye Mario ser også lovende ut. Traileren startet litt kjedelig, men mot slutten viste de frem glimt av mye interessant.

 

Også Zelda Breath of the Wild da, det var kanskje det beste fra hele presentasjonen for min del, den traileren var bra. Endelig ble jeg faktisk litt gira på nye Zelda. Ut fra det jeg har sett av spillet hittil virket det som et kjedelig gigantisk åpen-verden spill hvor du løper rundt i en for det meste tom natur, med noen få møter med fiender du kan slå sønder og sammen før du bruker bålet deres til å lage mat og rydde i samlingen din av ting. Denne traileren her derimot viste meg at der faktisk er en historie i spillet, og det er interessante personer å møte, både venner og fiender, samt spennende steder å besøke. :)

 

Slenger likevell inn en forhåndsbestilling på både Switch og den spesialutgaven av Zelda, sånn bare i tilfelle det blir knapt med tilgang ved release. Får heller avbestille dersom de, i tiden frem til 3. Mars, ikke klarer å vise nok av deres visjoner og spill for Switch fremover.

 

Skuffet at det ikke ble vist frem noe av pokemon star som er ryktet til switch, ellers som flere sier var litt tynt med launch titler men slik er det jo med de fleste konsoler, syns fortsatt at ps4 har for lite eksklusive spill.

Coolshop selger forøvrig for 3499 for de som vil forhåndsbestille.

Ja det var noe jeg også gjerne skulle ha sett mer konkret og bekreftet info om. Er minst like viktig for mitt eventuelle kjøp av Switch som Zelda, om ikke mer.

 

Leverte foresten idag en ekstra PS4 500gb og en pose med spill på Gamestop. Fikk 5000kr...  Så Switch og Zelda ble dekket av gammal morro :D

Hvor mye skulle de ha for en Switch? Bare nyskjerrig, ikke at Gamestop er en mulighet for meg uansett. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...