Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

 

 

Syns egentlig det er ganske lavmål å gi oss 900P@30fps i et single player spill på en konsoll som gis ut i 2017.

Hvis det har holdt helt frem til nå i stua til folk, så tror jeg det fremdeles holder til folk som sitter med den på bussen.

 

CRT kassetv holdt også lenge i stua til folk. Prøv å tvinge noen til å bruke det idag.

 

Gameboy kom ut flere år etter NES, men var underlegen på grafikk. Allikevel ble det en stor suksess. Årsaken til det er uforklarlig hvis du bruker din modell av å bedømme konsoller. Samme årsak er grunnen til at det er urimelig å forvente ytelse som utfordrer rene stuekonsoller og gaming-pc'er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enlightened, kjære deg. Du skriver de samme setningene flere ganger i uken. Hvis du hater Switch så mye, kan du ikke finne noe du liker i stedet? Vi har hørt at du synes Switich skulle vært kraftigere, og at det Warriors-spillet har dårlig framerate. Vi har lyttet og hørt.:)

 

Nei, vi får ikke en ny, ren stuekonsoll fra Nintendo, noe som er synd. Men vi får en etter alle solemerker fremragende arvtager til 3DS, og det synes jeg vi skal være glade for.:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Enlightened, kjære deg. Du skriver de samme setningene flere ganger i uken. Hvis du hater Switch så mye, kan du ikke finne noe du liker i stedet? Vi har hørt at du synes Switich skulle vært kraftigere, og at det Warriors-spillet har dårlig framerate. Vi har lyttet og hørt. :)

 

Nei, vi får ikke en ny, ren stuekonsoll fra Nintendo, noe som er synd. Men vi får en etter alle solemerker fremragende arvtager til 3DS, og det synes jeg vi skal være glade for. :)

Flere ganger i uken? Jeg har da ikke svart på dette forumet på flere uker nå, menmen.

 

Som en oppgradert 3ds, har switch muligheten til å score innertier. Som stuekonsoll blir den mest sannsynlig en wiiU over again. Svak lineup, svak hardware og ikke mer enn 900@30fps engang på tven i stua(I Zelda).

Er jo egentlig kun Zelda, Mario odyssey og Mario Kart 8 deluxe edition som er verdt å kjøpe Switch for, etter min mening(av spillene som kommer i år).

Dette kan bli katastrofe like fort som suksess egentlig.

Endret av Enlightened
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Enlightened, kjære deg. Du skriver de samme setningene flere ganger i uken. Hvis du hater Switch så mye, kan du ikke finne noe du liker i stedet? Vi har hørt at du synes Switich skulle vært kraftigere, og at det Warriors-spillet har dårlig framerate. Vi har lyttet og hørt. :)

 

Nei, vi får ikke en ny, ren stuekonsoll fra Nintendo, noe som er synd. Men vi får en etter alle solemerker fremragende arvtager til 3DS, og det synes jeg vi skal være glade for. :)

Flere ganger i uken? Jeg har da ikke svart på dette forumet på flere uker nå, menmen.

 

Som en oppgradert 3ds, har switch muligheten til å score innertier. Som stuekonsoll blir den mest sannsynlig en wiiU over again. Svak lineup, svak hardware og ikke mer enn 900@30fps engang på tven i stua(I Zelda).

Er jo egentlig kun Zelda, Mario odyssey og Mario Kart 8 deluxe edition som er verdt å kjøpe Switch for, etter min mening(av spillene som kommer i år).

Dette kan bli katastrofe like fort som suksess egentlig.

 

Har nintendo skrive att nintendo switch har 900@30fps da, fnwilborn skriver det er 1080 60fps da

post-281153-0-09984600-1484527738_thumb.png

Lenke til kommentar

 

Enlightened, kjære deg. Du skriver de samme setningene flere ganger i uken. Hvis du hater Switch så mye, kan du ikke finne noe du liker i stedet? Vi har hørt at du synes Switich skulle vært kraftigere, og at det Warriors-spillet har dårlig framerate. Vi har lyttet og hørt. :)

 

Nei, vi får ikke en ny, ren stuekonsoll fra Nintendo, noe som er synd. Men vi får en etter alle solemerker fremragende arvtager til 3DS, og det synes jeg vi skal være glade for. :)

Flere ganger i uken? Jeg har da ikke svart på dette forumet på flere uker nå, menmen.

 

Som en oppgradert 3ds, har switch muligheten til å score innertier. Som stuekonsoll blir den mest sannsynlig en wiiU over again. Svak lineup, svak hardware og ikke mer enn 900@30fps engang på tven i stua(I Zelda).

Er jo egentlig kun Zelda, Mario odyssey og Mario Kart 8 deluxe edition som er verdt å kjøpe Switch for, etter min mening(av spillene som kommer i år).

Dette kan bli katastrofe like fort som suksess egentlig.

 

Om jeg tar feil så beklager jeg det. Men hver gang jeg ser deg skrive de siste ukene, har det vært klaging på de to tingene nesten hver gang som jeg kan huske.:)

 

Jeg ser på dette som en 3DS-erstatter som også skal fylle WiiU sin funksjon. Nintendo eier håndholdt, og kommer neppe til å forlate det. De har vel sagt det selv også, noe sånt som vi skapte det, vi forlater det ikke. Stuekonsoller er nå forlengst en MS/Sony-ting, Nintendo har ikke engang prøvd å konkurrere direkte med dem der siden GameCube.

 

Når det gjelder spill som er verdt å skaffe, så er det flere enn de tre. Men jeg skal si meg enig i at de er de største. Jeg er også veldig interessert i Bomberman, vurderer å kjøpe det fremfor Zelda i første omgang. Mario er et sikkert kjøp også, når det kommer. Jeg er også veldig interessert i indie og Virtual Console. Når det gjelder det siste, så sa Reggie i følge en artikkel jeg kom over i dag(som jeg ikke husker hvor var, men skal se om jeg finner den senere) at Nintendo har ting å annonsere om bakoverkompatibilitet, og at de er klar over at det er viktig for oss forbrukere. Jeg håper det betyr god VC-støtte, blant annet. En mann kan i hvert fall drømme.;)

 

Sist, kom over denne reddit-tråden, hvor en fan og kjæresten hans var så heldige å få prøve Switch. Han skriver om erfaringene sine her:

 

https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/5o4m8y/i_went_to_the_inviteonly_switch_event_last_night/?st=ixzcba6h&sh=75d088b7

Lenke til kommentar

 

 

Enlightened, kjære deg. Du skriver de samme setningene flere ganger i uken. Hvis du hater Switch så mye, kan du ikke finne noe du liker i stedet? Vi har hørt at du synes Switich skulle vært kraftigere, og at det Warriors-spillet har dårlig framerate. Vi har lyttet og hørt. :)

 

Nei, vi får ikke en ny, ren stuekonsoll fra Nintendo, noe som er synd. Men vi får en etter alle solemerker fremragende arvtager til 3DS, og det synes jeg vi skal være glade for. :)

Flere ganger i uken? Jeg har da ikke svart på dette forumet på flere uker nå, menmen.

 

Som en oppgradert 3ds, har switch muligheten til å score innertier. Som stuekonsoll blir den mest sannsynlig en wiiU over again. Svak lineup, svak hardware og ikke mer enn 900@30fps engang på tven i stua(I Zelda).

Er jo egentlig kun Zelda, Mario odyssey og Mario Kart 8 deluxe edition som er verdt å kjøpe Switch for, etter min mening(av spillene som kommer i år).

Dette kan bli katastrofe like fort som suksess egentlig.

 

Har nintendo skrive att nintendo switch har 900@30fps da, fnwilborn skriver det er 1080 60fps da

 

Motstridende meldinger, Joking.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med Larzen. Ser man på Switch som en oppfølger til 3DS, så er maskinen et monster. Jeg tror det aldri har vært et større hopp i ytelse fra en konsoll til den neste, både med tanke på håndholdt og stasjonær.

 

Dersom man ønsket en Wii U 2, og ikke har behov eller ønske for en håndholdt, har man god grunn til å være skuffet. Nintendo hadde unngått mye kritikk ved å selge Switch som "verdens kraftigste håndholdt-med mulighet for å spille på TV."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er enig med Larzen. Ser man på Switch som en oppfølger til 3DS, så er maskinen et monster. Jeg tror det aldri har vært et større hopp i ytelse fra en konsoll til den neste, både med tanke på håndholdt og stasjonær.

 

Dersom man ønsket en Wii U 2, og ikke har behov eller ønske for en håndholdt, har man god grunn til å være skuffet. Nintendo hadde unngått mye kritikk ved å selge Switch som "verdens kraftigste håndholdt-med mulighet for å spille på TV."

Nettopp. Jeg har mine store tvil for at jeg kommer til å se mange spille på Switch i offentligheten, men bærbar delen til Switch har et bra konsept.

Jeg likte det å ha to skjermer på bærbare spill godt, så jeg tror jeg vil savne det på Switch.

 

Så demoen folk har prøvd av Zelda er 900@30fps, mens det ferdige produktet skal være 1080P@60fps?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...