Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom Gamestop nettopp. Fyren der sa de har fått inn 22 forhåndsbestillinger på den butikken alene og alle butikker o Norge får 15 hver. De tar imot bestillinger opp mot 200, så sier Nintendo stopp. Han ante ikke endelig pris men anslo maks 3000, muligens 2700. De skal ha nattåpent natt til fredag 3/3. ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var innom Gamestop nettopp. Fyren der sa de har fått inn 22 forhåndsbestillinger på den butikken alene og alle butikker o Norge får 15 hver. De tar imot bestillinger opp mot 200, så sier Nintendo stopp. Han ante ikke endelig pris men anslo maks 3000, muligens 2700. De skal ha nattåpent natt til fredag 3/3. ?

De tar bestillinger på 13 ganger mer maskiner enn de får? Håpløst...

Lenke til kommentar

Var innom Gamestop nettopp. Fyren der sa de har fått inn 22 forhåndsbestillinger på den butikken alene og alle butikker o Norge får 15 hver. De tar imot bestillinger opp mot 200, så sier Nintendo stopp. Han ante ikke endelig pris men anslo maks 3000, muligens 2700. De skal ha nattåpent natt til fredag 3/3. ?

2700,- smaker så mye bedre enn 3000,- selv om det ikke er mange hundrelappene forskjell :p

Lenke til kommentar

Var innom Gamestop nettopp. Fyren der sa de har fått inn 22 forhåndsbestillinger på den butikken alene og alle butikker o Norge får 15 hver. De tar imot bestillinger opp mot 200, så sier Nintendo stopp. Han ante ikke endelig pris men anslo maks 3000, muligens 2700. De skal ha nattåpent natt til fredag 3/3.

Da anslo han feil.

Lenke til kommentar

 

Da var Limited Edition av Zelda sikret via Gamestop :D

Hva følger med i LE av det nye Zelda?

 

 

Master Edition her i Europa inneholder plastikksverd og en CD. 600 kr for det er litt stivt.. Men hvem er det jeg lurer, betaler det sikkert.

 

Har lyst til å importere fra US (blir rundt 1350 inkl toll), men det er utsolgt overalt. 

Lenke til kommentar

Er dårlig gjort at vi får mindre her i EU. Betaler sikkert det samme som i USA for mindre...

 

Rart at han du snakket med fnwilborn sa den prisen. Han jeg snakket med regnet med 3800kr.. Spesielt at Bergsala (importør av Nintendo i Norge) ikke har klart å oppdatere om anbefalt utsalgspris enda. 

Lenke til kommentar

-Skjønte ikke helt poenget med den HD rumble tingen og hvordan det muliggjør det Switch-duell spillet. Her må vi få mer hands-on før vi kan si noe mer, tror jeg.

Ja, presentasjonen gjorde ikke en god jobb med å selge dette inn. Men hvis du tenker på hvordan Apple har brukt "rumble"/vibrasjon så kan det kanskje bli litt tydeligere. Pekeflaten på nye Macbooks sitter fast, men når man trykker så gjør vibrasjonen det så man tror den faktisk beveger seg fysisk som de gamle pekeflatene. Vibrasjonen "lurer" altså fingeren.

 

Jeg kan tenke meg at det med tilsvarende god vibrasjonsteknologi går an å få til andre ting også, der hånden kan "lures" til å føle det ene eller det andre.

Lenke til kommentar

Ser de har uttalt følgende:

 

«Abonnenter kan laste ned og spille et Nintendo Entertainment System (NES)- eller et Super Nintendo Entertainment System (SNES)-spill (med støtte for spill over nett) gratis i måneden.»

 

Så man beholder ikke spillet heller. Man får spille det i den inneværende måneden.

Hvor leser du det? I sitatet ditt står det bare at man får laste ned et spill gratis hver måned, ikke at det bare kan spilles den måneden.

Lenke til kommentar

Er dårlig gjort at vi får mindre her i EU. Betaler sikkert det samme som i USA for mindre...

 

Rart at han du snakket med fnwilborn sa den prisen. Han jeg snakket med regnet med 3800kr.. Spesielt at Bergsala (importør av Nintendo i Norge) ikke har klart å oppdatere om anbefalt utsalgspris enda. 

 

3800.- er stivt altså :(

Lenke til kommentar

 

 

3800.- er stivt altså :(

 

 

Nja....altså en 3DS XL koster jo 2000kr + strøm adapter. Switch er jo et ganske så stort hopp opp ifra 3DS XL og det er jo strengt tatt trykt inn en noe kraftigere WiiU i håndholdt form. Og en har mulighet til å koble den til TV og følger med 2 kontrollere for en og to spiller opplevelser enen på farta eller hjemme. 

 

Jeg håper selvfølgelig prisen blir lavere men jo mer jeg tenker over det jo mindre problem har jeg egentlig med prisen altså. 

Lenke til kommentar

 

Ser de har uttalt følgende:

 

«Abonnenter kan laste ned og spille et Nintendo Entertainment System (NES)- eller et Super Nintendo Entertainment System (SNES)-spill (med støtte for spill over nett) gratis i måneden.»

 

Så man beholder ikke spillet heller. Man får spille det i den inneværende måneden.

Hvor leser du det? I sitatet ditt står det bare at man får laste ned et spill gratis hver måned, ikke at det bare kan spilles den måneden.

 

Husker ikke hvor jeg klippet det fra. Jeg tolker det som at det kan lastes ned og (kun) spilles i måneden.

 

Fra nintendo.com:

 

Subscribers will get to download and play a Nintendo Entertainment System™ (NES) or Super Nintendo Entertainment System™ (Super NES) game (with newly-added online play) for free for a month.

 

Her er fra ign.com sin switch wiki:

 

Nintendo specifically names NES and Super NES games with newly-added online play as their free download titles. However, these free games serve as demos, and only last for the month before you are offered to buy the game or you will be unable to play it further. 

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...