Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Du tror folk hadde kjøpt Switch for å se på Netflix?

The Nintendo Switch is missing a golden tablet opportunity

 

Here’s the thing, though: imagine you’re somebody who wants to spend around $300 on a tablet — what you’d want it for is precisely the list of things I just enumerated: watching video, playing games, reading books, and doing some light web browsing.

[...]

And for more casual users who aren’t interested in trying to make a tablet into a productivity device, it would have a decent shot at being their next purchase in lieu of an Android tablet from Amazon, or possibly even an iPad.

[...]

The Wii was wildly successful at that, and in a mobile context you need something more than video games to draw in that larger crowd. The ability to do just a few basic entertainment and web things could go a long way toward doing that.

 

///

 

Men ja, dette er selvsagt features som vil komme etterhvert. Fordi det betyr noe.

 

Hvorfor skulle det bety noe? Folk kjøper ikke en spillmaskin for å se på videoer. De kjøper den for å spille spill. At en journalist mener noe annet gjør det ikke til sannhet.

 

Når var det salget av Wii-konsoller skjøt i været? Ikke da det kom funksjonalitet som ikke hadde noe med spill å gjøre. Salget skjøt i været da det kom spill som mange ville spille.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Noen anbefaler plastikk, andre temperert glass. Fant en anbefalt i en reddit tråd, selges på Amazon. Men Amazon vil ikke sende varene til Norge.. 

Lenke til kommentar

Har en WiiU, og lurer på om det er noen her som har spilt Breath of the Wild på begge konsoller?

Hvordan er det til WiiU i forhold til Switch?

Eneste forskjellen er oppløsningen, ellers er det små ubetydeligheter. Det er få grunner til og kjøpe switch dersom du kun skal spille Zelda og ikke har noe i mot og kun spille det hjemme.
Lenke til kommentar

Noen anbefaler plastikk, andre temperert glass. Fant en anbefalt i en reddit tråd, selges på Amazon. Men Amazon vil ikke sende varene til Norge.. 

Vel en av fordelene med temperert glass er jo at det tåler mer en plastikk og er mye mer motstandsdyktig mot riper. Hadde selv plastikk først og dreit meg ut så endte opp med 4-5 store luftbobler fanget under plasten som gjorde det vanskelig og se hva som skjedde på skjermen og plasten ble fort ripete så vil personlig anbefale temperert glass.

Endret av Joffe25
Lenke til kommentar

Plast har en tendens til å gjøre skjermen blass også sammenlignet med glass. Syns iallefall beskytteren som fulgte med originalveska gjorde skjermen gråaktig (spesielt i sollys) samtidig som den var en fingeravtrykkmagnet av rang.

 

Selv bestilte jeg meg herdet glass fra ebay til rundt 100-lappen og de var mye bedre.

Lenke til kommentar

Plast har en tendens til å gjøre skjermen blass også sammenlignet med glass. Syns iallefall beskytteren som fulgte med originalveska gjorde skjermen gråaktig (spesielt i sollys) samtidig som den var en fingeravtrykkmagnet av rang.

 

Selv bestilte jeg meg herdet glass fra ebay til rundt 100-lappen og de var mye bedre.

Akkurat samme erfaringen jeg hadde med den offisielle skjermbeskytteren i plast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...