Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

ikke spilt på flere dager og konsollen har stått i docken -  er det ok eller bør jeg skru den helt av og ikke la ligge i docken?

 

Switch vil ikke stå avslått når den står docket, skrur jeg av strømmen og setter switchen tilbake i docken starter den opp igjen og etter hvert går i standby-mode..

Lenke til kommentar

ikke spilt på flere dager og konsollen har stått i docken -  er det ok eller bør jeg skru den helt av og ikke la ligge i docken?

 

Switch vil ikke stå avslått når den står docket, skrur jeg av strømmen og setter switchen tilbake i docken starter den opp igjen og etter hvert går i standby-mode..

Hold power knappen inne til switch din slår seg av eller eller kan du dra ut strøm ledningen til docken din. :)

Lenke til kommentar

Flere detaljer om Mario+Rabbids: 

http://www.nintendolife.com/news/2017/05/rumour_artwork_for_mario_plus_rabbids_kingdom_battle_posted_online

 

Om det er uekte er det ihvertfall en god forfalskning. (Men en del skrivefeil får det til å virke som om presentasjonen er til internt bruk. . .)

 

Turbasert strategi, utvikles av Ubisoft. Jeg synes det ser morsomt ut, men vi får se. I verste fall er det helt elendig, og da er det bare å la være å spille det.

 

Er det bare jeg som synes det er synd at ting blir lekket på den måten? Nå forsvinner overraskelsesmomentet som tydeligvis var ment til E3. Jaja. . .

Lenke til kommentar

 

ikke spilt på flere dager og konsollen har stått i docken -  er det ok eller bør jeg skru den helt av og ikke la ligge i docken?

 

Switch vil ikke stå avslått når den står docket, skrur jeg av strømmen og setter switchen tilbake i docken starter den opp igjen og etter hvert går i standby-mode..

Hold power knappen inne til switch din slår seg av eller eller kan du dra ut strøm ledningen til docken din. :)

 

 

Når det gjelder batterier så lønner det seg vel ikke å lagre den med 100% batteri hvis du vil bevare det best mulig. Rundt 50-80% er vel anbefalt? (Her er det vel litt fra og til, men 100% er vel aldri anbefalt å ha batterier lagret på).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

ikke spilt på flere dager og konsollen har stått i docken -  er det ok eller bør jeg skru den helt av og ikke la ligge i docken?

 

Switch vil ikke stå avslått når den står docket, skrur jeg av strømmen og setter switchen tilbake i docken starter den opp igjen og etter hvert går i standby-mode..

Hold power knappen inne til switch din slår seg av eller eller kan du dra ut strøm ledningen til docken din. :)

 

 

Holde inne strømknappen når switch er docket går ikke, switch skrur seg på igjen. 

Lenke til kommentar

 

 

ikke spilt på flere dager og konsollen har stått i docken -  er det ok eller bør jeg skru den helt av og ikke la ligge i docken?

 

Switch vil ikke stå avslått når den står docket, skrur jeg av strømmen og setter switchen tilbake i docken starter den opp igjen og etter hvert går i standby-mode..

Hold power knappen inne til switch din slår seg av eller eller kan du dra ut strøm ledningen til docken din. :)

 

 

Holde inne strømknappen når switch er docket går ikke, switch skrur seg på igjen. 

 

Ta ut switch din ut av docken din, å prøve da å  holde power knappen inne. :)

Lenke til kommentar

 

Ganske sikker på at det er veldig, veldig genuint.

 

http://comicbook.com/gaming/2017/05/23/mario-rabbids-kingdom-battle-confirmed-key-art/

Mario med skytevåpen? :confused:

mario-holding-super-scope-lightgun.pngSkuffende å lese at det er er strategi rpg spill, hadde håpet på et ordinært rpg. Håper de annonserer et nytt Mario and luigi rpg spill, er gått år siden sist så det er på tide

 

;)

 

Vi får aldri våre ønsker da. jo noen ganger skjer det 

Lenke til kommentar

 

 

ikke spilt på flere dager og konsollen har stått i docken -  er det ok eller bør jeg skru den helt av og ikke la ligge i docken?

 

Switch vil ikke stå avslått når den står docket, skrur jeg av strømmen og setter switchen tilbake i docken starter den opp igjen og etter hvert går i standby-mode..

Hold power knappen inne til switch din slår seg av eller eller kan du dra ut strøm ledningen til docken din. :)

 

 

Holde inne strømknappen når switch er docket går ikke, switch skrur seg på igjen. 

 

Funker helt fint hos meg holder powerknappen nede i 5 sekunder og får så opp en meny hvor det står sleepmode helt øverst og så poweroptions går på poweroptions meny står restart og turnoff. Velger du turnoff skrur den seg helt av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

 

 

ikke spilt på flere dager og konsollen har stått i docken -  er det ok eller bør jeg skru den helt av og ikke la ligge i docken?

 

Switch vil ikke stå avslått når den står docket, skrur jeg av strømmen og setter switchen tilbake i docken starter den opp igjen og etter hvert går i standby-mode..

Hold power knappen inne til switch din slår seg av eller eller kan du dra ut strøm ledningen til docken din. :)

 

 

Holde inne strømknappen når switch er docket går ikke, switch skrur seg på igjen. 

 

Funker helt fint hos meg holder powerknappen nede i 5 sekunder og får så opp en meny hvor det står sleepmode helt øverst og så poweroptions går på poweroptions meny står restart og turnoff. Velger du turnoff skrur den seg helt av.

 

 

Da har du Switchen docka også kommer denne menyen opp på tv-skjermen? 

Lenke til kommentar

Dere som har hatt trøbbel med venstre joycon, hvordan gikk dere frem for å få den utbedret av Nintendo?

 

Jeg måtte grave gjennom hele hjemmesiden deres før jeg endelig fant en e-postadresse jeg kunne henvende meg til og har foreløpig kun fått et autosvar om at de har mye å gjøre akkurat nå.

 

For et så utbredt problem burde de ha en tydelig link med hva man skal gjøre for å bekrefte at man faktisk har dette problemet og videre hvordan man får igangsatt prosessen med utbedring.

Lenke til kommentar

Dere som har hatt trøbbel med venstre joycon, hvordan gikk dere frem for å få den utbedret av Nintendo?

 

Jeg måtte grave gjennom hele hjemmesiden deres før jeg endelig fant en e-postadresse jeg kunne henvende meg til og har foreløpig kun fått et autosvar om at de har mye å gjøre akkurat nå.

 

For et så utbredt problem burde de ha en tydelig link med hva man skal gjøre for å bekrefte at man faktisk har dette problemet og videre hvordan man får igangsatt prosessen med utbedring.

Jeg har ikke hatt nor problemer, men dem som har hatt har vel bare tatt med seg joycon til der de kjøpte den og fått byttet den eller sendt den inn til reperasjon.

Lenke til kommentar

Spørsmål nummer to:

 

Jeg kjøpte først en neon konsoll på en nettbutikk og deretter et nytt joyconpar på en butikk i Bergen.

 

Er det slik at alle konsoller har blå venstre joycon?

 

På standalone-paret så er det omvendt slik at jeg har både blå og rød venstre joycon, og må vite hvem jeg har kjøpt hvor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...