Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål nummer to:

 

Jeg kjøpte først en neon konsoll på en nettbutikk og deretter et nytt joyconpar på en butikk i Bergen.

 

Er det slik at alle konsoller har blå venstre joycon?

 

På standalone-paret så er det omvendt slik at jeg har både blå og rød venstre joycon, og må vite hvem jeg har kjøpt hvor.

 

Ganske sikker på at det alltid er slik at når man kjøper hele konsollen så er den venstre blå, mens den venstre er rød når man kjøper kontrollen for seg.

 

Jeg tok forresten kontakt med Bergsala for en stund siden, og de sa bare at en skulle levere kontrollen tilbake der hvor den var kjøpt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tok forresten kontakt med Bergsala for en stund siden, og de sa bare at en skulle levere kontrollen tilbake der hvor den var kjøpt.

Jeg har akkurat fått min tilbake fra service. Leverte den hos gamestop. Tok 1 uke og 2 dager til jeg fikk den igjen. Og nå fungerer den som den skal.

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at docken har laget riper på skjermen/kanten? Ringte nettopp bergsala og de anerkjente ikke problemet i det hele tatt. "Det er jo naturlig at det kommer riper på skjermen". Har kanskje tatt den ut og inn 10 ganger, veldig forsiktig hver gang.

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at docken har laget riper på skjermen/kanten? Ringte nettopp bergsala og de anerkjente ikke problemet i det hele tatt. "Det er jo naturlig at det kommer riper på skjermen". Har kanskje tatt den ut og inn 10 ganger, veldig forsiktig hver gang

Verken min eller min kones switch har fått noen merker som jeg kan se. Nå kjøpte jeg screen protector ganske så kjapt på min switch. Dette var en kjent problemstilling hos enkelte de første dagene etter at switchen kom ut. Vil anbefale deg å kjøpe screen protector. Jeg kjøpte nylig en ny fra ebay til min switch og en tilmin kones.

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at docken har laget riper på skjermen/kanten? Ringte nettopp bergsala og de anerkjente ikke problemet i det hele tatt. "Det er jo naturlig at det kommer riper på skjermen". Har kanskje tatt den ut og inn 10 ganger, veldig forsiktig hver gang.

 

Det har vært et stort problem for mange.

Lenke til kommentar
Golf Story kommer til Switch. Gamespot beskriver det som Earthbound møter et golf-RPG.
 
 

Sidebar Games is excited to announce Golf Story for Nintendo Switch™. Play the story of a golfer, forced to give up all that he holds dear for one final shot at accomplishing his dream.
 
But all is not so simple in the world of golf. To best today's players you have to be able to keep up with them not just on the course, but also off it.
 
Here are some of the things you can do in the game:
 
  • Tee up anywhere! You’ll be surprised by how many problems can be solved by hitting a golf ball at them.
  • Explore 8 unique environments, each with their own courses, towns, people and secrets.
  • Play through a dramatic story with a diverse cast of characters.
  • Upgrade your golfer by completing challenges, solving puzzles and buying new equipment.
  • Round out your skill set with long driver tournaments, disc golf, mini golf and wee links. Then go beyond golf with extra challenges like races, mowing, drone flights and geocaching.
Golf Story releases this Summer. Stay tuned for details.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...