Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Krever Obs medlemskap for å kjøpe Switch til kampanjepris?

Nei. Om det er et krav er det ofte i egen gul rubrikk hvor det står medlemskupp. (kan dog anbefale å bli medlem da du får tilbakebetalt noen prosenter av det du bruker i året. Sist fikk jeg tilbake 1600,- fra det jeg handlet i fjor :w00t:)

Lenke til kommentar

Offameg, Edge skriver i sin omtale av Breath of The Wild:

 

"“The result, for all the longevity of its series and the familiarity of the open world genre, is a game that evokes feelings we haven’t felt for 20 years. Not since Ocarina of Time have we set foot in a world that feels so mind-bogglingly vast and unerringly magical, that proves so relentlessly intriguing. Plenty of games promise to let us go anywhere and do anything. Few, if any, ever deliver so irresistibly. 19 years on Ocarina is still held up as the high water mark of gamings best loved and greatest series. Now it may have to settle for second place”."

 

Det er slagkraftige ord det der.

 

http://nintendoeverything.com/zelda-breath-of-the-wild-gets-first-review-in-edge/

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Offameg, Edge skriver i sin omtale av Breath of The Wild:

 

"“The result, for all the longevity of its series and the familiarity of the open world genre, is a game that evokes feelings we haven’t felt for 20 years. Not since Ocarina of Time have we set foot in a world that feels so mind-bogglingly vast and unerringly magical, that proves so relentlessly intriguing. Plenty of games promise to let us go anywhere and do anything. Few, if any, ever deliver so irresistibly. 19 years on Ocarina is still held up as the high water mark of gamings best loved and greatest series. Now it may have to settle for second place”."

 

Det er slagkraftige ord det der.

Første pakke er sendt fra Gamezone. :dribble:

Lenke til kommentar

 

 

Tror dere det fortsatt er mulig å få en Switch til lansering? Hvor i så fall? Eller er jeg SOL? Har vært veldig usikker på om jeg skulle ha konsollen før senere, men nå ble jeg plutselig hyped likevel :p

Gamezone har igjen :)

Nei dessverre er det utsolgt i nettbutikken for begge 2.

Snakka med de nettopp, de har det ikke på lager fordi de får de ikke før på onsdag :)

Lenke til kommentar

Det er ikke mye specs som er så veldig nødvendig å vite spør du meg. En PS4 er en god del krafitgere enn en Switch. Grafikktunge spill vil ikke kunne se like bra ut på Switch sammenlignet med PS4. Switch er en del kraftigere enn Wii U. Den aller største fordelen (og bragden?) med Switch er definitivt muligheten for å switche (hehehehe) mellom håndholdt eller docked. Det er der halve magien ligger. I en så liten og tynn konsoll, så hadde de nok ikke fått plass til så veldig mye mer ytelse. 

Lenke til kommentar

En ting til jeg ville ha trukket frem er at man får tilgang til spillene til Nintendo. Disse spillene er ofte veldig gode. Bare se på de første anmeldelsene av Zelda Breath of the Wild.

Utover dette kommer jo også Mario Kart 8 Deluxe, Splatoon 2 og Super Mario Odyssey. Alle tre spillene har jeg troa på kommer til å bli veldig bra. Xenoblade Chronicles 2 er også annonsert samt at det mest sannsynlig vil komme mange andre gode spill. 

 

Personlig håper jeg på følgende:
Nytt Donkey Kong
Nytt Paper Mario

Nytt Zelda-spill liknende a link between worlds

Nytt Professor Layton-spill

Pikmin 4?

Oppfølger til Wonderful 101

Lenke til kommentar

This might seem completely useless and gratuitous on Nintendo’s part, but this feature for the Nintendo Switch is one of those design things that produces satisfying feedback for users. After all, user feedback is a huge part of nailing great hardware and software, and this might be one of the coolest we’ve seen from Nintendo in a while.

 

When you slide the Joy-Cons into place on the system, you get that practically trademark Nintendo Switch snap sound and a visual flash on the corresponding side of the Switch’s screen. The video was uploaded by YouTuber Riomegon, and it was captured during a Disgaea 5 presentation in Japan. Check it out.

 

 

These cues say it’s safe to pick up and play the system. They just happen to be pleasing, and that’s being echoed all over the internet.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...