Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 minutes ago, PosteMonopolet said:

Synes dere Mario Kart world egentlig er bedre enn gode gamle Mariokart 8 deluxe med Corse booster pack?

Forskjellige spill, så da slipper vi å sammenlikne 😁

Ja takk begge deler, selv om bare nyeste kommer til å spilles fremover :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ManheiM skrev (4 timer siden):

Samme her også. Hva er poenget med å forhåndsbestille om de ikke sender ut minimum dagen i forveien tenker jeg for å sikre smidig leveranse tett på lanseringsdato? 

Nei, det kan du si. Jeg gikk rett inn på den lokale obs-en 8:30 i dag tidlig som hadde massevis på lager.

Skrevet

Virker som det er enkelt å få tak i. Så spørs det om det er mindre interesse enn for PS5 eller om de har produsert langt flere konsoller.

Skrevet
kilik skrev (1 minutt siden):

Virker som det er enkelt å få tak i. Så spørs det om det er mindre interesse enn for PS5 eller om de har produsert langt flere konsoller.

Husk på at det var produksjonsproblemer for PS5 på grunn av pandemien.

Skrevet

Tror det var rimelig mange som kanselerte fra komplett.no når det viste seg at de ikke sendte før i dag. Før en langhelg 😆

Støtte lokalt næringsliv viste seg å være en vinner i dag gitt 😁

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
3 hours ago, Donkey Kong said:

Jeg kan forsøke å forklare 8-åringen at hun kan få en RTX 4070 i stedet for Mario.

Jeg pakket ut en av disse maskinene i går. Mye for pengene. Hvis man tenker at en middels spillbærbar kostet 12k i 2012 og at man da måtte bruke 2500 kr på å ettermontere SSD, er det nesten gi bort pris. Man måtte vel også ut med 4k ekstra den gang for å få 120 Hz skjerm og det var TN. Her er det 144 Hz IPS.

Skrevet
PÃ¥inter skrev (52 minutter siden):

Kommer sikkert mandag…IMG_6086.thumb.jpeg.648ac176fdf35d69d6e2c66452153f65.jpeg

På mandag er det helligdag, så tirsdag. 

Skrevet (endret)

Spilt litt nye mariokart på switch 2 nå. Må inrømme det var pusset opp litt mere enn hva traileren ga intrykk av. Mange flere spillere på banen gjør det hele litt mere kaotisk og morsomt også.

Dro bare ned på Elkjøp å kjøpte en. Har intrykk av at det ikke akkurat er mangel på dem?

Endret av Complexity
  • Liker 1
Skrevet

Switch 2'en som jeg bestilte hos Coolshop for 5999,- ligger og venter på meg hos posten nå. Coolshop leverte bedre enn de større navnene ser det ut til. Så lenge alt er i orden med den da 😆

• Hjerte 1
Skrevet
reklus skrev (23 minutter siden):

Switch 2'en som jeg bestilte hos Coolshop for 5999,- ligger og venter på meg hos posten nå. Coolshop leverte bedre enn de større navnene ser det ut til. Så lenge alt er i orden med den da 😆

Fra erfaring har jeg bare hatt gode opplevelser med Coolshop (kjøpte selv en Xbox derfra jeg fikk fiksa raskt på garanti). Ser og at Nitnendo-produkter ordner de direkte med Bergsala (som er de samme Elkjøp, Komplett etc. etc. forholder seg til) ved service/garanti. Så er bare å ha hvilepuls der.

Skrevet
PosteMonopolet skrev (4 timer siden):

Synes dere Mario Kart world egentlig er bedre enn gode gamle Mariokart 8 deluxe med Corse booster pack?

Har ikke spilt World enda, men Mario Kart 8 er for meg oppbrukt og overmodent.

Spillet er 11 år gammelt, på høy tid med noe nytt.

Skrevet
PÃ¥inter skrev (2 timer siden):

Kjøpte Norges første Switch 2: - Nå skal jeg hjem og sove

Slitsomt å stå i kø😂

Hva var vitsen med det egentlig😅 

Butikkene flyter jo over av konsoller både online og fysisk i butikk. 

Men like artig og se Finn.no gjengen i gang med scalping🤣

Skrevet
Paccoo skrev (1 minutt siden):

Hva var vitsen med det egentlig😅 

Butikkene flyter jo over av konsoller både online og fysisk i butikk. 

Men like artig og se Finn.no gjengen i gang med scalping🤣

Sikkert et eller annet med hypen`, husker selv jeg sto i kø for GTA 5 for x antall år siden😂. men den tid er over. 

Skrevet

Forhåndsbestilte fra Elkjøp den 4 april. Estimert leveringsdato er 12 juni. Spurte i chat og forklaringen var at jeg ikke hadde valgt prioritert levering. Er det mulig? Vanvittig frustrerende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...