Gå til innhold

Elbil-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutes ago, Hanhijnn said:

Hvor mye selger du den for? Vi kjøpte en 2019 TM3 LR  AWD i sommer for 173000. Km.stand 120.000 og vinterhjul.

230 000 men kun gått 38 000, blir fornøyd hvis jeg får 220. Høyeste budet jeg har fått hittil er 215.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Selle skrev (7 timer siden):

Jeg har kjørt 3 vintre med Cupra Born bakhjulstrekk uten problemer, og jeg har hytte på fjellet. 

Når det e sakt så er lysten på 4x4 og hengerfeste stor del av årsaken til at jeg en stund har hatt lyst til å bytte den. Planen var egentlig å se på ny bil til våren, da blir Cupraen 4 år gammel, men pga stor fare for at det blir moms fra 300.000 fra nyttår så ble det impulskjøp av en Skoda Elroq RS på lørdag. Det var siste RSen de hadde i bestilling som de kunne garantere levering før nyttår. 

I samme situasjon, bare med en annen bilmodell. Jeg skulle egentlig ha hengerfeste men var/er ikke mulig å ettermontere. Utrolig bittert å tenke på nå. Det er vel det jeg savner aller mest siden Model 3’en jeg har, er så upraktisk uten..

Grattis med kjøpet av Elroq RS! 🤩 God og ganske så praktisk bil det virker det som. Så har du vel med både hengerfeste og 4x4 denne gangen 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...