Gå til innhold

The Grand Tour - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

 

Jeg var ikke fan av kjendisene på vanlig Topgear eller, men jeg bare drar video spillern fremover og hopper over det. Problem løst :p

 

 

Hvis du må dra slideren for å spole i et program så er det vel i utgangspunktet et problem med programmet?

 

Er nok mer jeg som er sær :p Finnes mange andre programmer jeg gjør slik med :D

Som i Grand Tours tilfelle er jeg intressert i biler og humor, kjendiser er ikke min greie 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt tydelig at de prøver å gjøre et lite stikk mot de som mener det er for mye skripting og planlegging, men de overdriver det veldig så klart :p

De tidligere episodene har vært veldig bra føler jeg, så de har gjort det veldig riktig den sesongen her (i forhold til den forrige). Dog så synes jeg denne episoden var den svakeste i sesongen så langt.

Lenke til kommentar

Synes det var en morsom episode. Det er nokså tydelig hvordan trioen har blitt Flanderized til urealistiske og fiktive karakterer, men de har nå i hvert fall selvinnsikt nok til å gjøre det med humor.

 

Episoden var nok like "fake" som alle de andre. Det er bare, som Jeremy Clarkson fint sa det, lettere å dytte en katt inn i en kompostkvern enn å vente til det faller en katt inn i kompostkvernen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Har likt den andre sesongen av TGT vesentlig bedre så langt enn forrige. Men nå har de også fått tid på seg til å finne ut hva som fungerer, og hva som ikke funket. Så får vi bare håpe at kvaliteten holder seg oppe, og at the American kommer tilbake som sjåfør (likte han jeg...) 

Lenke til kommentar

Det som var litt av greia med The American, slik som jeg tolka det, var at det var også et stikk til Copyrighten BBC har på The Stig. Istedet for en stum testsjåfør som ingen viste hvem var, så hadde CHM en fyr med halvhjelm som aldri holdt kjeft.

 

Blei litt slitsom til tider, men hadde ikke så mye imot han jeg heller.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...