Gå til innhold

The Grand Tour - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Har ikke vært så veldig mange høydepunkt i år, merkelig nok var den mest scripta challengen den jeg likte best, tenker på den med "øko" bilene. Ellers så sitter jeg igjen med følelsen som jeg hadde etter første episode, at de burde slutte med tv baserte bil programmer og heller konsentrere seg om egne solo show. Clarkson er god på dokumentarer, og May er forstyrrende god på slow tv :p Hammond er bare sinna og i midtlivskrise om vi skal tolke slutten av tg og hele gt :S

Lenke til kommentar

Bra avslutning på sesongen. Likte spesielt innslaget om "winching", som jeg aldri hadde hørt om før. 

 

Jevnt over er jeg fornøyd med serien. Hadde ingen urealistiske forhåpninger, så jeg ble ikke skuffet. Et stykke opp til Top Gear under storhetstiden, men de kom ganske nært et par ganger. Noen brølere her og der, men det må man nesten tåle. Det største problemet er nok at det er altfor scripta. Har sett litt på gammel Top Gear (sesong 4-7) i det siste og selv om en del er scripta der også så virker det bare mer genuint. Savner de ekte latteranfallene til Jeremy.

 

Fra Top Gear savner jeg nyhetene, The Stig og Top Gear-bana. Hadde ikke trodd jeg skulle si dette, men jeg savner også star in a reasonably priced car. Ikke selve intervjuene (med noen unntak), men jeg likte alltid å se gjestene kjøre bana. Spesielt hvis de gjorde det veldig dårlig eller veldig bra, eller bana var glatt på grunn av snø eller mye regn. Også savner jeg litt å klage på at ukas gjest er en britisk b-kjendis som ingen utenfor øya har hørt om  :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ja, det var ganske teit. Jeg likte faktisk rallycross-konseptet fra forrige sesong bedre. Passa jo bra med noe nytt siden serien skulle ha en ny start med nye programledere og sånn, i stedet for den samme gamle bana.

 

Ellers synes jeg episoden var helt grei, Det hjalp virkelig å bli kvitt Evans.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hammond i en stygg ulykke under filming av neste sesong.

http://www.tv2.no/broom/9006194/

 

Ifølge engelske The Sun, skal Hammond ha blitt slått bevisstløs av veltet.

Til avisen sier Jeremy Clarkson følgende:

– Han skadet seg temmelig stygt.

Ulykken skal ha skjedd i en øde del av Mozambique, langt fra nærmeste sykehus. På spørsmål om Hammond har blitt fraktet til sykehus, sier Clarkson dette til The Sun:

– Vi bruker ikke sykehus!
Endret av -lemoncake
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han klarer seg.

 

 

 

It's true, I did fall off a motorbike whilst filming recently for The Grand Tour in Mozambique. I banged my head, yes, along with pretty much everything else apart from my left thumb, which remains un-bruised. Can't tell you more yet about the how and why of it; that's all for later in the year on the show. As for injuries; well put it this way, I don't think I can get a book out of it.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Måtte myse innom nye Top Gear S24E01...

 

 

Reasonable fast car, hallo?

 

Terningkast ⚁.

 

 

Hvis du virkelig ikke ser poenget med en GT86, bilen laget til ære for drifte klassikeren AE86, og alt annet enn en kjedelig bil, da bør du kanskje finne på noe annet enn å se på bilprogrammer..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+130498

Begynner vel også å bli et tegn på at de presser grensene litt for langt, samt at de ikke lenger er like ungdommelig som de var en gang. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...