Gå til innhold

The Grand Tour - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-2spvYRBZtB

Så hva mener dere om Abbie som nye sjåføren?

Bra kjøring iallefall. Vanskelig å gi et inntrykk av personen når man kun har hørt én setning gjennom en full hjelm. Men ettersom det ikke brukes åpen hjelm og at hun ikke sa så mye tyder vel på at det skal gåes litt tilbake til en litt mer monoton og diskret sjåfør, og takk gud for det.

 

Generelt ganske bra episode, utenom den åpenbare og gjentagende reklameringen for flyselskapet hele tiden. Synes forrige episode var relativt skuffende egentlig, men tok seg opp igjen i går. Og ja, nye Ford GT er helt sjef. 

Lenke til kommentar

Top Gear ble for mye kjendis for min del, så det er greit at de toner litt ned på det. Det er også viktig å huske at The Grand Tour også må liste seg rundt BBC sine opphavsrettigheter, slik som å ha kjendisintervju etterfølgt av banekjøring med scoreboard. Det er gjort ganske tydelig gjennom at de f.eks. ikke viste episode 1 sine tider i denne episoden, og bare sammenlignet den dagens gjester.

Lenke til kommentar

Liker det personlig veldig godt så langt. Føler den gamle kjemien er tilbake, og det føles ikke ut som de prøver å "amerikanisere" serien, noe jeg fikk veldig følelsen av i S1.

Eneste som er kjipt og som har blitt diskutert før her, er at de henger veldig langt bak alle andre på tester. Chiron er jo allerede "gammelt" nytt. Kult at de testet Kia Stinger, men selve testen ga jo ikke akkurat så mye info.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB

Kjendisene er kjedelige, mye bedre da de døde på vei til teltet.

Haha, veldig sant. Kjendisopplegget i S1 var småmorsomt første episode, men bare teit etter det. Når jeg hørte de skulle slutte med det i S2 håpet jeg sterkt på at de skulle droppe hele kjendistullet, men neida. Nå er det bare kjedelig skravling med kjendiser jeg aldri har hørt om, etterfulgt av "banekjøring" hvor tidene ikke engang sammenlignes ordentlig på tavlen ettersom BBC sutrer og saksøker. Så ja, var faktisk bedre i S1 sånn sett. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hoppet over "kjendis" delen da jeg synes det var uheldig plassert, da vi allerede hadde sett en konkurranse

Har de en klausul som sier at de ikke kan invitere kjente "kjendiser"?...

Enn kan jo begynne å lure når tidens største bilshow uke på uke har c-liste kjendiser.

Lenke til kommentar

Startet julemorgenen med episode 3 og den var helt middels. Forfriskende å se at bilen vant mot rullebrettene, siden bilen nesten alltid har tapt når de har hatt sånne race tidligere. Kjendisdelen blir bare kjedeligere og kjedeligere. Beklager til han over her som er lei av at folk klager på det, men når de tar inn to ukjente folk for å snakke om bjørner blir det for dumt. Brain crash var i det minste over på to minutter. Dette tar opp nesten et kvarter.

Lenke til kommentar

Startet julemorgenen med episode 3 og den var helt middels. Forfriskende å se at bilen vant mot rullebrettene, siden bilen nesten alltid har tapt når de har hatt sånne race tidligere. Kjendisdelen blir bare kjedeligere og kjedeligere. Beklager til han over her som er lei av at folk klager på det, men når de tar inn to ukjente folk for å snakke om bjørner blir det for dumt. Brain crash var i det minste over på to minutter. Dette tar opp nesten et kvarter.

Jeg var ikke fan av kjendisene på vanlig Topgear eller, men jeg bare drar video spillern fremover og hopper over det. Problem løst :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg var ikke fan av kjendisene på vanlig Topgear eller, men jeg bare drar video spillern fremover og hopper over det. Problem løst :p

 

 

Hvis du må dra slideren for å spole i et program så er det vel i utgangspunktet et problem med programmet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...