Gå til innhold

The Grand Tour - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Tror det er bedre for både programlederne, seerne og showet som helhet at de gjør mer utfordringer med billigere biler. De siste 4-5 årene har det vært veldig mye mer fokus på superbiler. Det er morsomt fra tid til annen, absolutt, og det ønsker jeg å se, men det har tatt helt over i det siste.

 

Flere "adventures" med vanlige biler, mellomklasse sports- og luksusbiler osv. rundt om kring i verden hadde vært fett. Å se de kjøre en bil jeg aldri vil kunne ha råd til i mine villeste drømmer, og sannsynligvis aldri kommer  til å få se i det virkelige liv, er egentlig ikke så jævlig interessant.

 

Håper Richard er kjapt tilbake. Spent på hva årsaken til ulykken er. Det ser ut som han kan til det selv ved første øyekast, men det ser også ut som understyring med en lett bakende blandet med et uheldig gassforhold. Farten ser ikke overveldende krevende ut for en slik bil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Håper Richard er kjapt tilbake. Spent på hva årsaken til ulykken er. Det ser ut som han kan til det selv ved første øyekast, men det ser også ut som understyring med en lett bakende blandet med et uheldig gassforhold. Farten ser ikke overveldende krevende ut for en slik bil.

Men ingen super bil kan til dags dato overvinne fysikkens lover :p Litt sen på bremsepedalen og det går at skog, eller i dette tilfellet, over gjerdet. Blir nok en undersøkelse, og om hamstern har gjort noe feil så kommer nok Dagbladet og the Sun til å skrive om det :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet+3165

I denne forbindelse er det vel ganske logisk at det er Prime Video vi snakker om.

Er uansett snakk om et 36 sekunders langt klipp, dukker sikkert opp på andre kanaler snart.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...