Gå til innhold

The Grand Tour - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Dette var triste greier. Enda mer påtatt og pinlig humor. De sveitsiske alpene med superbiler, hvor tøft kunne man ikke laget et sånt innslag? Magisk kunne det vært, men selv challenge innslagene klarte de å ødelegge med samme oppskrift av dårlig sitcom. Er det mulig. Var rett før jeg skrudde av hele episoden..

 

Om dette er tilbake til røttene, så er det i hvert fall røttene fra de to siste sesongene hvor alt begynte å gå nedover..

 

Gleder med til neste sesong av vanlig Top Gear i stedet..! :)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Både Top Gear (daværende og nåværende) samt TGT ser jeg mer på som et rent underholdningsprogram med "innslag" av bil en et rent bilprogram. Men som meget interessert i bil, er jo Top Gear og TGT de to programmene som får mest oppmerksomhet. I tillegg er budsjettene så store og all filmingen er i verdensklasse, så bilene blir alltid presentert på en så herlig måte. Og det er jo deilig å se på :)

 

Men tyr til andre plattformer og andre folk om jeg skal se på rene bilanmeldelser hvor sjåførene er flinkere, mer tekniske, og og man får mere solide fakta.

Lenke til kommentar

Denne uka var feks frislipp å tester av Alpine A110 som flere har lagt ut på Youtube, aner ikke om TGT eller Top Gear vil teste den feks, men gjør de det er den vel allerede hos de første kundene.

Youtube er jo helt rått nå om dagen når det gjelder nylanseringer som siste til Mclaren (Senna) som mange visste var på gang, men ingen hadde sett i ferdig utgave før den rullet ut under et vinter arrangement Mclaren hadde nå i helga.

Lenke til kommentar

Veldig god første episode, og litt nervepirrende å se hillclimb-løpet når man visste hvordan det endte. Dette er Top Gear The Grand Tour. Ser på det grunnet CHM og gleder meg til sesongen. Har ikke hørt noe rundt "the american" men ser ut som de har droppet det i tillegg til å ha fikset på kjendis-delen (alltid likt den delen, selv på TG). Fikk igrunn det jeg vil ha og så ut som det er mye kult i vente framover!

Når det kommer til mer bil-fokus så har man Top Gear som er litt bedre, men tester og reviews av biler tilhører YouTube nå. Ting har endret seg de siste 10 årene. TGT/TG for bilunderholdning og YouTube for  de rå testene og informative videoene.

Vi som seere vinner her da vi får det beste fra alle hjørner! Klager ikke jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...