Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal bestille Flat eller Edge. Hjelp?

 

Flat. Jeg synes Edge bare er irriterende da den bøyer nettsider, bilder og video også. Samt flat er billigere.

 

Se et par videoer av de og gjør deg opp en mening om Edge gir deg noen nytteverdi, og om du er villig til å betale for den. 

Lenke til kommentar

Gull edge bestilt fra Netonnet. Nå må jeg bare få solgt S6 :p Noen som vil kjøpe? :)

 

Jeg liker det jeg leser, men beholder min S6. Det er minimale forskjeller i brukeropplevelse og praktisk ytelse.

 

Jeg kunne gjerne tatt bedre kamera... men venter heller til neste år da prisdiff blir noe stiv bare for det... 

 

Hva forventer du å merke forskjell på? (Det er ingen kritikk, jeg er bare nysgjerrig). 

Lenke til kommentar

 

Gull edge bestilt fra Netonnet. Nå må jeg bare få solgt S6 :p Noen som vil kjøpe? :)

Jeg liker det jeg leser, men beholder min S6. Det er minimale forskjeller i brukeropplevelse og praktisk ytelse.

 

Jeg kunne gjerne tatt bedre kamera... men venter heller til neste år da prisdiff blir noe stiv bare for det...

 

Hva forventer du å merke forskjell på? (Det er ingen kritikk, jeg er bare nysgjerrig).

This! Er selv veldig fornøyd med S6. Endret av danielc^
Lenke til kommentar

 

Ugh. Telenor har åpnet for forhåndsbestillinger, men ikke med Mobil XL som er forhandlerabonnementet deres... Vel gjennomtenkt, I guess! Bitches!

Finner Xl nå, men ikke med 799...

 

 

Det kommer ikke. Jeg spurte dem på Facebook-sida deres og fikk til svar at jeg pent måtte velge XXL til 799 eller XL til 899. Er jo selvfølgelig med 799 vi vil ha, men tipper det er gjort med vilje slik at vi som forhandler dem må gå gjennom egen butikk. Uten at jeg nødvendigvis skjønner hvorfor. 

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å få den med 128GB eller mer lagring? Eksternt minnekort er jo latterlig dårlig på lese og skriveytelse.

 

Nope, kun 32GB nå som de har fått på plass minnekort. Hva i all verden lagrer dere som har behov for 128GB? Media i form av lyd, bilde, musikk, film går da helt fint å lagre på et minnekort? Har aldri hatt problemer med Note 4 og dens 32GB interne lagringsplass, hvorav kanskje 25GB er ledig. 

Lenke til kommentar

Bestilt svart S7 Edge fra Komplett! Hyped! Etter at min Note 4 måtte gi opp etter et ublidt møte med en kattunge og et glass vann endte jeg og med en G4 som forsåvidt har vært en god telefon på alle områder med unntak av batteri, så da håper jeg på en positiv utvikling når jeg går tilbake til Samsung. 

Lenke til kommentar

 

Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal bestille Flat eller Edge. Hjelp?

 

Flat. Jeg synes Edge bare er irriterende da den bøyer nettsider, bilder og video også. Samt flat er billigere.

 

Se et par videoer av de og gjør deg opp en mening om Edge gir deg noen nytteverdi, og om du er villig til å betale for den. 

 

 

Flat it is. :)

Lenke til kommentar

 

 

Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal bestille Flat eller Edge. Hjelp?

 

Flat. Jeg synes Edge bare er irriterende da den bøyer nettsider, bilder og video også. Samt flat er billigere.

 

Se et par videoer av de og gjør deg opp en mening om Edge gir deg noen nytteverdi, og om du er villig til å betale for den. 

 

 

Flat it is. :)

 

 

Jeg har en S6 Edge+, og S7 Edge blir noe mindre enn denne, og skal  - grunnet noe endringer i designet - være klart bedre å holde i. Dessuten har den kraftigere batteri.

 

Jeg synes S6 Edge+ er meget bra, med unntak av at den er er noe ukomfortabel å holde i, samt at den ikke fungerer helt optimalt med min Huawei Watch.

 

Dersom man ikke ser de helt store fordelene med Edge, er jo Flat grei å gå for.

Lenke til kommentar

 

Gull edge bestilt fra Netonnet. Nå må jeg bare få solgt S6 :p Noen som vil kjøpe? :)

 

Jeg liker det jeg leser, men beholder min S6. Det er minimale forskjeller i brukeropplevelse og praktisk ytelse.

 

Jeg kunne gjerne tatt bedre kamera... men venter heller til neste år da prisdiff blir noe stiv bare for det... 

 

Hva forventer du å merke forskjell på? (Det er ingen kritikk, jeg er bare nysgjerrig). 

 

Batteri, kamera, ønsker meg edge (har flat) er noen av grunnene. Har aldri lada en tlf så mye som med S6 og begynner å bli lei.

Lenke til kommentar

Er det noen sjanser for at denne telefonen kommer med dual-SIM i Norge? Sikkert ikke lett å svare på, men om det finnes noen rykter...

Finner den ikke med dual sim noen steder, så da kan jeg vel bare se langt etter å få tak i en sånn?

 

Forbanna, altså...

Lenke til kommentar

Lurer veldig på hvor god batteritid det er på telefonen(e). Spesielt Edge som får 3600 mAh batteri, mot 3000 mAh på S6 Edge +. I GSMarenas batteritest får Edge + 83 timer i "endurance rating", og S6/Edge får 73 timer.

 

Kan vi forvente batteritider som Sony-telefonene har hatt? Z5 har visstnok ikke like god batteritid som de tidligere modellene(?), men generelt sett har Sony vært gode på batteritid de siste årene. Jeg kunne fint overleve to dager med Z2, min S6 flat holder fra morgen til kveld, med mindre jeg bruker den veldig mye.

 

Det blir nok S7 på meg også. Jeg veldig lysten på å teste ut Edge denne gangen.

Lenke til kommentar

Lurer veldig på hvor god batteritid det er på telefonen(e). Spesielt Edge som får 3600 mAh batteri, mot 3000 mAh på S6 Edge +. I GSMarenas batteritest får Edge + 83 timer i "endurance rating", og S6/Edge får 73 timer.

 

Kan vi forvente batteritider som Sony-telefonene har hatt? Z5 har visstnok ikke like god batteritid som de tidligere modellene(?), men generelt sett har Sony vært gode på batteritid de siste årene. Jeg kunne fint overleve to dager med Z2, min S6 flat holder fra morgen til kveld, med mindre jeg bruker den veldig mye.

 

Det blir nok S7 på meg også. Jeg veldig lysten på å teste ut Edge denne gangen.

 

Jeg hadde tenkt å kjøpe flat helt til jeg leste 3600 mAh. Det var ene og alene grunnen. Har virkelig troen på den størrelsen der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...