Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Kan ikke skjønne hvorfor de gjør det

 

 

Det gjør jeg. Lite utbredt, vanskelig å få tak i nye kabler, uffatelig mange dårlige kabler på markedet fordi det er såpass nytt. Fortsatt dyrt. Micro USB har langt mindre funksjoner, men er vesentlig mer utbredt og lettere for folk flest å få tak i. Det er ikke jeg og deg som sitter her på forumet og diskuterer telefoner Samsung tjener penger på, men den generelle befolkning som helst bare vil ha "den samme laderen som de alltid har hatt". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Kan ikke skjønne hvorfor de gjør det

 

 

Det gjør jeg. Lite utbredt, vanskelig å få tak i nye kabler, uffatelig mange dårlige kabler på markedet fordi det er såpass nytt. Fortsatt dyrt. Micro USB har langt mindre funksjoner, men er vesentlig mer utbredt og lettere for folk flest å få tak i. Det er ikke jeg og deg som sitter her på forumet og diskuterer telefoner Samsung tjener penger på, men den generelle befolkning som helst bare vil ha "den samme laderen som de alltid har hatt". 

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Fikk akkurat en mail fra Djuice om S7, litt dumt denne ikke har blitt lansert enda..

 

He-eei! Det der er ganske fett. Fult mulig jeg må hoppe på en Telenor-deal dersom de kjører samme kampanje. 

 

Edit: Linker den til noe tilbud i nettbutikken deres? Eller er det kun bildet? Hvis link, kunne du kopiert inn her? 

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

 

Fikk akkurat en mail fra Djuice om S7, litt dumt denne ikke har blitt lansert enda..

He-eei! Det der er ganske fett. Fult mulig jeg må hoppe på en Telenor-deal dersom de kjører samme kampanje.

 

Edit: Linker den til noe tilbud i nettbutikken deres? Eller er det kun bildet? Hvis link, kunne du kopiert inn her?

Linken fører til nettbutikken dems. Der er ingen S7 å se :p

Lenke til kommentar

 

 

Fikk akkurat en mail fra Djuice om S7, litt dumt denne ikke har blitt lansert enda..

He-eei! Det der er ganske fett. Fult mulig jeg må hoppe på en Telenor-deal dersom de kjører samme kampanje.

 

Edit: Linker den til noe tilbud i nettbutikken deres? Eller er det kun bildet? Hvis link, kunne du kopiert inn her?

Linken fører til nettbutikken dems. Der er ingen S7 å se :p

 

 

Kjedelig. Jaja... får smøre meg med tålmodighet. 2 dager igjen til info! 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

 

Stort batteri, vanntett og trykksensivit skjerm. (Nå klikker vel apple fanboysa igjen tenker jeg.)

 

Hva er det de skal klikke på?

 

 

Det blir garantert hylekor om at de har kopiert force touch osv.

 

 

Tja, det har ikke skjedd ennå, så kan vi ikke prøve å holde slike teite flamewar uttalelser for deg selv? Du bidrar kun til at slike tråder sporer helt av og ender opp i en krangel om hvem som sa hva om hvem. Barnehagementalitet.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...