Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå klikker det på ryktebørsen.. Her er bilde av det som visstnok er den offisielle eska til S7 Edge, som sier telefonen er IP68-sertifisert, mens denne brosjyren fra en spansk bank ang. Samsung Pay sier telefonen er IP67. Mye lekkasjer nå og mye motstridende informasjon om kamera o.l. Føler alt som kan lekkes allerede er lekket om denne telefonen, men likevel er det grådig lenge siden jeg sist var så gira på en telefon før. Kvelden og pressekonferansen kan ikke komme kjapt nok! 

Lenke til kommentar

Nå klikker det på ryktebørsen.. Her er bilde av det som visstnok er den offisielle eska til S7 Edge, som sier telefonen er IP68-sertifisert, mens denne brosjyren fra en spansk bank ang. Samsung Pay sier telefonen er IP67. Mye lekkasjer nå og mye motstridende informasjon om kamera o.l. Føler alt som kan lekkes allerede er lekket om denne telefonen, men likevel er det grådig lenge siden jeg sist var så gira på en telefon før. Kvelden og pressekonferansen kan ikke komme kjapt nok! 

 

Samme her! Gleder meg! Om det blir IP68 eller 67 er for meg likegyldig. Har aldri bruk for å ha den under vann over tid, men fint at den tåler å bli mistet i vann eller være i kontakt med vann. Er veldig spent på kamera! Så deilig å se at de endelig har skjønt at vi MÅ ikke ha høyest mulig oppløsning. Heller stor blender åpning for dårlig lys. Håper vi får se f/1.7 åpning som det er ryktet til å bli. Gleder meg som fy til å få ny mobil. Bruker i dag en S3 med Android 4.1 av alle ting! Overgangen blir nok med det stor!

Endret av Demonickon
Lenke til kommentar

Ja forskjellen er liten, men den er der. Derfor er det kjipt at de ikke opplyser om slikt.

 

Satser på at S7 bruker samme sensor på alle telefoner.

 

Det ryktes vel forøvrig at dette 12mp kameraet er det samme som sitter i Nexus 5X og 6P.

Spennende å se hva samsung får til med den sensoren når de legger på sin egen software og kanskje også OIS?

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Nå er det 15 minutter til Unpacked begynner. Jeg oppdaterer førsteposten med ny info så snart det er på plass, og i mellomtiden sitter jeg her og nistirrer på at streamen skal starte. Håper på en overraskelse eller to. 

 

Se stream live her eller i Gear VR hvis du har det! 

 

Edit: Ser ITAvisen skriver følgende: 

[18:41] Gear VR på alle stoler i salen

Flere som deltar på arrangementet til Samsung melder at det er ingen scene, og at alle stoler er utstyr med en Gear VR.

 

Kan høres ut som om de har planlagt noe spesielt for fremvisningen som kan rettferdiggjøre å se gjennom Gear VR. Tror jeg skal ta på meg brillene mine....

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

always on = innbrenninger...

 

Tipper de har tenkt på det, selv om jeg deler bekymringen din til en viss grad. Hadde et par grusomme tilfeller av innbrenninger på spesielt S6 Edge. 

 

http://www.elkjop.no/cms/samsung-galaxy-s7-og-s7-edge/nyhet-forhandsbestill-galaxy-s7-og-s7-edge-na-og-fa-gear-vr-uten-ekstra-kostnad/?scid=Email6090 

 

Elkjøp har kjørt ut sine priser, 7290 for S7, 8390 for Edge. Forhåndsbestiller du får du med Gear VR. 

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...