Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
 
 

 

 

Fikk i kveld melding fra posten om at pakke er på vei fra Elkjøp. Min forhåndsbestilte S7E :)

 

Gjetter på at det er VR-brillene du får :)

 

Det kan godt hende. Står ikke noe om hva som er i sendingen. Bestilte også minnekort og deksel, så det kan være noe av det også.

Lenke til kommentar

 

 

Fikk i kveld melding fra posten om at pakke er på vei fra Elkjøp. Min forhåndsbestilte S7E :)

 

Gjetter på at det er VR-brillene du får :)

 

Det kan godt hende. Står ikke noe om hva som er i sendingen. Bestilte også minnekort og deksel, så det kan være noe av det også.

 

Samme her. Først fikk jeg Gear VR og ble litt skuffa. Så fikk jeg enda en melding om at den var på vei og det viste seg å være minnekortet jeg glemte at jeg bestilte :p

Lenke til kommentar

Jeg gikk fra LG G2 til iPhone 6 og 6s igjen da de kom på markedet. Syntes LG'n var veldig god å holde, og at iPhone var altfor liten. Etterhvert ble jeg vant til størrelsen og syntes iPhone lå godt i hånden. Når jeg dro for å se på Galaxy S7 og S7 Edge nå så var jeg sikkert på at jeg i hvert fall ikke skulle ha noe større enn S7. Men jeg ble helt satt ut S7 Edge'n. Den lå kanon bra i hånden. Synes faktisk den ligger bedre i hånden enn S7. Så nå bestilte jeg telefon fra komplett.no. Etter min mening kan den ikke sammenlignes med S6 Edge når det kommer til størrelse og hvordan den ligger i hånden.

Lenke til kommentar

De fleste forhandlere får ikke sende ut disse telefonene spesielt tidligere enn lanseringsdato.

 

Bestilte min Edge hos Spaceworld for å få med ladeplata og de bekrefta at telefonen skal være hos meg neste tirsdag, altså 3 dager før lansering.. Beste dealen pr nå synes jeg.

Lenke til kommentar

Les denne, fra komplett

 

Bli en av de første!

Forhåndsbestill nå og få Galaxy Gear VR kostnadsfritt

Alle som forhåndsbestiller Samsung Galaxy S7 hos oss vil få tilsendt telefonen tirsdag 08.03, altså 3 dager før den er tilgjengelig i butikk. I tillegg får alle som forhåndsbestiller før 10.03 Samsung Gear VR kostnadsfritt inkludert. Tilbudet gjelder så langt lageret rekker.

 

Oppdatering fredag 26.02: Lanseringen har gått over alle forventninger, og vi klarer ikke skaffe nok VR-briller akkurat nå. Tilbudet gjelder fortsatt, men med den endringen at alle som forhåndsbestiller fra og med i dag vil få ettersendt brillene kostnadsfritt så snart vi får tilsendt ytterligere fra Samsung. Alle som har forhåndsbestilt tidligere vil selvsagt få brillene sammen med telefonen, som lovet.

Lenke til kommentar

Jeg har opprinnelig bestilt Samsung S7 flat fra Elkjøp, men etter en hands-on i går hos Elkjøp Megastore Ullevål valgte jeg å endre bestillingen til Edge. Gikk ikke helt smertefritt da hun jeg snakket med på kundeservice sa at bestillingen er fra i dag 01.03, slik at jeg mister min plass i køen selv da min forhåndsbestilte S7 ble bestilt 21.02. Fikk også beskjed at VR-brillene måtte sendes inn om jeg valgte å kansellere, kunne ikke levere til nærmeste butikk. Krysser fingrene nå for at jeg også får min telefon 08.03.

Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg for å vente litt med hele greia, til jeg har sett s7/s7 Edge live. Derfor har jeg kansellert ordren. Ønsker også å lese flere tester og etter hvert tilbakemeldinger fra brukere av telefonene før jeg evt, bestemmer meg. Det er tross alt dyre telefoner, selv om jeg hadde hatt andre-/returrett. 

Lenke til kommentar

Greit å prøve, jeg liker meg best hos toppmodellene til Apple men må teste alt. Note edge likte jeg godt, s6 edge var en megabom mens s6 edge+ fikk godkjent igjen.

Liker godt lg sine modeller men nå kom Samsung i forkjøpet( lansering) så får teste s7 edge( standard s7 hadde jeg aldri kjøpt) før det nok kommer en lg g5 og

 

Det handler om godfølelsen og kvalitet for meg. Vi har alle våre egne tanker rundt dette. Jeg ser Samsung sine modeller varer minst( før de selges) mens lg tar 2 plassen og iphonen holder jeg lengst på og får desidert mest igjen på salg ☀

 

Men følelsen på å få pakka i posten uansett merke er ubeskrivelig

Lenke til kommentar

For den som er i tvil om telefonen innfrir så er det vel en fordel å bestille hos Expert eller komplett.no. De har henholdsvis 30 og 45 dagers åpent kjøp selv på telefoner. Det er jo egentlig fantastisk service.

Har fått beskjed selv at 30 dager ikke gjelder for mobiltelefoner. Ville dobbeltsjekket dette før jeg satset på det.

 

Bestillt meg s7 edge i dag selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...