Gå til innhold

Rainbow Six Siege-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal legge deg til. Tror jeg heter KimWhinesAlot på Uplay enda, men blir nok å endre navnet siden jeg ikke whiner så mye mere :p

 

 

- Lager tråd og ber spesifikt om å utelate whine. 

                                                            KimWhinesAlot - 2015 

 

Fra spøk til alvor! God initiativ!  :)

Lenke til kommentar

Kjøpt spillet jeg også, morsomt men ganske bratt lærekurve,hehe.

Men sliter med å joine spill ofte... Står fast på searching for opponent. Noen andre med samme problem?

 

Jupp, du er ikke eneste. De sliter med serverene sine, flere som klager over at de må få fikset det snart, men så langt ser det vel mørkt ut...

Lenke til kommentar

 

Kjøpt spillet jeg også, morsomt men ganske bratt lærekurve,hehe.

Men sliter med å joine spill ofte... Står fast på searching for opponent. Noen andre med samme problem?

 

Jupp, du er ikke eneste. De sliter med serverene sine, flere som klager over at de må få fikset det snart, men så langt ser det vel mørkt ut...

 

Utfordringene med serverne er rett og slett utrolig irriterende. Et spill som baserer seg på onlinespilling burde jo ha stabile servere. Har ikke tall på hvor mange ganger vi har vunnet noen kamper, fått godt med poeng, men så oppdateres ikke profilen og serverne går i svart. I tillegg til at det ofte er vanskelig å joine. 

 

Liker spillet godt, men blir litt lei av alt tullet. 

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg trosse trådregelen her og hate, men har noen hørt noe om å fikse de evige loadingsituasjonene? Jeg sliter også med å finne 5 spillere grisekjapt men aldri finne motstanderlag. Hadde vært smud, for jeg koser meg med R6 Siege.

 

Opplever det iblant men da quitter jeg og prøver på nytt. Oftest finner jeg da team og motstandere på 5 sekund. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...