Gå til innhold

Nei til pride 2024!


Anbefalte innlegg

Boing_80 skrev (8 minutter siden):

Hersketeknikk? Ikke faen om jeg vil la små barns sinn bli ødelagt av dette.

På hvilken måte blir barns sinn ødelagt av Pride?

Og vet du forskjellen på barnepride og vanlig pride? Lurt å sette seg inn i hva de to er før man stormer på nett og beviser hvor uinformert man er. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skaftetryne32 skrev (47 minutter siden):

Ja jeg er enig, på tide å vise aksept for lgbt i skolen så vi ikke ødelegger enda flere barn med dette hatet, mobbing og ikke minst til tider grusom vold som lgbt barn har blitt og fremdeles blir utsatt for. Jeg synes ikke det er så mye å spørre om, hva dette diffuse "dette" som du mener ødelegger barn er kanskje noe annet, men jeg ser ingen bevis for at aksept for lgbt har ødelagt noen som helst. 

Les litt utviklingspsykologi du og diskuter med meg da. Spedbarn er ikke lenger forstått som passive mottakere av det som skjer rundt de. Nyere forskning viser at de fanger opp ganske mye mer. 

Hva sier du til dette? Ja, jeg vet hvem Matt Walsh er. Men her har han helt rett.
 

 

Endret av Boing_80
  • Liker 8
Lenke til kommentar
RRhoads skrev (3 minutter siden):

På hvilken måte blir barns sinn ødelagt av Pride?

Og vet du forskjellen på barnepride og vanlig pride? Lurt å sette seg inn i hva de to er før man stormer på nett og beviser hvor uinformert man er. 

Og hva skjønte du av det jeg har skrevet hittil? 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (2 minutter siden):

Hva sier du til dette? 

Jeg sier at du har funnet en høyreekstremist som er enig med deg, men det trenger ikke bety at du har rett, eller at høyreekstremisten du har funnet frem til er til å stole på noe vis, faktisk tvert i mot. 

 

Boing_80 skrev (3 minutter siden):

Les litt utviklingspsykologi du og diskuter med meg da.

Nok en hersketeknikk, les selv du, det er lett å late som man er verdensmester i alt på internetten, men det er lite som tyder på at du er det når du stadig vekk må ty til den slags uredelige debatteknikker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
3 hours ago, Boing_80 said:

Kirker er en del av vår kulturhistorie og dessuten Guds hus. Noe av det reneste stedet du kan finne, og det viktigste stedet for den som ønsker/trenger/har behov for Guds nærvær.

Er nok en del katolske gutter som ikke akkurat er helt enig i det der. Godt beskyttet også.
Men det er ett pride-tog som er farlig for barn altså.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (37 minutter siden):

Jeg sier at du har funnet en høyreekstremist som er enig med deg, men det trenger ikke bety at du har rett, eller at høyreekstremisten du har funnet frem til er til å stole på noe vis, faktisk tvert i mot. 

 

Nok en hersketeknikk, les selv du, det er lett å late som man er verdensmester i alt på internetten, men det er lite som tyder på at du er det når du stadig vekk må ty til den slags uredelige debatteknikker.

Du ser at du gjør akkurat det du beskylder meg for?

Jeg tror at du bør lese litt mer om hersketeknikker fordi du bruker det begrepet i nesten alle trådene på Diskusjon.no der du kommenterer. Og en god del av disse fremstår ikke som hersketeknikker. Om noen er uenige med deg og ber deg bli opplyst så er det ikke nødvendigvis en hersketeknikk. Du må i så fall være ganske psykisk skjør om du føler deg hersket over av en bruker på et nettforum som du aldri har sett, og som heller ikke kjenner deg. Noe sier meg at det egentlig er du som driver med hersketeknikker siden du identifiserer slike i 99% av tilfellene.

Men kjør på. Ødelegg ungene deres og følg et amerikansk samfunn som er forvirret og vet verken opp eller ned på ting lenger.

Endret av Boing_80
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (4 timer siden):

Alle mulige kostymer blir frembrakt og 99% av disse er så sexifiserte.

Hvilket tog eller pridefeiring er det du tenker på da? Her er en video fra Oslo i fjor. Er det en av hundre her som er anstendige, eller tenker du på et annet arrangement?

 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (1 time siden):

Jeg tror at du bør lese litt mer om hersketeknikker fordi du bruker det begrepet i nesten alle trådene på Diskusjon.no der du kommenterer.

Hva er det du sier, i nesten alle trådene ? Jeg sier fra når noen bruker hersketeknikker, som du gjorde når du ber noen lese seg opp, men hva vet du om hva jeg vet ? Vi har ikke engang diskutert psykologi, eller barnepsykologi for den saks skyld, så hvorfor skal jeg plutselig lese meg opp på det ? Hvor kommer det plutselig fra ? Det er bare en grunn til at du sier noe sånt noe, det er for antyde at jeg på et eller annet vis ikke når opp til ditt nivå av kunnskap, med andre ord en hersketeknikk , men du har til nå vist lite til ingen kunnskap på feltet selv, du kommer med løse merkelig påstander om hundrevis av kjønn og at pride parader ødelegger barn, men hvor er faktaene bak disse påstandene ? Har du mer å komme med enn yt videoer lagd av en velkjent lgbt hater ? Jeg skal være enig i at det er noen syke tilfeller fra USA, det er mye som er gått gærent der, men jeg tror ikke det er relevant for Norge helt ennå, de har helt andre problemer enn oss her i Norge.    

 

Boing_80 skrev (1 time siden):

Du må i så fall være ganske psykisk skjør om du føler deg hersket over av en bruker på et nettforum som du aldri har sett

Jeg trenger ikke være psykisk skjør, jeg bare sier hva du gjør, og hvorfor høflige debatanter ikke bruker hersketeknikker, det er uredelig, og en får ikke en god debatt ved bruk av slik uredelig debatt. Hva om du informerer meg om hvordan pride paraden ødelegger barn, og  psykologien bak den,  i stedet for å helt tilfeldig be meg lese meg opp på det ? Eller påstå at jeg må være psykisk skjør, du går ikke akkurat etter ball der heller, forstår du det ?  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (3 timer siden):

Hva er det du sier, i nesten alle trådene ? Jeg sier fra når noen bruker hersketeknikker, som du gjorde når du ber noen lese seg opp, men hva vet du om hva jeg vet ? Vi har ikke engang diskutert psykologi, eller barnepsykologi for den saks skyld, så hvorfor skal jeg plutselig lese meg opp på det ? Hvor kommer det plutselig fra ? Det er bare en grunn til at du sier noe sånt noe, det er for antyde at jeg på et eller annet vis ikke når opp til ditt nivå av kunnskap, med andre ord en hersketeknikk , men du har til nå vist lite til ingen kunnskap på feltet selv, du kommer med løse merkelig påstander om hundrevis av kjønn og at pride parader ødelegger barn, men hvor er faktaene bak disse påstandene ? Har du mer å komme med enn yt videoer lagd av en velkjent lgbt hater ? Jeg skal være enig i at det er noen syke tilfeller fra USA, det er mye som er gått gærent der, men jeg tror ikke det er relevant for Norge helt ennå, de har helt andre problemer enn oss her i Norge.    

 

Jeg trenger ikke være psykisk skjør, jeg bare sier hva du gjør, og hvorfor høflige debatanter ikke bruker hersketeknikker, det er uredelig, og en får ikke en god debatt ved bruk av slik uredelig debatt. Hva om du informerer meg om hvordan pride paraden ødelegger barn, og  psykologien bak den,  i stedet for å helt tilfeldig be meg lese meg opp på det ? Eller påstå at jeg må være psykisk skjør, du går ikke akkurat etter ball der heller, forstår du det ?  

Bare les det du skriver. Det er en forsvarstale som overgår Sokrates sin.

Men jeg er ikke her for å krangle med noen. Jeg har min mening om saken, har ytret meg, lest motargumentene, men fremdeles ikke endret standpunkt. Så da får vi være enige om å være uenige.

Her er forresten linken:

Oddvar+Haugen.bin?chk=FB84EC

https://www.oblad.no/oddvar-fra-as-reagerer-pa-nrk-sak-om-pride-helt-tullete/s/5-68-1174564

Oddvar+Haugen+og+Pride.bin?chk=88789C

Dette er barne-tv. Bytt ut Pippi Langstrømpe med dett rælet her. For barn tåler jo det meste.

Endret av Boing_80
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (11 timer siden):

Bare les det du skriver.

Les det du selv skriver, du går ofte på mann fremfor ball, skjønner du hva jeg mener med det ?

Boing_80 skrev (11 timer siden):

Ja vi har alle sett det, eller lignende, men hvilken relevans har det at noen få personer oppfører seg sånn, og for å være helt ærlig hverken snabben eller puppene henger ut, så jeg har sett langt verre i kirken, der et av hovedmotivene gjerne er en dude som er korsfestet, som om den slags voldelig dritt er så bra å utsette barna for.

 

Boing_80 skrev (11 timer siden):

Bytt ut Pippi Langstrøme med dett rælet her. For barn tåler jo det meste.

Det er ditt forslag, ikke mitt. Og jeg forstår ikke hvorfor barna skal bli tatt med på dette i utgangspunktet, tar du med barn i pride så er det din sak, men om du gjør det bare så du kan bruke barn som et våpen mot en parade du ikke liker så er det faktisk ganske motbydelig.  Om du ikke liker at barn blir tatt med på pride parade så er problemet ditt med foreldrene, ikke med paraden.

 

Endret av skaftetryne32
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Aiven skrev (16 timer siden):

meninger

Har allerede debunket det argumentet.

Det er også veldig avslørende når man omtaler venstrepolitikk og progressive verdier som "ideologier", og evt. "inndoktrinering, og samtidig omtaler høyrepolitikk og reaksjonære verdier som "bare meninger".

Also...

 

Endret av AtterEnBruker
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, AtterEnBruker said:

Det er også veldig avslørende når man omtaler venstrepolitikk og progressive verdier som "ideologier

Hvis dere bare kan holde dere til topic - istedenfor meta-diskuskoner langt uti tåkeheimens skodde - så blir dette enklere av seg selv.

Da trenger man ikke putte alt i en stor sekk.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...