Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde helt ærlig at Trump ikke hadde sjanse. Han var en totalt outsider og alt gikk imot ham. Ganske utrolig at vi er her egentlig. Men det tyder jo mest på at DNC valgte helt feil kandidat. Men ingen turde å si nei til Clinton. Dessuten er det som oftest slik at ett parti sjelden har mer enn to perioder.

 

Men det trodde jeg, helt fra starten. Ikke fordi jeg har en krystallkule, men kanskje jeg har litt politisk teft. Det skal sies at jeg også trodde at Sanders skulle bli hans motkandidat, fordi mest av alt ville dette valget dreie seg om etablissementet, mente jeg, noe som kverulanten Sheasy brukte noen sider av denne tråden til å kverulere imot. Der fikk han rett, da, Sanders ble sjaltet ut, men bare fordi det demokratiske partiet gjorde noen uvanlige og ellers uhørte og skitne grep i nominasjonsprosessen, for å få etablissementets kandidat valgt.

 

Trump blir tidenes president.

 

Det er godt mulig. Ingen kandidat har vært rakket ned på som Trump siden Reagan. I ettertid står Reagan igjen som en av de mest populære og ruvende presidentskikkelser i amerikansk historie.

 

Natt til onsdag kan historien skifte retning. Så betydningsfull er Trumps bevegelse.

Endret av Horten Market
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Trump is a chump. Vinner han så mister jeg all tro på at det finnes intelligent liv over there.

Mener du at Hillary er et bedre alternativ?
Ikke ofte jeg blir sitert på et år gamle innlegg, godt jobbet.

Ja, absolutt.

En av mange grunner er at hun har evnen til å være diplomatisk, uansett hvor falsk hun måtte være - trump er 100% udiplomatisk, og det egner seg fryktelig dårlig i internasjonal toppolitikk.

 

Husker du hvor fornærmet kina ble etter fredsprisen til dissidenten? En krise ti ganger den kan Trump klare å skape på to setninger med hvilket som helst land, og da kommer det til og med fra en faktisk leder, ikke en uavhengig komite.

Løsmunnetheten hans er dømt til å skape trøbbel internasjonalt flere ganger om han sitter i den stolen i 4 år.

Lenke til kommentar

 

Han kan jo ikke beskylde Clinton for å være korrupt når han selv innrømmer å være det? 

Her er historien om eks-kona. Han er altså like mye dømt for voldtekt som Bill Clinton.

 

Jeg ser ikke noe i den artikkelen som sier Donald Trump noen gang har blitt anmeldt for voldtekt slik du hevder.

 

Documenting Trump’s Abuse of Women

 

The part of the book that caused the most controversy concerns Trump’s divorce from his first wife, Ivana. Hurt obtained a copy of her sworn divorce deposition, from 1990, in which she stated that, the previous year, her husband had raped her in a fit of rage. In Hurt’s account, Trump was furious that a “scalp reduction” operation he’d undergone to eliminate a bald spot had been unexpectedly painful. Ivana had recommended the plastic surgeon. In retaliation, Hurt wrote, Trump yanked out a handful of his wife’s hair, and then forced himself on her sexually. Afterward, according to the book, she spent the night locked in a bedroom, crying; in the morning, Trump asked her, “with menacing casualness, ‘Does it hurt?’ ” Trump has denied both the rape allegation and the suggestion that he had a scalp-reduction procedure. Hurt said that the incident, which is detailed in Ivana’s deposition, was confirmed by two of her friends.

Lenke til kommentar

 

Jeg trodde helt ærlig at Trump ikke hadde sjanse. Han var en totalt outsider og alt gikk imot ham. Ganske utrolig at vi er her egentlig. Men det tyder jo mest på at DNC valgte helt feil kandidat. Men ingen turde å si nei til Clinton. Dessuten er det som oftest slik at ett parti sjelden har mer enn to perioder.

 

Men det trodde jeg, helt fra starten. Ikke fordi jeg har en krystallkule, men kanskje jeg har litt politisk teft. Det skal sies at jeg også trodde at Sanders skulle bli hans motkandidat, fordi mest av alt ville dette valget dreie seg om etablissementet, mente jeg, noe som kverulanten Sheasy brukte noen sider av denne tråden til å kverulere imot. Der fikk han rett, da, Sanders ble sjaltet ut, men bare fordi det demokratiske partiet gjorde noen uvanlige og ellers uhørte og skitne grep i nominasjonsprosessen, for å få etablissementets kandidat valgt.

 

Trump blir tidenes president.

 

Det er godt mulig. Ingen kandidat har vært rakket ned på som Trump siden Reagan. I ettertid står Reagan igjen som en av de mest populære og ruvende presidentskikkelser i amerikansk historie.

 

Natt til onsdag kan historien skifte retning. Så betydningsfull er Trumps bevegelse.

 

Trumps tilhengere er i praksis Tea Party-folk som endelig har funnet en kandidat de kan støtte fullt ut.

 

Reagan var en tidligere fagforeningsmann som førte en politikk som i praksis var rimelig sosialistisk i moderne republikansk sammenheng. Han økte antall føderale ansatte med 300.000 i sin periode, og økte skattene like ofte som han kuttet de. Reagan var heller ikke uberegnelig narsissist, og var først og fremst kontroversiell pga. sin skuespillerfortid.

Endret av tlwrtpmc
Lenke til kommentar

Breaking: Nytt brev fra Comey til kongressen. De har ikke funnet grunn til å endre sin tidligere konklusjon om å ikke søke tiltale mot Clinton basert på det de har sett av emails på Weiners maskin. Konklusjonen om ingen tiltale blir stående.

 

Følg med på nyheter for detaljer.

 

Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det begynner å dukke opp tekst fra mediehusene:

Mediaite: After Review of New Emails Comey Informs Congress That FBI Has ‘Not Changed’ Conclusions On Clinton Emails
http://www.mediaite.com/online/after-review-of-new-emails-comey-informs-congress-that-fbi-has-not-changed-conclusions-on-clinton-emails/
 
CBS: FBI director sends Congress new letter on Hillary Clinton emails
 http://www.cbsnews.com/news/fbi-director-comey-congress-new-letter-hillary-clinton-emails-still-no-charges/

 

Brevet som ble sendt:

CwmvsusUsAAb8qV.jpg

 

CNN USA live stream: http://www.livenewschat.eu/top/

Omfattende dekning av utviklingen.

Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...