Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

John McCain er ingen krigshelt, sa Trump, krigshelter blir ikke tatt til fange. Hvordan er det mulig å tenke en slik tanke, lyder det fra Clinton-kampanjen og enda verre, si det offentlig?

 

Først og fremst er dette utsagnet rettet mot en politisk motstander. Å ikke ta hensyn til det, er å ignorere kontekst. Men aller viktigst viser dette Trumps styrke: Han tenker uvanlige tanker, og har guts til å stå for dem.

 

Det er ingen styrke å ha uvanlige tanker når de uvanlige tanken er idiotiske.Den eneste fordelen med Trumps kandidatur er at man har sett hvor langt ut på dypt vann holdningene og meningen til deg og endel andre brukere faktisk er. Det har i det minste vært en lærdom.

 

AtW

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Dama er ukarismatisk, treig i replikkene og så lite folkelig som det går an å få det.

Ja, men hun er ikke den gale psykopaten Donald Trump. Det holder i massevis.

Du baserer meningene på rene oppdiktede fantasier og propaganda. Du forsøker bare å sverte Trump og tyr til løgner for å forsøke å gjøre det.

Hvilke oppdiktede fantasier? Han skryter f.eks. selv av å storme inn i damegarderoben for å glo. Snart skal han også i retten for å ha voldtatt en 13-åring. Og han har skrytt av en overgrepsdømt mann hvor han også har vært på fest med det han beskriver som veldig unge jenter "tilgjengelig".

Lygn! Han skal då slett ikkje i retten for noko slikt.

 

 

John McCain er ingen krigshelt, sa Trump, krigshelter blir ikke tatt til fange. Hvordan er det mulig å tenke en slik tanke, lyder det fra Clinton-kampanjen og enda verre, si det offentlig?

 

Først og fremst er dette utsagnet rettet mot en politisk motstander. Å ikke ta hensyn til det, er å ignorere kontekst. Men aller viktigst viser dette Trumps styrke: Han tenker uvanlige tanker, og har guts til å stå for dem.

Det er ingen styrke å ha uvanlige tanker når de uvanlige tanken er idiotiske.Den eneste fordelen med Trumps kandidatur er at man har sett hvor langt ut på dypt vann holdningene og meningen til deg og endel andre brukere faktisk er. Det har i det minste vært en lærdom.

 

AtW

I dette tilfellet er det då slett ikkje nokon idiotisk tanke. Et hev heller aldri sett at McCain hev omtala seg sjølv som ein krigshelt.

 

 

Jeg forstår ikke frykten mot Trump

Aksjemarkedet kommer til å stupe hvis det blir Trump. Det er frykten.

Det er i så fall kun grunna frykt, og ikkje av di noko spesielt faktisk vil skje. Slikt går over.

 

 

Endret av Larzen_91
Lenke til kommentar

 

 

John McCain er ingen krigshelt, sa Trump, krigshelter blir ikke tatt til fange. Hvordan er det mulig å tenke en slik tanke, lyder det fra Clinton-kampanjen og enda verre, si det offentlig?

 

Først og fremst er dette utsagnet rettet mot en politisk motstander. Å ikke ta hensyn til det, er å ignorere kontekst. Men aller viktigst viser dette Trumps styrke: Han tenker uvanlige tanker, og har guts til å stå for dem.

Det er ingen styrke å ha uvanlige tanker når de uvanlige tanken er idiotiske.Den eneste fordelen med Trumps kandidatur er at man har sett hvor langt ut på dypt vann holdningene og meningen til deg og endel andre brukere faktisk er. Det har i det minste vært en lærdom.

 

AtW

I dette tilfellet er det då slett ikkje nokon idiotisk tanke. Et hev heller aldri sett at McCain hev omtala seg sjølv som ein krigshelt.

 

 

Jo, at man ikke kan være en krigshelt om man blir tatt til fange er en idiotisk tanke. 

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Bombe at du syter over at "drittsekker" får de "flotteste damene". Litt selvinsikt hadde ikke vært å forakte.

Ikke jeg som syter, men de myke feministene. Litt bedre leseferdigheter hadde ikke vært å forakte.

 

 

Kan du ikke komme ut av skapet snart og bare si det som det er, nemlig at i ett ledd i denne religiøse betingede anti-feminismen din ønsker du som Trumpetister flest ikke en kvinne inn i presidentrollen. Det hele er så banalt og idiotisk og rart at du ikke ser det selv.

Endret av Thoto79
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Man vet jo fra før at Hillary har betalt folk for å lage bråk under Trump-rallies, såkalt "birddogging".. :) dette siste stuntet er nok bare mer av det samme.

 

En republikaner som jobber for Clinton?

Hva synes du forresten om løgnen om at han angrep noen? Det viste seg jo at det var han som ble angrepet.

 

En "republikaner" som stemmer for Clinton?

Mest sannsynlig fordi han drev med birddogging... :) fikk som fortjent.

Endret av geita_
Lenke til kommentar

 

Jeg forstår ikke frykten mot Trump

 

Aksjemarkedet kommer til å stupe hvis det blir Trump. Det er frykten.

 

 

Bare det forteller oss vel at mannen ville blitt ett gedigent feilvalg.

 

 

Uansett så går det hele nå i Clintons favør på tross av tidenes mest skittenene spill av republikanerene:

 

Lot FBI-direktøren seg presse til å fare over tusenvis av e-poster med harelabb?

 

 

En republikaner som jobber for Clinton?

Hva synes du forresten om løgnen om at han angrep noen? Det viste seg jo at det var han som ble angrepet.

 

En "republikaner" som stemmer for Clinton?

Mest sannsynlig fordi han drev med birddogging... :) fikk som fortjent.

 

 

Det har aldri vært flere registrerte republikanere som har stemt på demokratene noengang, og akkurat det kan de vel bare takke seg selv for når man klarte å velge det dummeste man fant på to bein til å representere seg og partiet sitt.. hehe.

 

Vel vel, politisk sett så er mannen uansett glemt om ett par uker :)

 

 

Endret av Larzen_91
Lenke til kommentar

Trumps reaksjon på at Clinton hadde med artister under hennes "Get out the vote"-rallies de siste dagene:
'I'm here all by myself ... No guitar, no piano, no nothing!'
 
I går: Trump med Ted Nugent under sin egen "Get out the vote"-innsats.

Playlist: 'Nation Anthem', 'Fred Bear', 'Never Stop Believing'

ted-nugent-confederate-flag-shirt.jpg

(arkivfoto)

 

Igjen: 'I'm here all by myself ... No guitar ...'    :roll: 

Endret av xRun
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke frykten mot Trump - eller for å si det på en annen måte; jeg forstår ikke hvorfor Clinton ikke fryktes.

 

Blind norsk naivitet ift demokratene antar jeg. Eksempel; JFK blir ofte bejublet for å være være borgerrettsforkjemper, men faktum er at verken han eller teamet rundt han ikke ville ta i temaet overhodet før M. L. King havnet i kasjotten. Først da brukte han familiens innflytelse for å få King frikjent, hvilket var avgjørende i tidenes jevneste presidentvalg.

 

Synes denne blinde naiviteten også kommer til syne ift. Clinton, uten at jeg sier at jeg ønsker Trump for president. Clinton har foretatt seg så mye i gråsoneland det siste tiåret nå at jeg ville vært livredd hadde jeg vært amerikaner. Det blir definitivt ikke bedre å være Nato-medlem for den saks skyld. Men hun er demokrat, så.

Nei, er jo ingen grunn å frykte at en demonstrert fullstendig inkompetent, kunnskapsløs, imbesil, løgnaktig drittsekk av en rasist skal få slippe til roret i verdens mektigste stilling. Da er man nok bare naiv om man frykter det. :roll:

Det eneste som taler til Trumps fordel er at over halvparten av det han sier er ren løgn. mao. vil over halvparten av alt det fullstendig idiotiske han presterer å si også være løgn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men det jeg ikke har forstått med mannen ennå, er om han virkelig er så dum i hodet som han gir uttrykk for? Jeg tviler ikke på at mannen er en skikkelig drittsekk av dimensjoner men han kan da umulig være så direkte dum som han fremstår som? Er hele valgkampanjen hans basert på en slags ny presidentvalgs-taktikk som går ut på å forsøke å mobilisere alle rednecks og gærninger som aldri bruker stemmeretten sin?

Lenke til kommentar

 

 

 

John McCain er ingen krigshelt, sa Trump, krigshelter blir ikke tatt til fange. Hvordan er det mulig å tenke en slik tanke, lyder det fra Clinton-kampanjen og enda verre, si det offentlig?

 

Først og fremst er dette utsagnet rettet mot en politisk motstander. Å ikke ta hensyn til det, er å ignorere kontekst. Men aller viktigst viser dette Trumps styrke: Han tenker uvanlige tanker, og har guts til å stå for dem.

Det er ingen styrke å ha uvanlige tanker når de uvanlige tanken er idiotiske.Den eneste fordelen med Trumps kandidatur er at man har sett hvor langt ut på dypt vann holdningene og meningen til deg og endel andre brukere faktisk er. Det har i det minste vært en lærdom.

 

AtW

I dette tilfellet er det då slett ikkje nokon idiotisk tanke. Et hev heller aldri sett at McCain hev omtala seg sjølv som ein krigshelt.

Jo, at man ikke kan være en krigshelt om man blir tatt til fange er en idiotisk tanke.

 

AtW

Det er då ingen, sjølv ikkje Trump, som hev hevda at ein krigshelt ikkje lenger kan reknast å vera ein krigshelt om han eller ho vert teken til fange..? Det Trump derimot hev sagt er at om ein ikkje er ein krigshelt, så vert ein ikkje til ein krigshelt om ein vert teken til fange. Det er ingen idiotisk tanke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

...

Når du nevner det, så har jeg lagt merke til en markant økning de siste par ukene i reklame for 72-timers pakker nødrasjoner med 25-års holdbarhet, LED-lamper og lykter og sånt. Tidligere, i fjor, var det typisk noen sånne lampe-reklamer i uken. Nå er de omtrent hver time, og flere ganger daglig er det nødrasjon-reklamer. Den industrien har gjerne et lite oppsving for tiden.

Lenke til kommentar

 

...

Når du nevner det, så har jeg lagt merke til en markant økning de siste par ukene i reklame for 72-timers pakker nødrasjoner med 25-års holdbarhet, LED-lamper og lykter og sånt. Tidligere, i fjor, var det typisk noen sånne lampe-reklamer i uken. Nå er de omtrent hver time, og flere ganger daglig er det nødrasjon-reklamer. Den industrien har gjerne et lite oppsving for tiden.

 

 

Hehe forundrer meg ikke ett øyeblikk, mange preppers som knuser sparegrisen nå tenker jeg :)

 

Bunner vel kanskje i dette....

 

I over 20 år har Det republikanske partiet dyrket frem krefter som ser verden i svart/hvit, som mener kompromiss er foræderi og som omfavner konspirasjonsteorier.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

 

John McCain er ingen krigshelt, sa Trump, krigshelter blir ikke tatt til fange. Hvordan er det mulig å tenke en slik tanke, lyder det fra Clinton-kampanjen og enda verre, si det offentlig?

 

Først og fremst er dette utsagnet rettet mot en politisk motstander. Å ikke ta hensyn til det, er å ignorere kontekst. Men aller viktigst viser dette Trumps styrke: Han tenker uvanlige tanker, og har guts til å stå for dem.

 

Det er ingen styrke å ha uvanlige tanker når de uvanlige tanken er idiotiske.

 

Det du uttrykker her, er en total mangel på respekt for andres meninger. Din måte å tenke på er så fjernt fra et demokratisk sinnelag at det gir grunn til å tro at du ikke har vokst opp i et vestlig land.

 

 

 

 

Bombe at du syter over at "drittsekker" får de "flotteste damene". Litt selvinsikt hadde ikke vært å forakte.

Ikke jeg som syter, men de myke feministene. Litt bedre leseferdigheter hadde ikke vært å forakte.

 

 

Kan du ikke komme ut av skapet snart og bare si det som det er, nemlig at i ett ledd i denne religiøse betingede anti-feminismen din ønsker du som Trumpetister flest ikke en kvinne inn i presidentrollen. Det hele er så banalt og idiotisk og rart at du ikke ser det selv.

 

 

Du er jo en av disse myke feministene. Blir det ikke noe på deg? Det forklarer ditt sinne mot mennesker på diskusjon.no som du overhodet ikke vet hvem er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...