Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

Hvordan forsvarer Hillary-supporterne det at hun er korrupt og har lyvet til flere etterforskningsagenter?

 

En general borte i USA har lyvet til FBI, han står foran flere år i fengsel. Hillary har lyvet til blant annet FBI, og kan likevel stille som presidentkandidat. Sier ikke det litt om hvor dypt Hillary har FBI i lommen, sammen med halve Washington?

 

Hillary elsker krig og har blod på hendene. Hvordan forsvarer dere Hillary-supportere det? Ønsker dere krig? Har sjeldent vært en ide om krig hun ikke har støttet.

 

Jeg er bare ute etter å høre hvordan Hillary supporterne støtter dette.

Da det ser ut til at dette innlegget ditt kommet ferdig hjernevasket ifra republikanske hold, så må jeg få lov til å avkrefte for deg med en gang at Hillary elsker krig og samtidig også avkrefte at Hillary supportere ønsker krig.

 

Gjør deg en tjeneste og ikke tro alt du leser og hører nå fram til onsdag :)

Hvis hun ikke elsker krig, hvorfor har hun historie om å støtte ideer til krig? Hvorfor har hun en fot innen ISIS? Åja, nei, skal ikke lese noe av det på Wikileaks. De avdekker jo bare virkeligheten, og den vil vi jo ikke vite noe om, hehe :) Endret av Lami
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Snipp

Du har gjort deg et bilde av Hillary og ønsker at de som stemmer Hillary > Trump skal forsvare dette bilde du har laget deg om henne.

Kan du ikke heller starte med å fremme hvorfor du mener at disse kildeløse påstandene dine stemmer, og om eventuelt noe av det stemmer - hvorfor det er mer skadelig enn å ha Trump bak roret.

Hvorfor skal jeg gidde å vise til kilder til en som ikke har hørt om Internett en gang?

 

Hillary er en stor feit løgner. Jeg håper hun aldri blir president. http://thefederalist.com/2016/09/02/fbi-interview-catches-hillary-clinton-in-multiple-lies-private-server/

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Nope. Så langt har jo ikke du kommet med noen motargumenter så :)

Jeg kan også si at det koket dere har om Teump, er suppe av konspirasjonsteorier.

 

Hva er det du egentlig trenger kilde på? Visste du ikke at Hillary støtter alle ideer når det kommer til krig? Hillary har en fot innen ISIS, og har solgt våpen til de.

 

Hva vil du vite? Synes det er komisk at brukere her sier at det jeg har sagt bare er tull og et bilde jeg har laget meg, når de ikke kommer med noen motargumenter eller kilder, hehe, typisk :)

Kom med kildene. Det er dine påstander ergo din jobb å vise til troverdige kilder. Men når du kommer med påstander som at "Hillary har en fot innen ISIS" har du vel egentlig gitt svar greit nok: Det er rent konspiratorisk, høyereekstremistisk vrøvl. Helt vanlig konsparanoia taktikk: Sleng ut påstander uten troverdige kilder og så anklag motparten for å ikke komme med motbevis på at det du sier ikke er sant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvordan forsvarer Hillary-supporterne det at hun er korrupt og har lyvet til flere etterforskningsagenter?

 

En general borte i USA har lyvet til FBI, han står foran flere år i fengsel. Hillary har lyvet til blant annet FBI, og kan likevel stille som presidentkandidat. Sier ikke det litt om hvor dypt Hillary har FBI i lommen, sammen med halve Washington?

 

Hillary elsker krig og har blod på hendene. Hvordan forsvarer dere Hillary-supportere det? Ønsker dere krig? Har sjeldent vært en ide om krig hun ikke har støttet.

 

Jeg er bare ute etter å høre hvordan Hillary supporterne støtter dette.

Da det ser ut til at dette innlegget ditt kommet ferdig hjernevasket ifra republikanske hold, så må jeg få lov til å avkrefte for deg med en gang at Hillary elsker krig og samtidig også avkrefte at Hillary supportere ønsker krig.

 

Gjør deg en tjeneste og ikke tro alt du leser og hører nå fram til onsdag :)

Hvis hun ikke elsker krig, hvorfor har hun historie om å støtte ideer til krig? Hvorfor har hun en fot innen ISIS? Åja, nei, skal ikke lese noe av det på Wikileaks. De avdekker jo bare virkeligheten, og den vil vi jo ikke vite noe om, hehe :)

 

 

Hillary har en fot innenfor IS!?! Nei da vei du (og Breitbart?) mer enn meg... :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nope. Så langt har jo ikke du kommet med noen motargumenter så :)

Jeg kan også si at det koket dere har om Teump, er suppe av konspirasjonsteorier.

 

Hva er det du egentlig trenger kilde på? Visste du ikke at Hillary støtter alle ideer når det kommer til krig? Hillary har en fot innen ISIS, og har solgt våpen til de.

 

Hva vil du vite? Synes det er komisk at brukere her sier at det jeg har sagt bare er tull og et bilde jeg har laget meg, når de ikke kommer med noen motargumenter eller kilder, hehe, typisk :)

Kom med kildene. Det er dine påstander ergo din jobb å vise til troverdige kilder. Men når du kommer med påstander som at "Hillary har en fot innen ISIS" har du vel egentlig gitt svar greit nok: Det er rent konspiratorisk, høyereekstremistisk vrøvl. Helt vanlig konsparanoia taktikk: Sleng ut påstander uten troverdige kilder og så anklag motparten for å ikke komme med motbevis på at det du sier ikke er sant.
Du ba om kilder, vær så god: http://www.thepoliticalinsider.com/wikileaks-confirms-hillary-sold-weapons-isis-drops-another-bombshell-breaking-news/

 

Hehe ble stille nå ja. Newsflash!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Jeg ba om troverdige kilder. Ikke en eller annen ekstremistblogg som har snekret sammen noe vrøvl basert på deres egen tolkning av ting de har funnet på nettet. Hvor er disse såkalte dokumentene som liksom skal bevise dette? Nettopp, de dukker tilfeldigvis aldri opp. Finnes det noe seriøst media som faktisk i det hele tatt har nevnt noen av de tingene du gulper opp?

Hvem som helst kan dikte opp slike historier på internett når de ikke trenger å bevise dem. At endel folk velger å ta slike vanvittige historier for gitt er mildt sagt skremmende.

Endret av Vice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Snipp

Du har gjort deg et bilde av Hillary og ønsker at de som stemmer Hillary > Trump skal forsvare dette bilde du har laget deg om henne.

Kan du ikke heller starte med å fremme hvorfor du mener at disse kildeløse påstandene dine stemmer, og om eventuelt noe av det stemmer - hvorfor det er mer skadelig enn å ha Trump bak roret.

Hvorfor skal jeg gidde å vise til kilder til en som ikke har hørt om Internett en gang?

 

Hillary er en stor feit løgner. Jeg håper hun aldri blir president. http://thefederalist.com/2016/09/02/fbi-interview-catches-hillary-clinton-in-multiple-lies-private-server/

 

 

Det er nesten umulig for meg å ta folk som klager over at Hillary er en løgner kontra Trump seriøst, da har man allerede vist at man har en virkelighetsforståelse som er så skeiv at andre vurderinger også antakelig er feilaktige.

 

AtW

Lenke til kommentar

Vet ikke hva som er verst, sluke valgdebattene rått eller tro det som står på Internett. Er tydelig noen som har blitt hjernevasket av valgdebattene og ser hus forbi hvordan sannheten er.

Det som er verst er å ikke bare linke til The Political Insider, slik du gjør, men å tro at det er et slags trumfkort. "Hehe ble stille nå ja"

 

Hvis du egentlig ikke vet noe om temaene du nevner, og at dette var et uhell fordi du ikke sjekket ordentlig, så er det slikt som kan skje. Hvis du faktisk tror at det er sant etter å ha brukt mer enn et par minutter på kildekritikk, så er alt håp ute.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Communist Dictator Who Destroyed Democracy In Cambodia Endorses Trump

 

http://www.dailywire.com/news/10543/communist-dictator-who-destroyed-democracy-spyridon-mitsotakis

 

North Korea says Trump isn't screwy at all, a wise choice for president

http://www.reuters.com/article/us-northkorea-usa-trump-idUSKCN0YN35S

 

:rofl:

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg gidde å vise til kilder til en som ikke har hørt om Internett en gang?

Hillary er en stor feit løgner. Jeg håper hun aldri blir president. http://thefederalist.com/2016/09/02/fbi-interview-catches-hillary-clinton-in-multiple-lies-private-server/

 

Fordi ordene dine er verdiløse i seg selv, og det helt uavhengig av min kjennskap til internett eller resten av nettet for den del.

Lenke til kommentar

Communist Dictator Who Destroyed Democracy In Cambodia Endorses Trump

 

http://www.dailywire.com/news/10543/communist-dictator-who-destroyed-democracy-spyridon-mitsotakis

 

North Korea says Trump isn't screwy at all, a wise choice for president

http://www.reuters.com/article/us-northkorea-usa-trump-idUSKCN0YN35S

 

:rofl:

 

Viktig med gode allierte som har felles verdigrunnlag ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg forstår ikke frykten mot Trump

 

Aksjemarkedet kommer til å stupe hvis det blir Trump. Det er frykten.

 

Overhodet ikke enig.

 

Aksjemarkedet har posisjonert seg; at Trump kan vinne er en reell mulighet, og tviler sterkt på at vi får et krakk. En "korreksjon" vil komme, men ikke noen "stuping". Den som tror at markedet kommer til å knekke ryggen ovenfor en reell mulighet - som alle markedsaktører er klar over - er litt naiv synes jeg. Frykter man en "korreksjon" er man en tåpe. Korreksjoner er alltid kjøpsmuligheter.

Endret av CYA
Lenke til kommentar

Trump taler i Florida nå. Hva synes dere om dette forslaget? Trump vil skrinlegge myndighetenes planer om massiv innvandring av syriske flyktninger. Isteden vil han opprette sikre soner i nærområdene, og få gulfstatene til å finansiere det.

For en rasist, ikke sant? Idiot. Tosk. Er det mulig?

Vel, dette er helt i tråd med det Europa etterhvert har innsett er det mest fornuftige. Forskere stiller seg bak. Det er gjengs politikk i Danmark, og flere andre land. Det siste året har det til og blitt en stueren oppfatning blant sosialdemokrater i Norge.

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar

 

Jeg forstår ikke frykten mot Trump - eller for å si det på en annen måte; jeg forstår ikke hvorfor Clinton ikke fryktes.

 

Blind norsk naivitet ift demokratene antar jeg. Eksempel; JFK blir ofte bejublet for å være være borgerrettsforkjemper, men faktum er at verken han eller teamet rundt han ikke ville ta i temaet overhodet før M. L. King havnet i kasjotten. Først da brukte han familiens innflytelse for å få King frikjent, hvilket var avgjørende i tidenes jevneste presidentvalg.

 

Synes denne blinde naiviteten også kommer til syne ift. Clinton, uten at jeg sier at jeg ønsker Trump for president. Clinton har foretatt seg så mye i gråsoneland det siste tiåret nå at jeg ville vært livredd hadde jeg vært amerikaner. Det blir definitivt ikke bedre å være Nato-medlem for den saks skyld. Men hun er demokrat, så.

Nei, er jo ingen grunn å frykte at en demonstrert fullstendig inkompetent, kunnskapsløs, imbesil, løgnaktig drittsekk av en rasist skal få slippe til roret i verdens mektigste stilling. Da er man nok bare naiv om man frykter det. :roll:

Det eneste som taler til Trumps fordel er at over halvparten av det han sier er ren løgn. mao. vil over halvparten av alt det fullstendig idiotiske han presterer å si også være løgn.

 

Men hvorfor alt fokuset på Trump? Hillary Clinton har demonstrert hvilke handlinger hun er i stand til å gjennomføre. Det skremmer meg langt mer enn pjattpratet til Trump. Hvorfor snakker alle om hva Trump sier, og ikke hva Clinton allerede har gjort?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trump taler i Florida nå. Hva synes dere om dette forslaget? Trump vil skrinlegge myndighetenes planer om massiv innvandring av syriske flyktninger. Isteden vil han opprette sikre soner i nærområdene, og få gulfstatene til å finansiere det.

 

For en rasist, ikke sant? Idiot. Tosk. Er det mulig?

 

Vel, dette er helt i tråd med det Europa etterhvert har innsett er det mest fornuftige. Forskere stiller seg bak. Det er gjengs politikk i Danmark, og flere andre land. Det siste året har det til og blitt en stueren oppfatning blant sosialdemokrater i Norge.

 

En klokke som har stoppet har jo også rett to ganger i døgnet. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...