Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

 

John McCain er ingen krigshelt, sa Trump, krigshelter blir ikke tatt til fange. Hvordan er det mulig å tenke en slik tanke, lyder det fra Clinton-kampanjen og enda verre, si det offentlig?

 

Først og fremst er dette utsagnet rettet mot en politisk motstander. Å ikke ta hensyn til det, er å ignorere kontekst. Men aller viktigst viser dette Trumps styrke: Han tenker uvanlige tanker, og har guts til å stå for dem.

 

Det er ingen styrke å ha uvanlige tanker når de uvanlige tanken er idiotiske.

 

Det du uttrykker her, er en total mangel på respekt for andres meninger. Din måte å tenke på er så fjernt fra et demokratisk sinnelag at det gir grunn til å tro at du ikke har vokst opp i et vestlig land.

 

 

Stemmer, jeg respekterer ikke idiot-meninger. Det er sånn jeg ser det ikke udemokratisk, men forskjellige folk kan jo ha forskjellige syn på det også (noen mer idiotiske enn andre). Jeg forstår heller ikke hvorfor jeg skap "respektere" idiotiske meninger, ikke alle meninger er like mye verd.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kan du ikke komme ut av skapet snart og bare si det som det er, nemlig at i ett ledd i denne religiøse betingede anti-feminismen din ønsker du som Trumpetister flest ikke en kvinne inn i presidentrollen. Det hele er så banalt og idiotisk og rart at du ikke ser det selv.

 

 

Du er jo en av disse myke feministene. Blir det ikke noe på deg? Det forklarer ditt sinne mot mennesker på diskusjon.no som du overhodet ikke vet hvem er.

 

Her prøver jeg å unngå at du skal ende opp som en bitter gammal religiøs jomfru, og dette er takken? ;)

Endret av Thoto79
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er jo en av disse myke feministene. Blir det ikke noe på deg? Det forklarer ditt sinne mot mennesker på diskusjon.no som du overhodet ikke vet hvem er.

Hvorfor alt dette hatet ditt mot kvinner og mot menn som respekterer kvinner som sine medmennesker? Må ligge noe usedvanlig vondt bakom dette mildt sagt bisarre korstoget ditt?
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nei, det er sant, det er ingen idiotisk tanke, det er bare en banal selvfølgelighet, det er ikke sånn at alle som blir tatt til fange kalles krigshelter, har aldri vært sånn, og det er heller ingen som mener det bør være sånn.

 

AtW

Alle som blir tatt til fange kalles helter i USA hvis ikke alle som er i militæren. Det har vært en vane etter Vietnamkrigen da noe soldater som risikerte deres liv ble angrepet når de kom hjem og mange mener det er galt å ikke støtte de som setter deres liv i fare for å forsvare landet

 

Det var det som var idiotiske når Trump kritiserte McCain. Visste han ikke at det er politisk selvmord å ikke respekterer soldater i USA? Hvis ikke, er han en idiot. Hvis han vet det og sa det likevel er han en enda verre idiot som ikke kan tåle kritikk uten å begå selvmord med å reagere

 

Disse egenskaper gjør han en farlig president. Politiker overlever ikke hvis de har ingen selvkontroll og overreagere. Hva gjør han når Putin kaller han tullebukk? Bruk militæren mot de som kritiserer han personlig?

Lenke til kommentar

Stemmer, jeg respekterer ikke idiot-meninger. Det er sånn jeg ser det ikke udemokratisk, men forskjellige folk kan jo ha forskjellige syn på det også (noen mer idiotiske enn andre). Jeg forstår heller ikke hvorfor jeg skap "respektere" idiotiske meninger, ikke alle meninger er like mye verd.

 

AtW

Jeg leste akkurat om AUF-skandalen der lederen tok sitt eget liv. Din holdning minner om det Anniken Huitfeldt beskriver:

 

- Jeg husker hvordan det var å ha så rett. Jeg hadde mindre respekt for andre meninger. Spesielt i miljøkampen følte vi oss moralsk overlegene, og vi pårop oss et moralsk overtak, forteller hun.

 

Huitfeldt mener også ledelsen i Arbeiderpartiet på 60-tallet må ta en del av ansvaret for at det ble så tøft.

 

- På 60-tallet brukte partiledelsen autoritære virkemidler og det ble helt klart begått maktmisbruk mot de mer radikale AUF-erne. I dag har vi en helt annen aksept for motstemmer, og at AUF noen ganger har et helt annet syn en moderpartiet, sier Huitfeldt.

Lenke til kommentar

Hvordan forsvarer Hillary-supporterne det at hun er korrupt og har lyvet til flere etterforskningsagenter?

 

En general borte i USA har lyvet til FBI, han står foran flere år i fengsel. Hillary har lyvet til blant annet FBI, og kan likevel stille som presidentkandidat. Sier ikke det litt om hvor dypt Hillary har FBI i lommen, sammen med halve Washington?

 

Hillary elsker krig og har blod på hendene. Hvordan forsvarer dere Hillary-supportere det? Ønsker dere krig? Har sjeldent vært en ide om krig hun ikke har støttet.

 

Jeg er bare ute etter å høre hvordan Hillary supporterne støtter dette.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan forsvarer Hillary-supporterne det at hun er korrupt og har lyvet til flere etterforskningsagenter?

 

En general borte i USA har lyvet til FBI, han står foran flere år i fengsel. Hillary har lyvet til blant annet FBI, og kan likevel stille som presidentkandidat. Sier ikke det litt om hvor dypt Hillary har FBI i lommen, sammen med halve Washington?

 

Hillary elsker krig og har blod på hendene. Hvordan forsvarer dere Hillary-supportere det? Ønsker dere krig? Har sjeldent vært en ide om krig hun ikke har støttet.

 

Jeg er bare ute etter å høre hvordan Hillary supporterne støtter dette.

La meg gjette: Dine "kilder" til dette sprøytet er en salig suppe av konspiratoriske høyreekstremist blogger? :)
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Snipp

 

Du har gjort deg et bilde av Hillary og ønsker at de som stemmer Hillary > Trump skal forsvare dette bilde du har laget deg om henne.

Kan du ikke heller starte med å fremme hvorfor du mener at disse kildeløse påstandene dine stemmer, og om eventuelt noe av det stemmer - hvorfor det er mer skadelig enn å ha Trump bak roret.

Endret av Noxhaven
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hvordan forsvarer Hillary-supporterne det at hun er korrupt og har lyvet til flere etterforskningsagenter?

 

En general borte i USA har lyvet til FBI, han står foran flere år i fengsel. Hillary har lyvet til blant annet FBI, og kan likevel stille som presidentkandidat. Sier ikke det litt om hvor dypt Hillary har FBI i lommen, sammen med halve Washington?

 

Hillary elsker krig og har blod på hendene. Hvordan forsvarer dere Hillary-supportere det? Ønsker dere krig? Har sjeldent vært en ide om krig hun ikke har støttet.

 

Jeg er bare ute etter å høre hvordan Hillary supporterne støtter dette.

 

Da det ser ut til at dette innlegget ditt kommet ferdig hjernevasket ifra republikanske hold, så må jeg få lov til å avkrefte for deg med en gang at Hillary elsker krig og samtidig også avkrefte at Hillary supportere ønsker krig.

 

Gjør deg en tjeneste og ikke tro alt du leser og hører nå fram til onsdag :)

Endret av Thoto79
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da kan man med glede meddele at Clinton som ledet med 1.8% igår, har nå økt forspranget  til 2.0%.

 

http://www.realclearpolitics.com/epolls/2016/president/us/general_election_trump_vs_clinton-5491.html

 

Etter at vi nå kunne forkaste de siste mail beskyldningene som løgn og republikansk propaganda, så vil nok Hillary bare øke oppslutningen sin fram mot valget :)

Hillary har allerede vunnet, alle Demokrater kan bare slappe av og ta fri på valgdagen. ;)

Lenke til kommentar

 

Da kan man med glede meddele at Clinton som ledet med 1.8% igår, har nå økt forspranget  til 2.0%.

 

http://www.realclearpolitics.com/epolls/2016/president/us/general_election_trump_vs_clinton-5491.html

 

Etter at vi nå kunne forkaste de siste mail beskyldningene som løgn og republikansk propaganda, så vil nok Hillary bare øke oppslutningen sin fram mot valget :)

Hillary har allerede vunnet, alle Demokrater kan bare slappe av og ta fri på valgdagen. ;)

 

Og alle "republikanere" : Gå ut og stem den 28. November, slik Trump har anbefalt! :rofl:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Da kan man med glede meddele at Clinton som ledet med 1.8% igår, har nå økt forspranget  til 2.0%.

 

http://www.realclearpolitics.com/epolls/2016/president/us/general_election_trump_vs_clinton-5491.html

 

Etter at vi nå kunne forkaste de siste mail beskyldningene som løgn og republikansk propaganda, så vil nok Hillary bare øke oppslutningen sin fram mot valget :)

Hillary har allerede vunnet, alle Demokrater kan bare slappe av og ta fri på valgdagen. ;)

 

 

Ja, dvs etter at de har gjort sin plikt og sluppet lappen i urnen, kan de tenne jointen med god samvittighet ;)

Lenke til kommentar

Er det noe vits egentlig å ha våkenatt imorgen fot å følge med? Vet ikke når valglokalene stenger, men la oss si kl. 21.00 (?)

 

Vestkysten vs Norge er vel 9 timer tidsforskjell, dvs. kan kanskje få en brukbar prognose først ved 08-tiden norsk tid?

 

Er endel valgvaker som holder på til det serveres frokost kl 8, så skulle dette mot formodning bli jevnt så har man vel ikke nødvendigvis noe resultat før på morgenkvisten her i gamle landet nei.

Lenke til kommentar

 

...

Når du nevner det, så har jeg lagt merke til en markant økning de siste par ukene i reklame for 72-timers pakker nødrasjoner med 25-års holdbarhet, LED-lamper og lykter og sånt. Tidligere, i fjor, var det typisk noen sånne lampe-reklamer i uken. Nå er de omtrent hver time, og flere ganger daglig er det nødrasjon-reklamer. Den industrien har gjerne et lite oppsving for tiden.

 

 

Apropos  :rofl:

 

Frykt for at USA-valget skal føre til massive opptøyer, strømbrudd eller kollaps av det finansielle systemet har ført til storhamstring av overlevelsesmat.

Lenke til kommentar

 

Hvordan forsvarer Hillary-supporterne det at hun er korrupt og har lyvet til flere etterforskningsagenter?

 

En general borte i USA har lyvet til FBI, han står foran flere år i fengsel. Hillary har lyvet til blant annet FBI, og kan likevel stille som presidentkandidat. Sier ikke det litt om hvor dypt Hillary har FBI i lommen, sammen med halve Washington?

 

Hillary elsker krig og har blod på hendene. Hvordan forsvarer dere Hillary-supportere det? Ønsker dere krig? Har sjeldent vært en ide om krig hun ikke har støttet.

 

Jeg er bare ute etter å høre hvordan Hillary supporterne støtter dette.

La meg gjette: Dine "kilder" til dette sprøytet er en salig suppe av konspiratoriske høyreekstremist blogger? :)

Nope. Så langt har jo ikke du kommet med noen motargumenter så :)

Jeg kan også si at det koket dere har om Teump, er suppe av konspirasjonsteorier.

 

Hva er det du egentlig trenger kilde på? Visste du ikke at Hillary støtter alle ideer når det kommer til krig? Hillary har en fot innen ISIS, og har solgt våpen til de.

 

Hva vil du vite? Synes det er komisk at brukere her sier at det jeg har sagt bare er tull og et bilde jeg har laget meg, når de ikke kommer med noen motargumenter eller kilder, hehe, typisk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...