Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Det er sånn på lefdal iallefall.

Lagerført = de er i butikkens bestillingssystem mot lager.

Hm men har ikke folk vært så nedfor og sagt de siste 20 sidene at de dags tilbudene bare var lagerførte produkter. Altså produkter som butikken faktisk har. Der det fks står 22% på windows PCer, og 20% på skjermer og 25% på platetopper etc. Hvis dette også gjelder ting som er lagerført på nettbutikken. Så endrer jo det alt.

 

Skal hente samboer på jobb kl 22, svipper innom Expert å spør likesågodt

Det var en selger på expert som sa det til meg tidligere i dag da jeg var der for å se. Jeg er sprekkferdig og høygravid, og orket ikke å stå der og dikkedere mens andre stod og ventet på hjelp. Var ikke sikker på om jeg hadde mulighet til å få lagret tingene til de skal monteres. Har fått ordnet det nå, så da drar jeg tilbake i morgen i stedet.

 

Svipp innom og hør, så ordner det seg sikkert.

 

Takk :) Sprekkferdig og høygravid hørtes ut som en uheldig kombinasjon.

Lenke til kommentar

Absolutt, 805 serien i fjor fikk veldig gode anmeldelser. Veldig godt bilde til prisen.

http://www.lydogbilde.no/test/tv/11-tv-er-til-fotball-vm/sony-kdl50w805bbn-2

 

Har også chromecast innebygget, ihvertfall caste funksjonen. samt android tv

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Har brukt 300 kr på black friday til nå. Erfaringen er at det er 90% dårlige tilbud, og på de 10% som er gode tilbud er på noe du egentlig ikke har bruk for eller ligger i en prisklasse for seg selv fra før av.

 

Beste tilbudet jeg kom over var sørlandschips til 10kr posen på europris. 

 

Eneste som gjenstår er å se om noen av butikkene har noe jeg kan gi i julegave til venner og familie. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har brukt 300 kr på black friday til nå. Erfaringen er at det er 90% dårlige tilbud, og på de 10% som er gode tilbud er på noe du egentlig ikke har bruk for eller ligger i en prisklasse for seg selv fra før av.

 

Beste tilbudet jeg kom over var sørlandschips til 10kr posen på europris. 

 

Eneste som gjenstår er å se om noen av butikkene har noe jeg kan gi i julegave til venner og familie. 

Er jo veldig subjektivt da. Du kan liksom ikke si at 90% er dårlige tilbud. Ja det er de for deg, dog er det jo ikke fakta.

 

Men fordi som vil kjøpe seg hvitevarer nå så er det jo mye å spare. Eller TV, eller laptop, eller andre ting. Kommer man inn til black friday og egentlig ikke har tenkt å kjøpe noe, så tror jeg man blir skuffet uansett hva som kommer på tilbud.

 

Uavhengig av hva ting har kostet, så syntes jeg dette tilbudet var ekstremt bra.

https://www.expert.no/lyd-og-hoyttalere/orepropper/beyerdynamic-mmx-102-ie-whitesilver/p-252457/?q=beyer

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

Har brukt 300 kr på black friday til nå. Erfaringen er at det er 90% dårlige tilbud, og på de 10% som er gode tilbud er på noe du egentlig ikke har bruk for eller ligger i en prisklasse for seg selv fra før av.

 

Beste tilbudet jeg kom over var sørlandschips til 10kr posen på europris. 

 

Eneste som gjenstår er å se om noen av butikkene har noe jeg kan gi i julegave til venner og familie. 

Er jo veldig subjektivt da. Du kan liksom ikke si at 90% er dårlige tilbud. Ja det er de for deg, dog er det jo ikke fakta.

 

Men fordi som vil kjøpe seg hvitevarer nå så er det jo mye å spare. Eller TV, eller laptop, eller andre ting. Kommer man inn til black friday og egentlig ikke har tenkt å kjøpe noe, så tror jeg man blir skuffet uansett hva som kommer på tilbud.

 

Uavhengig av hva ting har kostet, så syntes jeg dette tilbudet var ekstremt bra.

https://www.expert.no/lyd-og-hoyttalere/orepropper/beyerdynamic-mmx-102-ie-whitesilver/p-252457/?q=beyer

 

Wow! Slo til på dem, takk for link :)

 

Edit: Hvordan får jeg valgt click and collect på dem? Handlekurven blir tom når jeg legger dem til..

Endret av neeeeii
Lenke til kommentar

 

Takk :) Sprekkferdig og høygravid hørtes ut som en uheldig kombinasjon.

 

 

Vent, var det slik å forstå at man kan bestille PG279Q med 20% rabatt på webshoppen etter kl. 21?

 

Nei, det vi nå tror er at vi kan stikke til en Expert butikk og bestille den derfra og betale i butikken.

 

Før trodde vi at det gjaldt bare skjermer som den bestemte butikken hadde på lager. Nå viser det seg kanskje at det gjelder også ting butikken har på lageret men også hovedlageret.

Lenke til kommentar

Det er vel første gang BF er ordentlig etablert i Norge og vi har mye uflaks med svak kroneverdi i forhold til dollar, euro og pund. Når kronekursen har svekket seg 20% i løpet av året så er det nok vanskelig å komme opp med kjempetilbud. Men dette er ihvertfall litt morro og vi må tross alt bruke penger for at ting skal gå rundt i samfunnet.

Lenke til kommentar

Har latt meg påvirke ganske kraftig av BF ved å kjøpe varer som jeg ellers aldri har gjort før. Gikk til innkjøp av en XBone-kontroller til 350,- (ned fra 650,-) og en Oral-B tannbørste på 995,- (ned fra 1995,-) på Komplett. Tenker nok "Buyer's remore" vil slå inn ganske kjapt om noen få dager...

Endret av La Menthe
Lenke til kommentar

Virket uansett som alle rabattene var leverandører som gikk inn med avtaler. 

Butikkene slapp litt i fortjenesten sin innimellom, men trur ikke en eneste butikk tapte en krone. 

 

Tenk pengene de bruker på reklamebannere ol.

Selg 980ti til 2500 maks 1000 stk, 20 slippes i timen ol. 

Oppmerksomheten rundt det hadde nok vært mer reklame en de lusne bannerene vi uansett blokker, de koster nok ikke 199,- 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...