Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

 

koffor ventet du så lenge med å bestille, snakket jo om denne i hele natt :o

 

Hvis du bor i drammen har expert 20% rabatt på skjermer etter 2100, og expert drammen er dem eneste som har den på lager. Da blir prisen 6632. Men igjen, da må du bo i Drammen :p

 

 

Noobs vettu  :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er mye triksing med lagerstatus ute å går.

 

Så på denne for 5 min siden, da stod det 5+ på lager. Nå står det 25+

http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE78JS9505XXE/samsung-curved-78-3d-smart-led-tv-ue78js9505xxe

 

Er det noen som tør å uttale seg om at hvis legger inn en bestilling på click&collect, så drar ditt i morgen, så bør man vel få den til 49999 kr. Virker litt douchy, men har jo reservert en :p

 

Er det rart at ting kommer inn til et hovedlager avogtil? 

 

Nei for all del, men skulle da tro leveringen til Black Friday ble gjort før black friday. 

Lenke til kommentar

Jeg oppdaterer med ting som folk sikkert ikke syntes er så interessante, men H&M har ganske masse gode tilbud på kvinneklær. 

Feelunique har 20% av hele butikken med BLACKFRIDAY20. De har også spesielle deals, men det er bare et visst antall av alt. Kan spare endel her :) 

Sephora har ganske mange gode tilbud, men det er ikke alt som shippes til Norge. Funker nesten fint om man har shipito feks, men veldig mye blir stoppet. 

Sigma kjører gratis shipping og 20% på alt med CYBER2015. 

25% av alt på Douglas med BLACK25. 

BLACK20 gir 20% av hos nelly

VITA har 25% på alt, både i butikk og nettet. 

Baaah! Hadde håpet sigma var.. sigma som i foto :p Hadde nok blitt et nytt objektiv da ja :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har noen sett en god PowerBank på tilbud? Tenkte det kunne vært grei julegave til nieser og nevøer.

 

Vet lite om den er god, men slengte med en kombi-powerbank fra komplett når jeg kjøpte noe annet, en liten og en stor. NOen som vet om man kan lade thunderbolt-utstyr med det forresten? (med overgang til usb 3.1-plugg som er den samme som nye thunderbolt)

 

AtW

Lenke til kommentar

Har noen sett en god PowerBank på tilbud? Tenkte det kunne vært grei julegave til nieser og nevøer.

http://www.digitalimpuls.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=84937&WebSiteMapNodeID=1000001- 12000mah til 248

Men: den er grådig stor, ikke noe du vil konstant holde i hånda sammen med telefonen. 

 

Mindre (og en ekstra liten 2600mah powerbank): https://www.komplett.no/product/858051/telefoni/mobiltelefon-tilbehr/powerbank/gp-powerbank-gp302fn02-120002600-mah- 399,-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg oppdaterer med ting som folk sikkert ikke syntes er så interessante, men H&M har ganske masse gode tilbud på kvinneklær. 

Feelunique har 20% av hele butikken med BLACKFRIDAY20. De har også spesielle deals, men det er bare et visst antall av alt. Kan spare endel her :) 

Sephora har ganske mange gode tilbud, men det er ikke alt som shippes til Norge. Funker nesten fint om man har shipito feks, men veldig mye blir stoppet. 

Sigma kjører gratis shipping og 20% på alt med CYBER2015. 

25% av alt på Douglas med BLACK25. 

BLACK20 gir 20% av hos nelly

VITA har 25% på alt, både i butikk og nettet. 

Endelig noen tips for meg, takk! :xmas:

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg må være veldig bortskjemt på tilbud. Synes liksom ikke 15% rabatt er noe å hive seg rundt for. Har sett på veldig mye forskjellig, men ikke funnet annet enn hvitevarer på 25%, som jeg uansett skal kjøpe. Heldigvis viste det seg at Expert sitt tilbud på kjøp i butikk gjelder varer som er lagerført også på sentrallager, så de skal ha ganske greit med varer inne. Det betyr at jeg kan handle i ro og mak i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Noen som har forslag til en gps til bilen på tilbud? Trenger ikke å være så fancy, helst ikke alt for dyr

Er det fremdeles vanlig å bruke egen GPS I bilen? Hvorfor ikke bare bruke telefonen?

 

Aner ikke hva som er vanskelig, men telefonen går både fort tom for strøm, er liten og litt klønete med gps

Lenke til kommentar

 

 

Noen som har forslag til en gps til bilen på tilbud? Trenger ikke å være så fancy, helst ikke alt for dyr

Er det fremdeles vanlig å bruke egen GPS I bilen? Hvorfor ikke bare bruke telefonen?

 

Aner ikke hva som er vanskelig, men telefonen går både fort tom for strøm, er liten og litt klønete med gps

 

særlig tungvint om man har flippdeksel i tillegg :p

 

Egen GPS er digg, det er min mening

Lenke til kommentar

 

 

Aner ikke hva som er vanskelig, men telefonen går både fort tom for strøm, er liten og litt klønete med gps

 

Variere nok fra telefon til telefon, men mine android-telefoner med Google Maps er 10x bedre enn absolutt alle andre vanlige GPSer jeg har brukt. Både til å finne ruter, finne destinasjoner, guide meg fram. Tilogmed dekningen har vært bedre. Bedre å kjøpe en telefon til en tusenlapp enn å kjøpe en GPS, synes jeg.

Edit: Er den klumsete og går tom for strøm så sparer man penger på å kjøpe en mobilholder og 12v USB-lader til telefonen. Nå kan man jo kjøre Google Maps offline også.

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg må være veldig bortskjemt på tilbud. Synes liksom ikke 15% rabatt er noe å hive seg rundt for. Har sett på veldig mye forskjellig, men ikke funnet annet enn hvitevarer på 25%, som jeg uansett skal kjøpe. Heldigvis viste det seg at Expert sitt tilbud på kjøp i butikk gjelder varer som er lagerført også på sentrallager, så de skal ha ganske greit med varer inne. Det betyr at jeg kan handle i ro og mak i morgen.

HEI HEI HEI

 

Du kan ikke bare slenge sånn info rundt. Det skremmer jo oss.

 

Det du mener å si da, er at de tilbudene der det står "lagerførte" produkter. Så betyr det også sentrallager/hovedlager. Så det betyr at folk kan fks bestille/kjøpe denne med 20% rabatt, siden hovedlageret har den?

 

https://www.expert.no/data-og-tilbehor/monitorer-og-skjermer/pc-skjermer/asus-pg279q-27-rog-swift-monitor/p-253123/?q=pg27

 

Hvem har gitt deg denne infoen?

 

edit; Selvfølgelig har de ikke x34 på hovedlager heller. lol. fml

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Det er sånn på lefdal iallefall.

Lagerført = de er i butikkens bestillingssystem mot lager. 

Hm men har ikke folk vært så nedfor og sagt de siste 20 sidene at de dags tilbudene bare var lagerførte produkter. Altså produkter som butikken faktisk har. Der det fks står 22% på windows PCer, og 20% på skjermer og 25% på platetopper etc. Hvis dette også gjelder ting som er lagerført på nettbutikken. Så endrer jo det alt.

 

Skal hente samboer på jobb kl 22, svipper innom Expert å spør likesågodt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

 

 

Noen som har forslag til en gps til bilen på tilbud? Trenger ikke å være så fancy, helst ikke alt for dyr

Er det fremdeles vanlig å bruke egen GPS I bilen? Hvorfor ikke bare bruke telefonen?

 

Aner ikke hva som er vanskelig, men telefonen går både fort tom for strøm, er liten og litt klønete med gps

 

særlig tungvint om man har flippdeksel i tillegg :p

 

Egen GPS er digg, det er min mening

 

Sant!

Og kan se for meg det er litt stress om man skal snakke i telefon og lignende

Lenke til kommentar

 

 

Det er sånn på lefdal iallefall.

Lagerført = de er i butikkens bestillingssystem mot lager.

Hm men har ikke folk vært så nedfor og sagt de siste 20 sidene at de dags tilbudene bare var lagerførte produkter. Altså produkter som butikken faktisk har. Der det fks står 22% på windows PCer, og 20% på skjermer og 25% på platetopper etc. Hvis dette også gjelder ting som er lagerført på nettbutikken. Så endrer jo det alt.

 

Skal hente samboer på jobb kl 22, svipper innom Expert å spør likesågodt

Det var en selger på expert som sa det til meg tidligere i dag da jeg var der for å se. Jeg er sprekkferdig og høygravid, og orket ikke å stå der og dikkedere mens andre stod og ventet på hjelp. Var ikke sikker på om jeg hadde mulighet til å få lagret tingene til de skal monteres. Har fått ordnet det nå, så da drar jeg tilbake i morgen i stedet.

 

Svipp innom og hør, så ordner det seg sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...