Gå til innhold

Halo 5 kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykt deilig!! Grattis

Takker! Var deilig følelse det ja. Rimelig nervøs etter å ha tatt han tredje.

 

.

Angående REQ-pakker, så har jeg funnet en fin strategi. Hvis man bare vil ha permanent unlocks (Hjelm, suit, emblem osv) så gjelder det å bare kjøpe Silver-pakker (5000 points) Da får man to permanent unlocks helt til det ikke er noen igjen, uansett grad. Det blir å gå dobbelt så kjapt som å kjøpe gold-pakker (10 000 points). Dere som spiller Warzone og vil ha litt Legendary-våpen går sikkert for Gold-pakkene, men er man ikke interessert i de kortene som brukes opp så er det Silver som er tingen. Prøvde å google litt, og en sier at man sparer rundt en million REQ points på å kjøpe Silver kontra Gold. Noe som da også vil si at man trenger sånn ca en mill points for å få alt, om man ikke tar høyde for de pakkene man får på andre måter (som er en del det også).

 

Ellers koser jeg meg med Arena fortsatt. Spilte lite i helgen, men har fått tatt igjen litt nå. Rundt 7 timer spilletid nå, 51 matcher. Tok noen matcher før jeg ble hekta, men nå er Halo 'the shit' igjen! :D

Lenke til kommentar

Hvorfor er styringen av våknet vanskeligere en på cod og bf? Jeg spiller de spillene på ps4 og føler på halo jeg har lite kontroll

Føler nødvendigvis ikke at selve styring av våpen er det som gjør spillet vanskelig, heller det at fiender om det er Flerspiller eller enspiller tåler en del mer bly enn de du nevnte. Selve mobiliteten er litt stivere, ikke like løs som BF/COD. 

 

Men føler ikke at dette trekker spillet ned, tvert imot, ser på det som positivt at det skiller seg ut. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...