Gå til innhold

Halo 5 kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare meg eller er jet pakken ubrukelig? samt skulle ønske man kunne beholde sikta mens man blir beskutt. sikter man på noen og man blir truffet går man ut av sikte

Jetpack? Er ikke noe Jetpack i Halo 5. Mener du thrust, altså den lille boosten du kan få i alle horisontale retninger?

Uenig med det angående siktet. Hatet Halo 4 av mange grunner, og ingen descope var en av dem.

Lenke til kommentar

Ugh. Skulle ønske jeg kunne få en trial eller noe av spillet. Vurderer å kjøpe det, men etter å ha spilt en del av MCC så følte jeg at det var morsommere før. Nå har de økt tempoet litt i 5-ern, som sikkert hjelper litt. Er blitt så vant til andre raskere shooters, Halo 3 og 4 er sirup i forhold.

Noen som i utgangspunktet er mer fan av Battlefield/CoD/Titanfall som liker Halo 5 sin multiplayer? Veldig usikker på spillet for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Da ble man ferdig med co op på legendary med en annen kompis, tok oss 12 timer med NON stop spilling idag . Jeg likte iallfall campaignen ganske mye mer enn de andre utgavene. Veldig mye action hele tiden som folk kommer til å måtte Bryne seg på. De to andre botene er helt fuckings retard, så det anbefales å spille flere enn 2. Jeg vet ikke åssen det å gjøre det solo, men jeg vil si det var vanskelig bare med 2. Jeg kommer iallfall ikke til å spille igjennom på legendary solo, kanskje det er instant spawn der eller noe som gjør det lettere ettersom man er alene.

 

 

En annen ting jeg vil kritisere er om du ikke blir revived så må du vente som oftest 45+sekunder. Så det blir veldig mye venting og at man må ta livet sitt for å få nytt våpen and so on. Sikker på at det har gått minst en time på bare det så det drar opplevelsen litt ned.

 

Bortsett fra det så burde man grue seg til en av de siste banene. Anbefaler det sterkeste på å være mer enn 2.

Lenke til kommentar

da har jeg fått spilt i hele kveld , warzone er jo litt pay2win og ekstremt avhengig av at resten av laget faktisk samarbeider så den delen er ikke for meg med mindre jeg joiner med premade gjeng som kan stoles på , randoms er bare for upålitelig .

slayer og arene er superb , elsker den nye magnumen

Veldig enig i det du skriver. Warzone er veldig avhengig av at du havner med folk som er villig til å sammerbeide litt. Søster har vært veldig bra. Nå har ikke jeg fått testet warzone med et fireteam men kan du spawne på fireteam? Altså som du gjør i Battlefield.

 

Blir å fullføre campaign i løpet av uka så må jeg prøve å klare det på legendary. Er bare litt rusten fortida. Og så driver jeg å dobbel trykker på A hele tiden for å booste. Ala destiny

Lenke til kommentar

 

bare meg eller er jet pakken ubrukelig? samt skulle ønske man kunne beholde sikta mens man blir beskutt. sikter man på noen og man blir truffet går man ut av sikte

Jetpack? Er ikke noe Jetpack i Halo 5. Mener du thrust, altså den lille boosten du kan få i alle horisontale retninger?

Uenig med det angående siktet. Hatet Halo 4 av mange grunner, og ingen descope var en av dem.

 

Jeg leste det var en liten jetpack i Halo 5 i itavisa da. Jeg har bare spillet ca 5 til 10 sekunder på Halo5 før jeg begynner på Halo.1.2.3.4 da. Jeg kan ta feil da har bare lest om Halo 5 ikke spillet det da

Lenke til kommentar

Jeg er ikke spesielt god i MP-spill lengre, så nå var det grusomt godt å få en runde i Team Slayer hvor jeg fikk 15-3-4. Følte meg god. Så godt a gitt.

Ikke jeg heller.. Hadde mine glansdager i Halo: Reach jeg. Så K/D ratioen min er tragisk :(

Men jeg føler egentlig at MP-delen er bare gjort sånn halvveis? Ser ikke pent ut, og er mye mer rotete på en måte. Lite valgmuligheter har man også, både med tanke på costumisation-delen og våpen/nades. Jeg har alltid likt plasmanaden, men får brukt den så sjelden nå. 

Jeg vet ikke helt jeg, tror jeg er litt skuffa over multiplayer altså.

Endret av _bajazzo_
Lenke til kommentar

når har jeg klart og fått 2 kill from the grave med magnumen så vill helt klart si at det ikke er feilfri latency , men er vel lite og gjøre med det når man spiller med venner så blir vel problemet mindre.

Det er ikke feil. Man kan trade skudd. Ofte jeg har drept noen og han har drept meg også. Fordi skuddet er tross alt i lufta og forsvinner ikke når en dyr. Så ingen feil.
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er ikke spesielt god i MP-spill lengre, så nå var det grusomt godt å få en runde i Team Slayer hvor jeg fikk 15-3-4. Følte meg god. Så godt a gitt.

Ikke jeg heller.. Hadde mine glansdager i Halo: Reach jeg. Så K/D ratioen min er tragisk :(

Men jeg føler egentlig at MP-delen er bare gjort sånn halvveis? Ser ikke pent ut, og er mye mer rotete på en måte. Lite valgmuligheter har man også, både med tanke på costumisation-delen og våpen/nades. Jeg har alltid likt plasmanaden, men får brukt den så sjelden nå.

Jeg vet ikke helt jeg, tror jeg er litt skuffa over multiplayer altså.

Hva mener du? Dette er ikke Halo 4 hvor du får loadouts. Noe jeg er sjeleglad for. Så mye styr med armer abillites etc etc. Halo er slik den burde være, eneste minuset er at man ikke starter med BR/DMR men det det kommer vel en ranked playlist med det på. Halo er slik det burde være, essensen av powerup våpen og viktigheten av å plukke opp våpen og nades etc er det som er Halo. Det er faktisk noe av det beste med Halo at du må kjempe for å få disse våpnene.

Sorry men for å si det men customnation av loadouts er skikkelig nubish nivå. Det betyr at man basicly er en walking tank og ikke trenger noe annet på banen egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn, ferdig med campaign. Tatt det rolig og tatt litt hver dag. Tar det i spoiler.

 

 

 

Bra leveldesign, for det meste ihvertfall. Kunne vært sinnsykt fett med enda større kart. Mer åpent, litt som de tidligere spillene hadde.

Teknisk sett er det ikke et veldig pent spill, sliter med endel småting som ødelegger innlevelsen, men det ser veldig ofte pent ut likevel pga bra... ja, hva er ordet jeg leter etter folkens? Stil, det kunstneriske, jeje, dere forstår. 

Gameplaymessig er det top notch. Våpnene føles fantastisk, og det er rett og slett dritmorsomt. Tror dette kan være jævla morsomt i coop. Og ja, 60fps. 

Alt for kort. Står at jeg brukte 6:43 timer. Burde nok valgt en høyere vanskelighetsgrad enn normal, men det er hva jeg pleier å velge. Døde 18 ganger står det.

Historien er helt grei. Middelmådig.

 

Alt i alt så digget jeg det, og det er gameplayet som gjør det. Bygg videre på det til Halo 6, gi oss da gjerne en lenger campaign, større områder, bedre historie, så vel, da har vi en klassiker.

 

9/10 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

når har jeg klart og fått 2 kill from the grave med magnumen så vill helt klart si at det ikke er feilfri latency , men er vel lite og gjøre med det når man spiller med venner så blir vel problemet mindre.

Det er ikke feil. Man kan trade skudd. Ofte jeg har drept noen og han har drept meg også. Fordi skuddet er tross alt i lufta og forsvinner ikke når en dyr. Så ingen feil.

 

får ikke from the grave på når man trader ut , disse kommer etter jeg er dø 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er ikke spesielt god i MP-spill lengre, så nå var det grusomt godt å få en runde i Team Slayer hvor jeg fikk 15-3-4. Følte meg god. Så godt a gitt.

Ikke jeg heller.. Hadde mine glansdager i Halo: Reach jeg. Så K/D ratioen min er tragisk :(

Men jeg føler egentlig at MP-delen er bare gjort sånn halvveis? Ser ikke pent ut, og er mye mer rotete på en måte. Lite valgmuligheter har man også, både med tanke på costumisation-delen og våpen/nades. Jeg har alltid likt plasmanaden, men får brukt den så sjelden nå.

Jeg vet ikke helt jeg, tror jeg er litt skuffa over multiplayer altså.

Hva mener du? Dette er ikke Halo 4 hvor du får loadouts. Noe jeg er sjeleglad for. Så mye styr med armer abillites etc etc. Halo er slik den burde være, eneste minuset er at man ikke starter med BR/DMR men det det kommer vel en ranked playlist med det på. Halo er slik det burde være, essensen av powerup våpen og viktigheten av å plukke opp våpen og nades etc er det som er Halo. Det er faktisk noe av det beste med Halo at du må kjempe for å få disse våpnene.

Sorry men for å si det men customnation av loadouts er skikkelig nubish nivå. Det betyr at man basicly er en walking tank og ikke trenger noe annet på banen egentlig.

 

elsker kampen om power våpen som vi har nå , men de må justere ned spwan tiden , akkurat nå spwaner det jo før de blir brukt opp .  er jo mulig og ha 100% uptime på cammo og overshild 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...