Gå til innhold

Halo 5 kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Skjønte fortsatt ikke hvordan jeg brukte de kortene jeg fikk når jeg levla up

Ikke alle kortene som nødvendig kan brukes, du må nesten se på det enkelte kortet og plassere det i en av kategoriene i tråden jeg linket. 

Lenke til kommentar

Spilte de 3 første missione. Veldig bra så langt. Storkoser meg

 

Et spørsmål om story i Halo 1-4

 

 

forrunner tilbake i tida ofret seg for å stoppe plague ikke sant. Reach gutta gjør ar cortona og master chief kommer seg og Halo 1 starter. Dør alle i reach teamet? Didac bruke composer greia i Halo 4 til å gjøre om mennesker til prometans? Før han tilsynelatende dør. Hva er grunnen til at covenant og unsc fortsatt sloss i Halo 5? Nå som ders gudee skal være dø?

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Spilte de 3 første missione. Veldig bra så langt. Storkoser meg

 

Et spørsmål om story i Halo 1-4

 

 

forrunner tilbake i tida ofret seg for å stoppe plague ikke sant. Reach gutta gjør ar cortona og master chief kommer seg og Halo 1 starter. Dør alle i reach teamet? Didac bruke composer greia i Halo 4 til å gjøre om mennesker til prometans? Før han tilsynelatende dør. Hva er grunnen til at covenant og unsc fortsatt sloss i Halo 5? Nå som ders gudee skal være dø?

 

Så vidt jeg vet dør ikke samtlige i Halo: Reach. Jeg tror blant annet sniperen, Jun?, overlever.

Når det gjelder Covenant mot UNSC, består førstnevnte av flere fraksjoner. UNSC er venn med gjengen som ledes av Arbiter. Som du ser i Halo 5, er det en borgerkrig mellom Elites/Shanghellis (?).

 

Lenke til kommentar

 

Spilte de 3 første missione. Veldig bra så langt. Storkoser meg

 

Et spørsmål om story i Halo 1-4

 

 

forrunner tilbake i tida ofret seg for å stoppe plague ikke sant. Reach gutta gjør ar cortona og master chief kommer seg og Halo 1 starter. Dør alle i reach teamet? Didac bruke composer greia i Halo 4 til å gjøre om mennesker til prometans? Før han tilsynelatende dør. Hva er grunnen til at covenant og unsc fortsatt sloss i Halo 5? Nå som ders gudee skal være dø?

 

Så vidt jeg vet dør ikke samtlige i Halo: Reach. Jeg tror blant annet sniperen, Jun?, overlever.

Når det gjelder Covenant mot UNSC, består førstnevnte av flere fraksjoner. UNSC er venn med gjengen som ledes av Arbiter. Som du ser i Halo 5, er det en borgerkrig mellom Elites/Shanghellis (?).

 

takk da ble jeg litt klokkere :)

Lenke til kommentar

Spilt et mission og en Team Slayer-kamp etter jobb, nå er det middag og Sonys Paris Games Week-konferanse. Så mer Halo. Digger det. Ser ut som om jeg kan komme til å bruke overraskende mye tid i multiplayer og, med mindre jeg blir lei da. Men det føles rett og slett bare digg ut.

Jeg er enig, alt bare klikker og klaffer. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Våpnene med sikte får du også i REQ-pakker og kan velges fra start sv, hvis det er et av de fire standardvåonene.

 

Bare jeg som får vanvittig mange assists? Helt sjukt mange. Selv når jeg bruker melee på en kar, er det en annen tufs som får drapet.

Lenke til kommentar

da har jeg fått spilt i hele kveld , warzone er jo litt pay2win og ekstremt avhengig av at resten av laget faktisk samarbeider så den delen er ikke for meg med mindre jeg joiner med premade gjeng som kan stoles på , randoms er bare for upålitelig .
slayer og arene er superb , elsker den nye magnumen ,

ellers så synes jeg det er et snev at de typiske latency problemene som kommer med servere på feil side av damen ,  kan jo bare være en feling fra meg , men av og til synes jeg at jeg er alt for langt fra granater i forhold til hvor mye skade jeg tar og visa versa at mine granater gjør for lite skade kontra hvor nært de ligger motstanderen , og en gang ble jeg slått ned av motstanderen i samme øyeblikk som headshot medaljen plinget opp hos meg , det kan jo være han landet slaget samtidig , synes det burde vært plasert noe dedikerte servere på denne siden av dammen og kun hatt matchmaking over dammen som backup ved lite spillere online , eller ivertfal et valg og kun spilt mot folk fra samme kontinet selv om serveren var i usa . 

i morgen blir det og starte på campain men folk som har jobbe gjør sånne ting og mere mp på kvelden .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...