Gå til innhold

Netcom overtar Tele2. Samme som før. Bare enda bedre. NOT!


Anbefalte innlegg

Har mottatt brev. Flyttes over til Smart Spesial og får "roam like home" for 50,- ekstra.

 

Jeg aner ikke om Telia har så mye høyere utgifter med dette, men for meg personlig er det egentlig ikke "verdt det" de nærmeste 1+ årene ettersom det er få/ingen planlagte utenlandsturer. Blir nok å fortsette da jeg ikke har sett noen bedre pris for ca. samme mengden inkludert data.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Flere som har mottatt brev i posten? Hva mener vi om dette?

Har vi noen rettigheter i denne sammenhengen?

I høyeste grad. Du kan bytte operatør.
Lenke til kommentar

249 for 6 GB data med fri bruk av ordinære ringeminutter, sms og mms inkludert data rollover og fri bruk i EU/EØS er uansett en bedre pris enn du finner hos noen annen operatør per dags dato. Så selv med dobling av månedspris for enkelte kunder så er dette fortsatt et godt tilbud for tidligere Tele2-kunder.

Lenke til kommentar

Man kan mene hva man vil om prisøkning fra Tele2, men dem har retten til å endre som dem vil.

Jeg ble skuffet over at dem økte prisen på hele 100 kr i måneden pga overgang til gratis roaming. Når man på betale kr 1200 ekstra i året kun for at det nå blir roaming inkludert, er drøyt påslag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du i det hele tatt satt deg inn i saken?

Teleprisene i Norge holdes høye, og datakvotene holdes lave. Markedet styres av dupolet Telenor-Telia, som har all makt.

Alle konkurrerende småselskaper blir kjøpt opp. Jeg savner særlig Banzai, som hadde en datakvote på 100 GB.

Telia saboterte dem, og tilbyr selv ingenting over 40 GB.

 

Se også hva kundene får i våre naboland. I Sverige får du ubegrenset datakvote fra Telenor.

Telenor, faktisk. Hva har de i Sverige å gjøre?

Og hvorfor får svenskenes bedre betingelser enn oss?

 

Om du har lest og forstått dette innlegget, kan vi trekke èn av to konklusjoner:

1) Du er nå enig med meg.

2) Du er ansatt i et teleselskap.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Det er kommentarer av denne typen som gjør at folk ikke gidder å engasjere seg i denne type diskusjoner.  

 

En kommer ingen vei med å kalle noen (personer eller selskaper) for rasshøl.   Og det at du synes noen er et rasshøl er fortsatt din subjektive oppfatning og kan ikke overføres til hva andre mener.  

 

Jeg er ikke uenig med at prisene i Norge er høye sammenlignet med våre naboland men det har ikke noe med din "rasshøl" kommentar å gjøre.  Det vil alltid være konkurransemessige forskjeller mellom landene.  Dersom en ser utenfor Norden på selskaper som T-Mobile og Vodafone, som finnes både i England og Tyskland, så er det store forskjeller mellom disse landene.  Og jeg er IKKE ansatt i et teleselskap.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...