Gå til innhold

Star Wars Battlefront-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske sikker på at man må ha vært inne på Origin kontoen nylig for at man skal være gyldig. Ellers er det jo sikkert hundretusner av inaktive origin kontoer rundt om kring :p

Jeg har vært på ferie siden 14 juni. Så har ikkje vært inne siden 12 juni. Alikevel fikk jeg mail.
Lenke til kommentar

ZDseQta.png

 

 

Fuck, fikk ikke access...

Tenkte jeg skulle prøve det for å se om jeg IKKE skal kjøpe det. Greit at de lar folk prøve syns jeg, slipper man å kjøpe for å prøve.

Er vanlig at diverse spill har closed alpha, closed beta, open beta osv. Blir garantert Open beta før release på et eller annet tidspunkt. Samtlige spill fra DICE de siste årene har hatt dette, slik at de får stresstestet systemene fult ut.. trenger ikke bekymre deg for det. :D

Lenke til kommentar

Jeg meldte meg opp for en liten stund tilbake på nyhetsbrev rundt spillet. Fikk også som Nizzen skriver en mail fra dem. Gikk vel en 3-4 dager fra når jeg fikk mailen til jeg sjekket den på telefonen. Trykket på linken i mailen på tlf. og fikk en dag enere mail om med kvittering i origin på at jeg har fått tilgang :D

 

Gleder meg sykt.. Hele lørdagen og søndagen er satt av til dette, så håper litt på dårlig vær hehe :p

Lenke til kommentar

Var moro ja. Men som alt annet som kun har 1 map, så blir man fort lei.

 

Ellers var det heldigvis lite copy&paste fra BF.

 

Takker info Merko.. Sitter her på jobb og håper klokken skal gå fortere slik at jeg får kommet meg hjem og prøvd ut selv :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det er Hoth, 20 vs 20 hvor imperiet skal beskytte en AT-AT slik som i filmen, det andre kartet er Tattoine, som er et survival map hvor man skal overleve i 6 runder, og man har 3 liv.

 

Edit: Noen som vet hva man kan bruke de creditsa man får når man har fullført en vs runde?

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...