Gå til innhold

Star Wars Battlefront-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er Hoth, 20 vs 20 hvor imperiet skal beskytte en AT-AT slik som i filmen, det andre kartet er Tattoine, som er et survival map hvor man skal overleve i 6 runder, og man har 3 liv.

 

Edit: Noen som vet hva man kan bruke de creditsa man får når man har fullført en vs runde?

 

Fett fett... Spiller man bare infanteri eller kan man (som i de teaserene man har sett) fly osv i tillegg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Stort sett som infanteri, man kan plukke opp noen tokens som gjør at man kan styre snow-speeder/Tie-fighter, AT-ST, og AT-AT. alt utenom AT-AT'en kan beveges fritt innenfor kartet, men AT-AT'en er on-rail. 

Lenke til kommentar

Testet litt med litt "average" hardware her:

 

4790k @ stock og gtx 780 @ stock

 

55-65 fps med "high" settings Uten AA og Blur 1080p (340.52).  Edit: Nyeste betadriver (353.38) gir 65-70 fps på samme settings! 

 

edit :Overklokket til 1200mhz, så er man oppe i 75-80 fps :D

 

Ett  gtx 780 overklokket er ikkje så gæli.

 

 

 

-----

 

Etter det, så er det fury X på denne maskinen. Deretter så er det på maskin nr.2 med x99 5930k @ 4700mhz.

 

Etter det, så blir det på hovedmaskin med 5960x og 2x titan X. 1440p, deretter 1440p surround. Mye å teste gitt  :wow:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Satt og spilte multiplayer i hele går til langt ut på natt. Var ganske gøy men selvsagt med ett map så ble det repetitivt og kjedelig etterhvert. Hoth med sitt snølandskap ser fint nok ut, men mye hvitt gir ikke helt det store visuelle intrykket,

så jeg testet ut singleplayer survival på tatooine for å få litt forandring, og må bare si FY FAEN hvor lekkert det så ut....hvis resten av mapsa har den standarden så kjøper jeg det bare for grafikken. seriøst.

Dette kan bli svært gutter og jenter. 

Lenke til kommentar

Ahhhh fikk testet litt i går selv... Stor koste meg virkelig.. Men som Nerdrage skriver så blir det litt repetetivt med bare 1 map på MP. Jeg ser dog et ekstremt potensiale her. Noe av grunnen til at jeg ble så hekta på Battlefield var pga. slagmarken med så mange spillere, og den følelsen får man virkelig av Battlefront til tross for at det kun er 20vs20 player. Lyd effektene, eksplosjonene, AT-AT og flyene sammen gjør at dette virker som en virkelig slagmark.

 

Det skal også nevnes at det er utrolig kult med de forskjellige "håndene" man kan velge som f.eks. den jetpacken. Sinnsykt kult å fly høyt opp og plinge av noen rockets mid air :D

 

Fikk testet litt å fly i går også men irriterer meg litt at det ikke går an å velge forskjelllig sensitivity fra infanteri og in-veichle. Men det kommer vel nok med spillet (slik som battlefield) regner jeg med..

 

Lørdagen og Søndagen er satt av til å bli bedre kjent med spillet :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ble du invitert til alphaen er den mulig å laste ned nå, hvis ikke så er det å vente på muligheten for beta som kommer senere i år. Hvor lenge alphaem foregår vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Så sinna da.

 

Er den ferdig mandag allerede ja,hadde uansett aldri rukket å få spillt den jeg da. Jobber 84 timer nattskift denne uken, så pent lite tid tid spill og morro for å si det sånn.

 

*trøste meg selv.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg forventer ingenting av dette spillet, og kommer mest sannsynligvis ikke til å kjøpe det. Det er en grunn til det: Electronic Arts.

Er det ikke DICE som står bak det meste? Uansett, BF4 har de virkelig fikset og det er kanskje det beste skytespillet til konsoll enda en gang i dag. Både spillemessig og grafisk. Gleder meg virkelig til spillet! Tror jeg kommer til å være sugd i TVen frem mot filmen til jul!

Lenke til kommentar

Gjorde meg ferdig med alphaen på søndag etter å ha spilt i 45 timer og blitt lvl 50. Alt i alt en veldig fornøyelig alpha og jeg føler at spillet er på god vei til å bli den neste store tittelen.Spillestilen var en del annerledes enn fra battlefield og det passet meg utmerket da jeg sliter en del i bf4... Så spørs det om de hører på feedbacken som ble gitt og vi får se resultatene i en mulig beta. Gleder meg.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Dette må vel være tidenes høyeste rekommended specs:

 

http://www.gamer.no/artikler/sa-god-pc-ma-du-ha-for-a-kjore-star-wars-battlefront/193248

 

Anbefalte minstekrav:

  • Operativsystem: Windows 10
  • Prosessor: Intel i5 6600 eller tilsvarende
  • Minne: 16 GB RAM
  • Harddisk Minst 40 GB ledig plass
  • Skjermkort (Nvidia):GeForce GTX 970 med 4 GB videominne
  • Skjermkort (AMD): Radeon R9 290 med 4 GB videominne
  • Internettlinje: 512 Kbit/s eller raskere
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...