Gå til innhold

Star Wars Battlefront-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper faktisk at EA dropper slike jalla spill som "Larzen" er inne på og heller rendyrker *kvalitet* på PC plattformen. Det eneste vi trenger er BF serien. Hopper veldig glatt over tøysespill som "Battlefront" og "Hardline" samt bastardspill som "Bad Company". Kjør den dritten der ut til konsoll 100% og la oss spillsnobber få kvalitet!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper faktisk at EA dropper slike jalla spill som "Larzen" er inne på og heller rendyrker *kvalitet* på PC plattformen. Det eneste vi trenger er BF serien. Hopper veldig glatt over tøysespill som "Battlefront" og "Hardline" samt bastardspill som "Bad Company". Kjør den dritten der ut til konsoll 100% og la oss spillsnobber få kvalitet!!

Bc2 er jo faktisk utrolig morro. Har spillt det nesten like mye som bf2.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Fuck EA da, får de bare gå etter kids.

Vi PC elitistene har alltids CS.

 

 

Haha. Full eller? :p

 

 

Er Battlefront bra?

Det er veldig bra. Men det mangler endel kjøtt på beina. Men tar du det for hva det er så er muligheten stor for å ha det sabla gøy med masse deilige Star Wars "moments".

 

I call bullshit

Dette er skrevet av en enorm casual.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Håper faktisk at EA dropper slike jalla spill som "Larzen" er inne på og heller rendyrker *kvalitet* på PC plattformen. Det eneste vi trenger er BF serien. Hopper veldig glatt over tøysespill som "Battlefront" og "Hardline" samt bastardspill som "Bad Company". Kjør den dritten der ut til konsoll 100% og la oss spillsnobber få kvalitet!!

Bc2 er jo faktisk utrolig morro. Har spillt det nesten like mye som bf2.

 

 

Bad Company 2 er faktisk ett av de feteste BF spillene syns jeg. Fullstendig overlegen og utrolig bra ødeleggelse motor, alt nærmest kunne jevnes med jorden! Dette er selvsagt veldig personlig preferanse..men samtlige kart i det spillet var helt knall! Man kunne trygt hoppe inn på en server med normal kart rotasjon og bare flyte med :p

 

Herlig spill!

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

I call bullshit

 

 

Dette er skrevet av en enorm casual.

 

 

Spillet får varierende anmeldelser men ligger fortsatt på respektable 72 på både Opencritic og Metacritic. Som jeg skrev så mangler det endel kjøtt på beina. Men om en tar det for hva det er så kan en ha det sabla gøy. Derfor er det viktig å se/lese endel anmeldelser og se om det muligens kan være noe å bruke penger på.

 

Det kombinert med å se endel streams er en fin måte å danne seg et bilde om det er gøy eller ikke.

 

Og hva angår denne trangen til å oppheve seg selv ved å plassere seg selv og andre i forskjellige båser. Så finner jeg det ekstremt patetisk og pubertalt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

For noen som aldri har gitt en beng i Star Wars eller alt det opplegget der blir det alt, alt for tynt. For min del mindre interessant enn minesveiper. Uten star wars i navnet eller themet ville det blitt en gigantisk flopp. At de allerede kjører det på tilbud sier jo også sitt, selv om betatesten hadde rekordmange deltakere.

Lenke til kommentar

The Witcher 3 og Fallout 4 er på tilbud også. Er det dårlige spill også? 

 

EDIT: Og ja uten Star Wars settingen så ville nok spillet falle kort. Om det hadde vært enda en generisk moderne shooter så ville det bli fort enda tynnere og kjedelig. Men det er i Star Wars universet og med alt det innebærer. Og derfor er det gøy.

 

Vi er heldige som kan ha slike trivielle diskusjoner :) Ha en fin jul kremt,og alle andre :)

Endret av LarZen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Någon som sliter deluxe med battlefront plötsligt? GPU går upp och ned som en jojo. Det har fungerat ypperligt fram tills i förrgår, har flytit som smör, men nu hackar det som bara f. Bara Battlefront som är illa. BF4 är kanon, likaså alla andra spel jag har. Har bytt driver, gjort clean osv. Kör utan experience i tillägg och har alla inställningar på global som är helt normala. Det enda jag inte gjort är reinstallation av spelet. Se bilde.

 

Edit: Det är visst Gsync och windowed aller borderless windowed mode som gör det. Fan.

post-13520-0-17492200-1451150395_thumb.jpg

Endret av mackanz
Lenke til kommentar

Håper faktisk at EA dropper slike jalla spill som "Larzen" er inne på og heller rendyrker *kvalitet* på PC plattformen. Det eneste vi trenger er BF serien. Hopper veldig glatt over tøysespill som "Battlefront" og "Hardline" samt bastardspill som "Bad Company". Kjør den dritten der ut til konsoll 100% og la oss spillsnobber få kvalitet!!

Lmao. Svært underholdende innlegg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For noen som aldri har gitt en beng i Star Wars eller alt det opplegget der blir det alt, alt for tynt. For min del mindre interessant enn minesveiper. Uten star wars i navnet eller themet ville det blitt en gigantisk flopp. At de allerede kjører det på tilbud sier jo også sitt, selv om betatesten hadde rekordmange deltakere.

Jeg som trodde spillet var dedikert til oss som liker Star Wars ? Klart det blir litt tynt vis man ikke liker Star Wars, det er jo et STAR WARS spill. Det er som å si at Counter Strike blir litt tynt vis man ikke bryr seg om våpen å terrorister ....

Endret av Disconnected
Lenke til kommentar

 

For noen som aldri har gitt en beng i Star Wars eller alt det opplegget der blir det alt, alt for tynt. For min del mindre interessant enn minesveiper. Uten star wars i navnet eller themet ville det blitt en gigantisk flopp. At de allerede kjører det på tilbud sier jo også sitt, selv om betatesten hadde rekordmange deltakere.

Jeg som trodde spillet var dedikert til oss som liker Star Wars ? Klart det blir litt tynt vis man ikke liker Star Wars, det er jo et STAR WARS spill. Det er som å si at Counter Strike blir litt tynt vis man ikke bryr seg om våpen å terrorister ....

 

Ta bort dette star wars skinnet i spillet og du har null niks og nada igjen. bare søppel.

Dette er altså det du mener er bra.

Det funker også kun for de som er dypt inne i sw universet.

Lenke til kommentar

 

 

For noen som aldri har gitt en beng i Star Wars eller alt det opplegget der blir det alt, alt for tynt. For min del mindre interessant enn minesveiper. Uten star wars i navnet eller themet ville det blitt en gigantisk flopp. At de allerede kjører det på tilbud sier jo også sitt, selv om betatesten hadde rekordmange deltakere.

 

Jeg som trodde spillet var dedikert til oss som liker Star Wars ? Klart det blir litt tynt vis man ikke liker Star Wars, det er jo et STAR WARS spill. Det er som å si at Counter Strike blir litt tynt vis man ikke bryr seg om våpen å terrorister ....

Ta bort dette star wars skinnet i spillet og du har null niks og nada igjen. bare søppel.

Dette er altså det du mener er bra.

Det funker også kun for de som er dypt inne i sw universet.

Hold deg til cs du kamerat. For det er jo kjempe bra...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

For noen som aldri har gitt en beng i Star Wars eller alt det opplegget der blir det alt, alt for tynt. For min del mindre interessant enn minesveiper. Uten star wars i navnet eller themet ville det blitt en gigantisk flopp. At de allerede kjører det på tilbud sier jo også sitt, selv om betatesten hadde rekordmange deltakere.

Jeg som trodde spillet var dedikert til oss som liker Star Wars ? Klart det blir litt tynt vis man ikke liker Star Wars, det er jo et STAR WARS spill. Det er som å si at Counter Strike blir litt tynt vis man ikke bryr seg om våpen å terrorister ....

Ta bort dette star wars skinnet i spillet og du har null niks og nada igjen. bare søppel.

Dette er altså det du mener er bra.

Det funker også kun for de som er dypt inne i sw universet.

Hold deg til cs du kamerat. For det er jo kjempe bra...

 

Har spilt en del i dag ja. Du skjønner deg nå ikke på slike spill, blir for hardcore for deg. 

Får holde deg til sånne casual jente konsollspill som dette skvipet er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...