Gå til innhold

Star Wars Battlefront-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det merkes, he he.

 

For meg er Battlefront et mye mer underholdende spill enn både CS og Battlefield. Jeg likte CS for type 10 år siden, og det siste Battlefield jeg likte var Battlefield 2. Hva kremt og alle andre måtte mene bryr jeg meg ingenting om, for for meg er Battlefront et bedre spill, og det er det eneste som teller for meg.

 

Og som LarZen påpeker, det at noen på internett føler for å opphøye seg selv og hva en spiller samtidig som man rakker ned på andre, det er det vel strengt tatt ingen som bryr seg om uansett. Kids will be kids.

Lenke til kommentar

Rundt 10.000 som spiller på PC akkurat nå. Og over 85.000 på PS4. Men er ofte enda lavere på PC. Lurer på hvor lenge det er til før fks EA anser PC som såpass svakt marked at dem dropper noen av sine AAA spill til den plattformen.

 

Svakt marked lol? Steam har flere brukere enn noen gang. EA sin tabbe er at vi er litt mer kvalitetsbevist. 125000 som spiller WoT på PC kun på de 2 europeiske serverene nå. Klokka 23.45...

Endret av LoveAmiga
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hehe, millioner som hører på Justin Bieber også. Dette behovet for å plassere seg på en høyerhylle er et rart fenomen altså. Rimelig patetisk. Men psykiske problemer kommer i mange former.

 

Gjorde ikke du akkurat det når du nå rakket ned på Bieber?

 

Og hva angår denne trangen til å oppheve seg selv ved å plassere seg selv og andre i forskjellige båser. Så finner jeg det ekstremt patetisk og pubertalt.

Er ikke så lett dette forumgreiene tydeligvis :lol:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

For noen som aldri har gitt en beng i Star Wars eller alt det opplegget der blir det alt, alt for tynt. For min del mindre interessant enn minesveiper. Uten star wars i navnet eller themet ville det blitt en gigantisk flopp. At de allerede kjører det på tilbud sier jo også sitt, selv om betatesten hadde rekordmange deltakere.

 

Jeg som trodde spillet var dedikert til oss som liker Star Wars ? Klart det blir litt tynt vis man ikke liker Star Wars, det er jo et STAR WARS spill. Det er som å si at Counter Strike blir litt tynt vis man ikke bryr seg om våpen å terrorister ....

Ta bort dette star wars skinnet i spillet og du har null niks og nada igjen. bare søppel.

Dette er altså det du mener er bra.

Det funker også kun for de som er dypt inne i sw universet.

Hold deg til cs du kamerat. For det er jo kjempe bra...

Har spilt en del i dag ja. Du skjønner deg nå ikke på slike spill, blir for hardcore for deg. 

Får holde deg til sånne casual jente konsollspill som dette skvipet er.

Til informasjon så spiller jeg på PC (til og med csgo). Men jeg spiller også på PS4, Xbox, Wii u, Nintendo ds. Jeg spiller egentlig alle type spill som virker lovende å underholdende. Så jeg har nok et litt bredere syn på spill enn en som bare spiller cs og battlefield, og som på toppen av det hele synes alle andre spill er dritt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jo. Og Spillet er jo shait!! Er jo derfor folk er så sure og derfor spillet allerede er på 40% salg. Dette var en fiasko selv om de hadde "Star Wars" brand! Skjerp dere DICE!!!

Fiasko er det ikke med tanke på at det har solgt rundt om 5 millioner fysiske kopier på PS4 alene, så pengene er nok alt inntjent. Men om vi tenker på hva DICE håpet på av kritikerne og fansen så er det kanskje litt annerledes enn hva de forventet. 

Lenke til kommentar

Jo. Og Spillet er jo shait!! Er jo derfor folk er så sure og derfor spillet allerede er på 40% salg. Dette var en fiasko selv om de hadde "Star Wars" brand! Skjerp dere DICE!!!

 

Altså, du kan fint mene at spillet er dritt, men det finnes tydeligvis mange som liker spillet. For meg personlig er dette spillet milevis bedre enn eksempelvis Battlefield 4 (et eneste stort gjesp), men du ser ikke at jeg klager, sutrer og griner i Battlefield-tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jo. Og Spillet er jo shait!! Er jo derfor folk er så sure og derfor spillet allerede er på 40% salg. Dette var en fiasko selv om de hadde "Star Wars" brand! Skjerp dere DICE!!

Altså...jeg storkoser meg når jeg spiller, og det er det ikke kun jeg som gjør. Hvis du ikke liker spillet, gret nok. Men gi nå faen i å surte som en liten dritt i tråden for oss som faktisk spiller det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...