Gå til innhold

Star Wars Battlefront-tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg har ingen forslag, men jeg kom akkurat på noe jeg merket da jeg spilte i går, og det er at characteren min noen ganger oppfører seg som om knappene har hengt seg opp (på pc).

 

Hvis jeg for eksempel streifer lenge mot høyre og stopper, så fortsetter figuren min å streife mot høyre selv om jeg ikke trykker på knappen lenger.

 

Har et forholdsvis nytt tastatur, og jeg opplever ikke lignende i andre spill...

Endret av nagilooh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er forresten allerede 40% rabatt på Battlefront nå i Origin store. Nesten så jeg vurderer å kjøpe. Men bare nesten tror jeg. :)

 

Er ekstremt verdt det. Spillet er det mest gjennomførte som har kommet i år, det eneste man kan kritisere det for er innholdet men dem jobber med det. Siste DLC nå er gjort gratis for alle. Battle of Jakku. Er du bare "litt" star wars interessert så er dette lett et MUST BUY.

Lenke til kommentar

 

Er 25% på "ultimate" versjonen som inneholder season pass, men det hjelper deg vel ikke dersom du har spillet fra før..

Hva blir prisen da? Frister litt. Samtidig så har jeg alt for mange spill å spille, så kan vel vente til det er minst 50% rabatt.

 

Er vel bare å logge deg inn og se? Ligger vel på ca. 7-800 kroner nå siden fullpris på ultimate var ca. 1000.

Lenke til kommentar

 

 

Er vel bare å logge deg inn og se? Ligger vel på ca. 7-800 kroner nå siden fullpris på ultimate var ca. 1000.

 

Har ikke mulighet atm, og litt for tungvint på mobil tenkte jeg først men så kom jeg på at jeg har Smartglass appen! Den er virkelig fin.

Fortsatt for dyrt for meg. Når det kommer under 500 for spill med season pass kan det hende jeg investerer.

Lenke til kommentar

Rundt 10.000 som spiller på PC akkurat nå. Og over 85.000 på PS4. Men er ofte enda lavere på PC. Lurer på hvor lenge det er til før fks EA anser PC som såpass svakt marked at dem dropper noen an sine AAA spill til den plattformen.

Fuck EA da, får de bare gå etter kids.

Vi PC elitistene har alltids CS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...