Gå til innhold

SNIKTITT: Star Wars Battlefront


Anbefalte innlegg

Det ser veldig polished ut og alt det der, men det bærer preg av at det er veldig "on rails". Man kan ikke styre AT-AT`n f.eks. Det hele virker som en remake fra det vi fikk på Nintendo 64, bare enda mer "låst" og mindre åpent, synd..

 

 

Nå er game-moden vist i E3 traileren "Walker Assault" basert på at rebelene må stoppe to AT-AT'er fra å komme fram til et vist sted på mappet. Hvis noen kunne bare ha hoppet i en av de ville de garantert aldri kommet fram og det hadde blitt et helvetes kaos. For balanse grunner trur jeg nok rails systemet for AT-AT'ene var det beste de kunne ha gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette virker veldig lovende! Fikk du ikke frysninger av dette kan du ikke kalle deg for fan :)

Hm.....har sett A New Hope noe å 50 ganger, hadde alt av SW-greier på 80-tallet, og var medlem av den offisielle SW-klubben i USA. LIKEVEL får jeg ikke frysninger når dem gjør SW om til et nytt Battlefield. Pussige greier, er vel ikke fan, jeg ;)

Lenke til kommentar

 

 

HUD rape..

"Pre-alpha gameplay"

>pre-alpha

Du er klar over at alpha er den første spilblare versjonen? Dersom noe er pre-alpha, skal det knapt fungere. Men her har de en fullstendig spillbar versjon som ser mer ut som sen alpha enn noe annet.

 

Dersom noe er i Alpha stadiet betyr det ikke det at det trenger å være helt uspillbart. Siden dette er pre-recordet med spesifike uttak av gameplay betyr ikke det at versjonen er 100% bug-fri. Uansett ville jeg fram til at HUD-en er garantert i det tidligste stadiet og hva vi ser er bare place-holder.

Lenke til kommentar

 

HUD rape..

"Pre-alpha gameplay"

 

Du tror virkelig at de har knapt kommet ut av konseptstadiet for et spill av denne skalaen tre måneder før lansering? Det ville tilsi at spillet startet utvikling rundt januar i år. Det kan godt hende de endrer UIet, men å kalle dette alpha-gameplay blir dust.

I tråd med dagens trend i spillindustrien ved å starte QA og optimalisering rett før lansering og så fortsette bugfixing to-tre måneder etter lansering vil jeg tro de har lagt inn rammeverk og jobber med å optimalisere spillet og/eller å legge inn ekstra grafikkfunksjonalitet.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Software_release_life_cycle

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

 

Dette virker veldig lovende! Fikk du ikke frysninger av dette kan du ikke kalle deg for fan :)

Hm.....har sett A New Hope noe å 50 ganger, hadde alt av SW-greier på 80-tallet, og var medlem av den offisielle SW-klubben i USA. LIKEVEL får jeg ikke frysninger når dem gjør SW om til et nytt Battlefield. Pussige greier, er vel ikke fan, jeg ;)

 

 

Huff, får ikke håpe noen i sw klubben din i usa er på forumet her :) Litt sent å finne ut at du ikke er fan nå liksom.

 

Om jeg kunne velge spillmotor og utvikler fritt ville jeg antageligvis gått for frostbite og dice. 

 

Hva mener du gjør om SW til et nytt battlefield, det var jo krig i SW? 

Lenke til kommentar

Er det bare meg som syns det er litt merkelig at spillet bare er kommet til pre alpha i underkant av 5 måneder før lansering? Og spillet har jo bare vært i utvikling i vel 2 år. Får håpe dette ikke blir nok et spill EA "ødelegger" med å presse utviklerene til å lansere spillet før det er ferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Jeg som trodde dette ble litt som Jedi Knight-spillene. Jeg savner de gode single player-opplevelsene man hadde før.

Er så hjertens enig. Hvor har det blitt av de dype og ambisiøse (førstepersons) enspiller-opplevelsene i åpne, levende, interaktive og komplekse spillverdener? Jedi Knight 1 (og Dark Forces i sin tid) var glimrende action-spill med stor variasjon og flott atmosfære. STALKER og Crysis 1 var blant de siste virkelig geniale action-baserte enspiller-opplevelsene i mine øyne. Spillkonsollene har nesten tatt knekken på de virkelig gode PC-spillene, a la Crysis 1 og STALKER. Nå har vi visuelt vakre (dog ofte glorete), men endimensjonelle on-the-rails spill hvor spilleren hele tiden dyttes i riktig retning med blinkende ikoner og glødende objekter. Synd! Er nyskjerrig på Fallout 4 da, selv om jeg ikke er kjent med denne spillserien (går stort sett i STALKER m/mods her).

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Er det en galactic conquest-gamemode som i 1 og 2?

 

Edit: Titta litt på det. Det er ikke:

- Clone Wars

- Galactic conquest

- Story Mode

- Space battles

 

Og det er bare 4 planeter leste jeg et sted. Dette er jo ikke å "gå tilbake til røttene" som de selv sa.

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...