Gå til innhold

SNIKTITT: Star Wars Battlefront


Anbefalte innlegg

Synes dette ser F****** fantastisk ut! Forstår meg ikke på klaginga. 

Skjønner du er ny på internettforum? :p Det er alt for mange som ikke engang gidder lese artikkelen, men bare er her for å klage. Dette har vært bevist mange ganger, da folk f.eks klager over noe de mener burde være med i spillet - men ifølge artikkelen er det klart og tydelig at det ER med. Aldri skjønt hvorfor, men gir blaffen i sånne folk, men har lært meg å overse dem fullstendig. Haters gonna hate. :) Vi ser det samme i tv-serier. "Drittserie, jeg skal slutte å se!" sier dem i sesong 3. Og fortsetter med det helt til seriefinalen i sesong 12. Hvis det er så elendig, hvorfor ser de da de neste ni sesongene?  :p

 

On-topic: Hvordan er ting mellom slagene? Får vi XP, oppraderinger på kontoen osv? Og hvordan er customization? Skjønner jo det ikke er helt enkelt å lage vår egen stormtrooper, men vår egen rebell burde vel gå bra?

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm... ser AngryJoe testet dette på E3, og det lover ikke helt bra. Hoth-kartet var ekstremt lite, så setter du deg inn i en X-Wing kan du ikke regne med å fly mer enn i 30 sekunder før du må snu. Flvingen var også svært dårlig, og gameplayet ikke noe å skryte av. Men håper han tar feil, eller at de har rettet på ting. De andre kartene kan kanskje være større.

Lenke til kommentar

Jeg har i mange år fantasert om en Star Wars opplevelse satt i BF-scenarioet.

 

Jubelen stod i taket når nyheten om at DICE skulle overta stafettpinnen for Battlefront.

 

Nå har jeg riktignok aldri spillt noen av de tidligere spillene da. Men ser skuffelsen over at en del av elementene derifra ikke er med over denne gangen. Lukter en Premium lignende løsning med ett par år med DLC-pakker frem i tid. Holder disse bra kvalitet og bredde har ikke jeg problemer med å betale noen hundrelapper for denne.

 

Nå kjøper jeg jo aldri DLC foruten om det ene spillet jeg spiller mye online heller da, siste årene har jo det vært BF3 og 4. Men tør påstå at jeg har fått igjen underholdningstimene der.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...