Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

 

Hyggelig fyr du.

Huff. Kanskje ikke. Er ikke hyggelig om man ikke liker unger, ja sånn er det for folk flest. :)

Klart man kan være hyggelig om man ikke liker unger. Det som ikke er hyggelig er å si det i en quote til en som har babyen sin på nyfødtintensiven og må leve med usikkerheten på om barnet kommer til å bli friskt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ønsker man å bruke tid forran idiotkassa på slike ubrukeligheter? Det finnes da enormt mye annet å vrake i om man først skal se på TV.

 

Hvis man ser på tåpelige serier som også er ubrukelige så er det helt greit, men om man en sjelden gang har kikket innom ÅM så er

det så veldig kritikkverdig. Hvorfor er det sånn? klarer ikke se den store skilnaden.

Lenke til kommentar

I går var jeg i Kiel med ferga fra Oslo. Jeg fikk bekreftet at Kiel er en veldig kjedelig by tidlig på en søndag og i hvert fall når det er dårlig vær. Men vi fant i hvert fall en dugelig döner til frokost/lunsj og billig hveteøl.

 

Ellers var fergeturen veldig hyggelig, men reisefølget mitt var veldig trøtt. De kom seg knapt opp fra senga før det var klart til å gå ut i Kiel i går, en drøy time etter at jeg sto opp. Da vi var tilbake i lugaren, la begge to seg ned på sengene igjen og sovnet. Etter fire og en halv time begynte det å nærme seg stengetid for noen av restaurantene, så da sparket jeg borti begge kameratene mine til de gikk med på å stå opp og gå og spise. Litt senere på kvelden la vi oss og begge to sov til vi var helt framme i Oslo igjen og måtte forlate ferga. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å sove så mye. Han ene sier at det er så digg å sove og jeg er jo enig i det, men det er kanskje litt dumt å betale nesten 1000 kroner for en fergetur og bruke så mye tid på å trekke for gardinene, se på TV og sove i lugaren. Da kunne jeg jo nesten dratt alene.

Lenke til kommentar

Klart man kan være hyggelig om man ikke liker unger. Det som ikke er hyggelig er å si det i en quote til en som har babyen sin på nyfødtintensiven og må leve med usikkerheten på om barnet kommer til å bli friskt.

Beklager! Har ikke fulgt med så mye her. Burde nok det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor ønsker man å bruke tid forran idiotkassa på slike ubrukeligheter? Det finnes da enormt mye annet å vrake i om man først skal se på TV.

Hvis man ser på tåpelige serier som også er ubrukelige så er det helt greit, men om man en sjelden gang har kikket innom ÅM så er

det så veldig kritikkverdig. Hvorfor er det sånn? klarer ikke se den store skilnaden.

Fordi en av de to båsene ofte har velskrevet manus og gode skuespillerprestasjoner. Åndenes Makt byr på elendig skuespillere og elendig skrevet manus. Tematikken er like givende som å studere spetiktankinnhold.
Lenke til kommentar

Det er din påstand at det er skuespill og manus. Det må du bare mene, men det er en side saken jeg ikke akter

å argumentere nærmere på her iallefall. Slikt diskureres i andre passende kategorier.
 

Men generelt: Du se hva du vil, og la andre se hva de vil :)
Som sagt ser jeg det sjelden.

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor ønsker man å bruke tid forran idiotkassa på slike ubrukeligheter? Det finnes da enormt mye annet å vrake i om man først skal se på TV.

Hvis man ser på tåpelige serier som også er ubrukelige så er det helt greit, men om man en sjelden gang har kikket innom ÅM så er

det så veldig kritikkverdig. Hvorfor er det sånn? klarer ikke se den store skilnaden.

Fordi en av de to båsene ofte har velskrevet manus og gode skuespillerprestasjoner. Åndenes Makt byr på elendig skuespillere og elendig skrevet manus. Tematikken er like givende som å studere spetiktankinnhold.

 

 

Jeg har slumpet innom det programmet et par ganger, og tenkt at det virker litt... ja. Er det faktisk bare skuespill, eller tror disse menneskene virkelig på det de driver med?

Lenke til kommentar

 

 

Hyggelig fyr du.

Huff. Kanskje ikke. Er ikke hyggelig om man ikke liker unger, ja sånn er det for folk flest. :)
Klart man kan være hyggelig om man ikke liker unger. Det som ikke er hyggelig er å si det i en quote til en som har babyen sin på nyfødtintensiven og må leve med usikkerheten på om barnet kommer til å bli friskt.
Takk for den :)

 

Går forøvrig Veldig bra nå, ting ser lysere ut og hun ligger ikke lenger i kuvøse, men har fått en barneseng :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som har hørt om "Decisions AS"? Blir spammet ned med telefonsamtaler fra de, selv om jeg har reservert telefonnummeret mitt i Brønnøysundregisteret. Har nå klaget de inn til Forbrukerombudet. Finner ikke noe særlig mer informasjon om de på nettet, annet enn at de driver med salg.

 

"Decision AS startet opp i 2000 under navnet Telinet Callsenter, og har siden den gang jobbet daglig med å gjøre våre kunder fornøyde. I mai 2011 ble navnet endret til Decision. Vi er 60 ansatte som jobber med høy kvalitet og stolthet. Med 30 plasser på dagtid/kveldstid kan vi nå over 250.000 konsumenter i året. Innen privatmarkedet er vi spesialisert på abonnementer på alt fra aviser og magasiner til digital-tv, telefoni, internett og strøm."

Lenke til kommentar

 

 

 

Hyggelig fyr du.

Huff. Kanskje ikke. Er ikke hyggelig om man ikke liker unger, ja sånn er det for folk flest. :)
Klart man kan være hyggelig om man ikke liker unger. Det som ikke er hyggelig er å si det i en quote til en som har babyen sin på nyfødtintensiven og må leve med usikkerheten på om barnet kommer til å bli friskt.
Takk for den :)

 

Går forøvrig Veldig bra nå, ting ser lysere ut og hun ligger ikke lenger i kuvøse, men har fått en barneseng :)

Så gode nyheter! :) Får hun i seg noe mat på egenhånd?

Lenke til kommentar

Hørt fra svensken på benken bak med på flyplassen i Berlin (han snakker på mobilen): "Problemet er at vi var her for mange dager. Det hadde holdt å være fra fredag til søndag for det er ikke så mye å se."

 

Jeg tror ikke jeg og han har vætt i samme byen... -.-

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hyggelig fyr du.

Huff. Kanskje ikke. Er ikke hyggelig om man ikke liker unger, ja sånn er det for folk flest. :)
Klart man kan være hyggelig om man ikke liker unger. Det som ikke er hyggelig er å si det i en quote til en som har babyen sin på nyfødtintensiven og må leve med usikkerheten på om barnet kommer til å bli friskt.
Takk for den :)

 

Går forøvrig Veldig bra nå, ting ser lysere ut og hun ligger ikke lenger i kuvøse, men har fått en barneseng :)

Så gode nyheter! :) Får hun i seg noe mat på egenhånd?
Får all mat og næring gjennom en sonde som går ned i magen gjennom munnen. Som de også bruker til å dra ut luft og overflødig mat. Hun får smake på noe melk fra ml-sprøyter iblant som vi gir henne. Hun får spist noe, men mye blir bare liggende i munnen eller renner ut siden hun ikke klarer å svelge ordentlig enda.

 

Men hun begynner å nærme seg dobbelt av fødselsvekta og det sies at det ikke er lenge til hun skal komme i vanlig seng (noen uker/en måned). Det hun har nå er varmeseng, men hun trenger det egentlig ikke siden hun klarer å holde på varmen selv. Men den er grei å ha fordi den har hull i veggen til rør og ledninger.

 

Hun har vært stabil de siste dagene, men i går og i dag har hun hatt mange oksygenmetning og puls-fall. Så det er fortsatt opp og ned, og det er langt unna tid for å kunne dra hjem. Har vært her siden åttende juni og blir nok til nærmere termin i September.

Endret av BananLaks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Vil heller sove ved føttene dine enn i denne harde og klumpete greia her :( :( :(

 

Jeg har ei seng med plass til oss begge på Østlandet.

 

ja takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...