Gå til innhold

Den middels store tråden om Major League Soccer (MLS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

I kveld overvar jeg min første Superdraft. Det var jo en interessant seanse. Det var ingen store og kjente navn med, men det hører visst historien til slik jeg har forstått det. Etter hva jeg forsto gjorde både Chicago Fire og Philadelphia Union en ganske god draft i det minste. Mye trading frem og tilbake, slik som med den tidligere Manchester United akademispilleren Jack Harrison som ble draftet av Chicago Fire bare for å bli tradet videre til New York City FC en halvtimes tid senere :p

Lenke til kommentar

Langt over toppen. Pinlig type. Håper for all del Galaxy holder seg unna.

Det bekreftes idag at Cole kommer og at nå jager Galaxy og Leicester City Nigel De Jong

Rapids jager Tim Howard og Bedoya (Nantes)

Hjemmelaget mitt Columbus jager Falcao blant annet

Spennende å se hvor mange nye europeiske spillere kommer i 2016

 

Flere mener Diskerud får ikke mye spilletid i 2016 etter NYCFC fikk gutten fra Man U akademiet

Lenke til kommentar

Dere burde sparke deres sportssjef hvis dere henter Falcao. Om det er noe andre som har ansvaret for å hente Falcao må han/de sparkes.

Kanskje, men det blir vanskelig å vite hvem som greier seg best i MLS kontra europeiske ligaer. Keane, Giovinco og Drogba har blitt fantastiske men Gerrard, kaka, og Villa har blitt middelmådige spillere eller verre

 

Alle europeiske spillere som kommer sier at nivået er høyere enn ventet og har utfordringer som ikke eksisterer i Europa (opp til 5000 km avstand å reise)

Lenke til kommentar

Ja, jeg ser det er flere kritiske røster på andre siden av dammen. Det går blant annet på at grekerene "aldri" har hatt noen skikkelig gode keepere, og at han dermed ikke kan være god. Selv vet jeg ikke, for jeg har heller aldri hørt om fyren.

 

Leste akkurat at det ryktes at Nocerino muligens selges fra AC Milan til Orlando City. Han er vel ikke den største stjerna fra Italia, men det er godt mulig han kan gjøre en god jobb.

 

Det er bare halvannen mnd igjen til seriestart forresten :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg ble litt overrasket at det var Chelsea som endte opp med han. Håper for hans egen del at han ikke ender opp som de fleste andre signeringene til Chelsea - på lån og reservelag frem til han blir solgt for en brøkdel av summen.

 

Han har jo vist seg å være en god spiller for Red Bulls, men konkurransen i Chelsea er jo litt hardere, for å si det mildt.

 

Forøvrig ryktes det at Tim Howard først kommer Rapids til sommeren, men at det er "garantert" at han kommer.

 

Også er Cashley Cole og Jelle van Damme "endelig" klare for LA Galaxy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...