Gå til innhold

Den middels store tråden om Major League Soccer (MLS)


Anbefalte innlegg

Har også Darren Eales som har vært sportsdirektør i Tottenham, og var med å selge Bale til Real Madrid, og Tata Martino har et stort nettverk i sør-Amerika.

Jeg er litt skepsis mot for mange utenlandske ledere på et MLS organisasjoner som ikke helt forstår hvordan MLS fungerer og amerikansk fotballkultur og amerikanske spillere. De som har erfaringer fra begge sider av dammen er best
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror muligens jeg er mer keen på Sean Johnson, men Brad Guzan har jo tonnevis med erfaring, så det er muligens derfor de ser på han.

Hvorfor er du keen på Johnson?

 

Jeg har tenkt å reise til Charleston til å se på preseason kampen mellom Crew SC og Atlanta United. Varmt vær for oss som bor i Ohio og hyggelig å se på de første Atlanta kampene

 

http://www.charlestonbattery.com/carolina-challenge-cup

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

Fikk dessverre ikke sett finalen selv fordi jeg jobber 12-timers skift denne helgen. Så extended highlights i MLS-appen og der ser det ut som Toronto dominerte totalt.

 

Angående Sean Johnson ryktes det at Atlanta vil drafte ham for så å sende han til NYC. Hvem er hva som eventuelt kommer i retur har jeg ikke fått med meg.

 

Og når det gjelder Castillo til Crew tenker jeg at det kan bli bra. Han virker å ha godt rykte, og LigaMX har vel ikke gjort ham dårligere. Nå har ikke jeg sett noe LigaMX og knapt noe Crew i år, men de har jo ikke hatt en kanonsesong akkurat.

Lenke til kommentar

Fikk dessverre ikke sett finalen selv fordi jeg jobber 12-timers skift denne helgen. Så extended highlights i MLS-appen og der ser det ut som Toronto dominerte totalt.

 

Angående Sean Johnson ryktes det at Atlanta vil drafte ham for så å sende han til NYC. Hvem er hva som eventuelt kommer i retur har jeg ikke fått med meg.

 

Så kun siste ti minuttene, men det er min oppfatning også at Toronto var det beste laget.

 

Høres veldig rart ut at Atlanta skal hente en "local lad" for å så trade han rett ut igjen. Å bygge et lag med noen lokale spillere virker å være endel av filosofien til klubben. Vært veldig mye fokus på Andrew Carleton fks. Har imponert på juniornivå for USA osv.

Lenke til kommentar

Så hele kampen. Toronto dominerte hele kampen. Seattle ble heldig nok til å overleve til straffesparkene pga stefan frei.

 

Det beste nyheter er at Det ser ut som Dempsey kommer tilbake, både for Seattle og USA.

 

Så kommer neste sesong snart. Jeg håper å se åå kampen mellom Atlanta og Columbus i Charleston i Februar Alt kan skje i MLS, du er på bunnen iår , men på toppen neste sesongen

 

Morsomt å se ligaen vokser, jeg hadde aldri tenkt utlendinger ville intersere seg i vår lille ligaen. Det begynner å bli mere unge spillere med høy kvalitet som Lodeiro og Giovinco og mindre eldre Lampard og Beckham.

 

See you next year!

Lenke til kommentar

Var ikke så mye å se egentlig.

 

Litt skuffa over at ATL ikke tok Duvall. Bunnsolid spiller. Ser også at vi draftet to keepere. Sies at en av dem, pluss Ambrose skal trades tilbake til klubbene sine igjen. Virker som ATL spiller systemet ut til det fulle og at de har kontroll på det de holder på med ihvertfall, så det kan jo være bra. Mange brikker igjen som må på plass enda.

 

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...