Gå til innhold

Den middels store tråden om Major League Soccer (MLS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på nivåforskjellen synes jeg det er overraskende, uavhengig om Payet er med eller ikke. Sounders har jo vært katastrofale hittil i år.

Nivåforskjeller mellom lagene i mls er ganske liten. Colorado var bunnen ifjor og Columbus nummer 2 i ligaen. Det er helt omvendt i 2016

 

Forskjellen mellom EPL lag og MLS også blir mindre hvert år.

Lenke til kommentar

Morsomt med positiv omtale av en nordmann i MLS nå som Adam Larsen fortsatt er ute med skade og Mix er helt ute i kulden i NYCFC.

 

http://www.mlssoccer.com/post/2016/07/10/despite-ola-kamara-scoring-fifth-consecutive-start-crew-sc-loses

 

Legger ved toppen av toppscorerlisten også. Ser at han har klatret fort etter han fikk sjansen :)

post-1465-0-34766300-1468127873_thumb.jpeg

Endret av kaaasen
Lenke til kommentar

ATL United er aktive på markedet nå, siden de skal ha en hel tropp til neste sesong. Nå har vi hentet den tidligere Stoke-spissen Kenwyne Jones:

 

UTD_DM_Player-Announcement-Jones_800x328

Ser du på MLS kamper av og til på TV? Imorgen så må jeg velge mellom Crystal Palace vs FC Cincinnati eller Columbus vs DC United. Jeg har billetter til begge kamper. Det blir 34.000 fans på Cincinnati kampen, mer enn de fleste MLS kamper.

 

Håper ATL blir like populær. Generellt er Hawks, Falcons og Braves middelmådige eller verre så kanskje det blir flere som prøver noe nytt

Lenke til kommentar

 

Ser du på MLS kamper av og til på TV?

Nja, av og til. Bor i Atlanta, men må ærlig innrømme at jeg ikke har giddet å prioritere MLS foran andre ligaer eller andre sporter. Ser noen kamper nå og da, men that’s it. Blir endring neste sesong når ATL er med i ligaen.
Heldigvis så kan du se på EPL kamper kl 8 og mls kamper kl 20 og ingen NFL eller NBA kamper å se på akkurat nå, bare MLB som du har aldri snakket om.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har ikke fått med meg dette før nå, men Crew signerte Nicolai Næss for et par ukers tid siden.

Bob Bradley var glad i han når han trente Stabæk . Bradley og Berhalter er venner. Tippeliga spillere er ganske billige også

 

Jeg vet ikke hvor mye han får spille når Gaston Sauro kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Nei, jeg vet ikke. Har ikke de helt store håpene på Næss' vegne.

 

Minnesota FC ser ut til å kanskje joine MLS allerede neste år. De har innkalt til pressekonferanse 19. august med hashtaggen #NextStopMLS og MLS-logoen i Minnesota-farger. Det KAN jo være at de drøyer til 2018 siden stadion ikke er bygget enda, men rent praktisk vil det vel være greiere for MLS med 11 lag i hver conference enn 10 i den ene og 11 i den andre.

Lenke til kommentar

Nei, jeg vet ikke. Har ikke de helt store håpene på Næss' vegne.

 

Minnesota FC ser ut til å kanskje joine MLS allerede neste år. De har innkalt til pressekonferanse 19. august med hashtaggen #NextStopMLS og MLS-logoen i Minnesota-farger. Det KAN jo være at de drøyer til 2018 siden stadion ikke er bygget enda, men rent praktisk vil det vel være greiere for MLS med 11 lag i hver conference enn 10 i den ene og 11 i den andre.

Det blir flere etterhvert. Cincinnati FC som nylig ble etablert iår allerede har 17.000 supportere hver kamp. Det blir ikke lenge før det blir et mls lag antar jeg

 

Interesse i fotball øker hvert år

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...